Opublikowano 28 października 20241 r 39 minutes ago, KrYcHu_89 said: O tak świetny tytuł, może nie powiedziałbym, że zrobił coś lepiej, niż jakakolwiek część Baldura, no może oprócz mechanik aktywnej pauzy, która bazuje i ulepsza to co Bioware zrobiło 25 lat temu w BG2, czy IW2. Na pewno dla fanów gier na IE, którzy dodatkowo nie cierpią tur to tytuł, który może wynagrodzić gorzkie żale w związku z tym, że tytuł Lariana tego nie ma. Bardzo subiektywne to jest, ale jednak cały klimat świata, fabuła, mityczne klasy, bardziej do mnie przemawiają. 39 minutes ago, KrYcHu_89 said: Nawiązując do gier Owlcat Rogue Trader https://store.steampowered.com/app/2186680/Warhammer_40000_Rogue_Trader/ już podobno działa wystarczająca dobrze na rok po premierze i wyszło duże DLC, myślę, że po nowym roku zaatakuje. Gra miała ciężką premierę, ale dużo dobrego potem (jak to Owlcat ma w zwyczaju) zrobili, ich gry warto ogrywać długo po premierze, bo niestety są najeżone problemami, ale też jedne z najambitniejszych cRPG w branży obecnie, dodatkowo świat Warhammera i tury (nie mają RTwP tutaj akurat i prawdopodobnie już nie będą robić aktywnej pauzy po Pathfinderach i jednak też idą w tury). Oczywiście gra czeka na dobrym moment, by w nią zagrac. Uwielbiam świat W40 i jeszcze RPG od nich.
Opublikowano 28 października 20241 r Jak ktoś chce "wyzwanie taktyczne" to Divi 2 sobie zagrać na taktyku. Zresztą tam nawet classic jest cięższy od taktyka w BG3.
Opublikowano 28 października 20241 r Jestem w trzecim akcie BG3 na normalu i mam podobne wnioski - gra jest dosyć łatwa (jedyne walki jakie powtarzałem więcej niż 1-2 razy to była ochrona pewnego portalu w drugim akcie i jedna walka w świątyni Shar), Divinity: OS2 było dużo bardziej wymagającą pod kątem starć grą.
Opublikowano 28 października 20241 r Finał questu Shadow też mnie trochę zaskoczył za pierwszym razem na normalu ale drugie przejście na taktyku już rozpykane elegancko. Gdzie w Divi 2 to były momenty że starcia z zwykłymi mobkami trzeba było planować i taktycznie rozstawiać każda postać. Oj trzeba kiedyś zagrać 3 raz w Baldurka, doskonały tytuł. Może i ta walka nie jest taka jak w Divi ale czy to źle? No nie, bo mega przyjemnie się gra.
Opublikowano 7 listopada 20247 lis 3 godziny temu, Sylvan Wielki napisał(a): Yyy? Jakiś patch boży wleciał? Z tego co można wyczytać w temacie prosiaka 3 akt dalej duże kłopoty z wydajnością.
Opublikowano 7 listopada 20247 lis 31 minut temu, Shankor napisał(a): Tam chyba powinno być 4K OR 60 fps. Niekoniecznie Cytat On PS5 Pro, Performance mode will upscale from 1440p to 2160p 60fps, using PSSR https://baldursgate3.game/news/baldur-s-gate-3-is-now-enhanced-for-ps5-pro_126
Opublikowano 8 listopada 20248 lis Jak wjechał taki patch i 3 akt będzie działać tak jak dwa wcześniejsze to spoko.
Opublikowano 8 listopada 20248 lis 18 godzin temu, KrYcHu_89 napisał(a): Niekoniecznie https://baldursgate3.game/news/baldur-s-gate-3-is-now-enhanced-for-ps5-pro_126 No raczej tak jak napisał Shankor, albo 4K albo 60 fps. 56 minut temu, messer88 napisał(a): Jak wjechał taki patch i 3 akt będzie działać tak jak dwa wcześniejsze to spoko. Ten patch nic nie zmienia w 3 akcie, bo tam jest CPU bottleneck, DF testowało, koło 5% lepiej niż na bazowym PS5, koło 3 klatek różnicy.
