Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

31 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

 

oj tak byczQ +1. Sam masę gier sobie obecnie odpuściłem, bo jednak nie ma co się męczyć na starej generacji, a na nowej wjadą już jak złoto.

Nie inaczej. Po przejściu DS wziołem się za ghosta i tak jak tytuł robił wrażenie juz na prosiaczku  tak teraz rzeczywiście jest tak ładnie, tak płynnie i tak miodnie że... żona ma dość:rofl: W kolejce czeka last 2 i kusi strasznie żeby wpaść w kolejny szał zabójstw ale poczekamy. Hah nie wspominając już o ff7 w którego pograłem na starej generacji pare godzin ale rownierz stwierdziłem że gra ta aż prosi sie zwyczajnie o 60 klatek. 

Edytowane przez Rash
Odnośnik do komentarza
11 minut temu, easye napisał:

Szkoda tylko ze ten Final nadal chodzi w 30.

No szkoda szkoda. Coś tam mamrotali na redditach że uptajde na ps5 w drodze... Pytanie tylko kiedy. Ogólnie jeśli miałbym sie do czegoś właśnie przyczepić to troszkę boli że klasyki jak gow, ff7 czy też chociażby last2 ciągle nie dostały upgrejdu. Wiadomo że to wszystko kwestia czasu no chyba że czeka nas płatny remake co byłoby moim zdaniem przegięciem pały. 

Edytowane przez Rash
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

Patrząc na doświadczenia z konsolami na tym polu możesz się już przyzwyczajać, bo powrót do 30 klatek jest nieunikniony.

 

Gimnazjaliści wolą słodkie.

No chyba że czeka nas kolejny cyrk z wersją pro. Do mnie najbardziej przemawia opcja którą widzimy dotychczas czyli tryby wyświetlania.Mi tam performance mode bez żadnych bajerów typu biedny rt czy natywne 4k odpowiada najbardziej i miejmy nadzieję że taką opcję będziemy mieli w większości tytułach. Czas pokaże... 

Odnośnik do komentarza

Przy ograniczonych zasobach większość twórców i tak woli cisnąć w wyżyłowaną grafikę niż płynność animacji, pomijając wyjątki pokroju Capcom które 60 daje w standardzie (lub w nie celuje). Zawsze będzie to sztuka kompromisu między płynnością, grafiką i rozdzielczością, a spodziewam się, że to te dwa ostatnie atrybuty będą miały priorytet.

 

Chciałoby się tych 60 klatek, nawet w 1440p, ale obawiam się, że raczej mało kto szedł będzie w tryby graficzne, a przy takim RDR3 lub GTA6 spodziewam się już w ogóle 30 klatek i ani jednej więcej.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Tyle tylko że z tymi pathami to też tak nie do końca. 

Np chopcy z Digital Foundry zauważają w analizie Ghosta i Days Gone na PS5  że gry te uruchamiają się w trybie z PS4 Pro przy czym "rozpoznają" że są uruchomione na PS5 i dlatego mają  odblokowaną blokadę klatek;)
Edytowane przez Rash
Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Rash napisał:

Tyle tylko że z tymi pathami to też tak nie do końca. 

Np chopcy z Digital Foundry zauważają w analizie Ghosta i Days Gone na PS5  że gry te uruchamiają się w trybie z PS4 Pro przy czym "rozpoznają" że są uruchomione na PS5 i dlatego mają  odblokowaną blokadę klatek;)

No i gdzie tu problem żeby dać 60FPS uruchamiając grę we wstecznej na PS5? Bo ja problemu nie widzę, a nad remasterkiem z PvP mogli by sobie spokojnie pracować.

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Rash napisał:

Tyle tylko że z tymi pathami to też tak nie do końca. 

Np chopcy z Digital Foundry zauważają w analizie Ghosta i Days Gone na PS5  że gry te uruchamiają się w trybie z PS4 Pro przy czym "rozpoznają" że są uruchomione na PS5 i dlatego mają  odblokowaną blokadę klatek;)

Zarówno GoT jak i DG dostały stosowne patche dla wersji PS4 aby działały tak jak działają na PS5. TLoU2 nie ma żadnego patcha wykorzystującego PS5 i chodzi tak jak na Pro, loadingi są cholernie długie, blokada na 30 klatek itp.

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, Figuś napisał:

No i gdzie tu problem żeby dać 60FPS uruchamiając grę we wstecznej na PS5? Bo ja problemu nie widzę, a nad remasterkiem z PvP mogli by sobie spokojnie pracować.

No niestety i tu np wersja w której zwlekają z wersją ps5 a żeby za jakiś czas wrzucić na rynek wersję z szachownicą 60 fps i gdzieś tam z dopieszczonymi teksturkami wydaje się być racjonalna... A zarazem przykra i nie ukrywajmy się taka współczesna hlip hlip. 

Odnośnik do komentarza

Pierwsza częśc w remasterze kosztowała pełną cene - placiłem 259 PLN.

 

Może jest tak że dłubią coś przy grze i dlatego nie ma jeszcze patcha. Nie wszystkie gry od razu go miały. Taki SW FA dostałem patcha z 2 tygodnie temu. Ocenianie tego "bo inni już dali" to troche bez sensu. Oczywiście może się okazać że trzeba będzie zapłacić - co mnie wkurwi niestety bo licze że tym razem będzie inaczej. 

Odnośnik do komentarza
27 minut temu, LiŚciu napisał:

Pierwsza częśc w remasterze kosztowała pełną cene - placiłem 259 PLN.

To sfrajerzyłeś bo pamiętam że płaciłem na premierę 179zł 188,90 w ultimie :)

 

Szczegóły zamówienia Platforma Il. Cena
The Last of Us Remastered PL + DLC PlayStation 4 1 188.90
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...