Opublikowano 8 listopada 20248 lis 5 minut temu, tjery napisał(a): No raczej tak jak napisał Shankor, albo 4K albo 60 fps. Ten patch nic nie zmienia w 3 akcie, bo tam jest CPU bottleneck, DF testowało, koło 5% lepiej niż na bazowym PS5, koło 3 klatek różnicy. Testowali bez patcha, W Dogmie 2 też był CPU bottleneck, ale grę zoptymalizowali
Opublikowano 8 listopada 20248 lis 7 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): Testowali bez patcha, W Dogmie 2 też był CPU bottleneck, ale grę zoptymalizowali Optymalizacja gry pod kątem silnika, żeby lepiej chodziła na wszystkim jak w DG2 to zupełnie coś innego niż patch pod PRO, który nie ma nic wspólnego z takimi zmianami.
Opublikowano 8 listopada 20248 lis 2 minuty temu, tjery napisał(a): Optymalizacja gry pod kątem silnika, żeby lepiej chodziła na wszystkim jak w DG2 to zupełnie coś innego niż patch pod PRO, który nie ma nic wspólnego z takimi zmianami. O kurwa pogódź się z faktem, gry optymalizują pod PRO patchami, bo może potrafią?
Opublikowano 8 listopada 20248 lis Mnie to wqrwia że cyfra ma pl napisy a na płytce tylko eng.Szkoda, trzeba poczekać jak dadzą w plusie
Opublikowano 8 listopada 20248 lis 32 minuty temu, Schranz1985 napisał(a): Mnie to wqrwia że cyfra ma pl napisy a na płytce tylko eng. Szkoda, trzeba poczekać jak dadzą w plusie Powodzenia, powiedzieli ,że nie będą rozdawać swoich gier w abonamentach.
Opublikowano 9 listopada 20249 lis 13 godzin temu, Schranz1985 napisał(a): Mnie to wqrwia że cyfra ma pl napisy a na płytce tylko eng. Szkoda, trzeba poczekać jak dadzą w plusie Na płycie jest normalnie język polski, ale nie w wersji z Japonii.
Opublikowano 12 listopada 202412 lis Dzisiaj odkryłem, że można pykać lokalnie na jednym ekranie, więc może namówię żonkę, która była zachwycona Wieśkiem 3. Ktoś próbował grania w tym trybie? No i pytanie - brać teraz cyfrę za 319, czy na BF na pewniaczku wjedzie jakaś przecena do 259 zł? Mowa o wersji na plejaka. Edytowane 12 listopada 202412 lis przez ginn
Opublikowano 14 listopada 202414 lis Cicho tutaj...pykacie? Cyfra wjechała i faktycznie fajnie siadł lokalny co-op. Paladyn i Czarnoksiężnik - dobry duet na satysfakcjonujące granie?
Opublikowano 14 listopada 202414 lis Jakiś czas temu przestałem grać na PS5 i nie wróciłem, skończyłem gdzieś w 1 akcie. Trochę mnie męczyło sterowanie na padzie i zarządzanie ekwipunkiem Ale teraz zacząłem na PC i na nowo wsiąkłem stworzyłem Barda, granie na klawie i myszce rewelacja
Opublikowano 14 listopada 202414 lis 31 minut temu, ginn napisał(a): Paladyn i Czarnoksiężnik - dobry duet na satysfakcjonujące granie? Silne klasy. Chociaż dwie pod charyzmę można by wybrać coś innego.
Opublikowano 14 listopada 202414 lis 53 minuty temu, messer88 napisał(a): Silne klasy. Chociaż dwie pod charyzmę można by wybrać coś innego. Okej. Druid za paladyna będzie spoko opcją? Gram z żoną i podjarała się na myśl o rozmowach ze zwierzętami, tylko zastanawiam się, czy w trakcie gry jest ich dużo i czy coś wnoszą do rozgrywki
Opublikowano 14 listopada 202414 lis Trochę jest i warto z nimi gadać ale można sobie zrobić potion na takie potrzeby, a tam wybrać coś bardziej uniwersalnego.
Opublikowano 15 listopada 202415 lis To prawda że można modować grę na konsolach? Edytowane 15 listopada 202415 lis przez GSPdibbler
Opublikowano 15 listopada 202415 lis 2 godziny temu, GSPdibbler napisał(a): To prawda że można mordować grę na konsolach? Jak połamiesz płytę i spalisz pudełko to tak. A jeśli chodzi Ci o modowanie to miesiąc temu ktoś wrzucił listę modów dostępnych na PS5: https://www.reddit.com/r/BaldursGate3/comments/1ftteey/for_anyone_wondering_which_mods_are_now_available/
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.