Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Resident Evil 3 Remake

Featured Replies

Opublikowano
20 godzin temu, Josh napisał:

 

Ten robaczany design to najgorszy (i najbardziej leniwy) kierunek w którym mogła pójść ta seria. Przecież bossowie z RE0 mają najsłabszy design w całej serii. Ja tam zawsze będę wolał Lickery, Tyranty czy inne kreatywne i stworzone w zasadzie od podstaw stwory niż przerośnięte glizdy czy skorpiony. Za to film Mimic całkiem fajny. Mira Sorvino wtedy to była petarda :obama:

 

ocen wykonanie a nie pomysl. widocznie w capcom nie ma zbyt wielu dobrych designerow potworow. widac to nawet po ukochanej 4ce.

 

btw: w RE1 polowa bossow to zwierzaki na supersterydach - wunsz, pajak, tunczyk. co innego gdyby byly zarazone G.

 

 

apropo slabego designu, to w tych materialach promo do 3 widac, jak im sie skonczyla paleta kolorow miesnych - Hunter Gamma i Drain Deimos sa bardzo podobni kolorystycznie, nie wspomne ze hunter gamma przypomina G-adult. ciekawe czy poleca w (pipi)a i Grave Digger tez bedzie rozowy xd

Edytowane przez Najtmer

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Wyświetleń 174,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Skończyłem   Hard, 20+ zgonów, około 10 godzin gry w sumie. Krótko, a na normalu bez powtórzeń i oszczędzania ammo pewnie pykłoby w 6 h. Jak najbardziej rozumiem żale, że gra trwa tylko tyle czasu i n

  • Uwaga, będą SPOILERY i nudna i trochę marudna ściana tekstu. Muszę gdzieś przelać emocje i wrażenia po skończeniu, podobnie jak rok temu po RE2. Ocena gry z perspektywy "psychofana" jak to kto

  • Czołobitna Jill i Nemesis z żydowskim kinolem. Teraz to już chyba widziałem wszystko.   Ciekawe co tym razem usuną z remake'o-reboot-o-remade'u i czy ponownie nie przegną z tymi idiotycznym

Opublikowano
13 minut temu, Najtmer napisał:

 

 

apropo slabego designu, to w tych materialach promo do 3 widac, jak im sie skonczyla paleta kolorow miesnych - Hunter Gamma i Drain Deimos sa bardzo podobni kolorystycznie, nie wspomne ze hunter gamma przypomina G-adult. ciekawe czy poleca w (pipi)a i Grave Digger tez bedzie rozowy xd

 

No i strój Jill wygląda jak ciuszki Claire z RE2R, tylko w innym kolorze. Dlatego mimo, że jaram się strasznie tą grą, to już nie jest takie oczekiwanie jak na dwójkę w zeszłym roku, nie ma mowy o tym jebnięciu świeżości, do tego obawiam się że masa rzeczy będzie przeniesiona na zasadzie kopiuj --> wklej. 

Opublikowano
21 godzin temu, Josh napisał:

 

Ten robaczany design to najgorszy (i najbardziej leniwy) kierunek w którym mogła pójść ta seria. Przecież bossowie z RE0 mają najsłabszy design w całej serii. Ja tam zawsze będę wolał Lickery, Tyranty czy inne kreatywne i stworzone w zasadzie od podstaw stwory niż przerośnięte glizdy czy skorpiony. Za to film Mimic całkiem fajny. Mira Sorvino wtedy to była petarda :obama:

 

Nic dodać nic ująć. Moim zdaniem lickery są mega, które są już od jedynki, a w remakeu dwójki da się obok nich przejść cichaczem (piękne rozwinięcie). Biegacze z remakeu jedynki też są mega, aż ciary przechodzą, jak se o nich pomyślę. Czy psy, których jest za mało w dwójce, a na widok których łapy się trzęsą. Niewiele już pamiętam z 0, czy Veronicki, ale tak mówisz te oparte na insektach itp. są najmniej ciekawe, aka skorpion z 0. W remakeu dwójki wszystko jest ok, "roślinki" pod koniec są spoko, czy natręt w kapeluszu, ale środek gry jest mocno średni, z krokodylem wciśniętym na siłę i na chwilę. Jedynka chyba najlepiej na tym tle wypada, jest trochę psów, lickierów, a wąż, czy pająk jakoś mi nie przeszkadzają. Dlatego jedynka (remake) jest moim zdaniem najlepsza, z tym czymś, żywcem wyciągniętym z Silent Hilla.

Edytowane przez zdrowywariat

Opublikowano
3 minuty temu, zdrowywariat napisał:

Moim zdaniem lickery są mega, które są już od jedynki

Lickery pojawiły się pierwszy raz w RE2.

Opublikowano
2 minuty temu, Bzduras napisał:

Lickery pojawiły się pierwszy raz w RE2.

 

No tak, ale w jedynce są takie jakby lickiery, które pojawiają się po powrocie do głównej rezydencji.

Opublikowano

Huntery w RE3 mogly pozbawic czlowieka nerwow. Pamietam jak sie lapy pocily przy nich przy zaliczaniu Mercenaries.

Opublikowano
8 godzin temu, zdrowywariat napisał:

 

Nic dodać nic ująć. Moim zdaniem lickery są mega, które są już od jedynki, a w remakeu dwójki da się obok nich przejść cichaczem (piękne rozwinięcie).

 

Jakby co to w oryginalnym RE2 też się dało obok nich przechodzić cichaczem, tylko mało kto o tym wie :) 

 

3 godziny temu, Plugawy napisał:

Huntery w RE3 mogly pozbawic czlowieka nerwow.

 

... oraz głowy jednym celnym uderzeniem. Yebać te koorwy prądem. 

Opublikowano

Garść informacji z kwietniowego EDGE (tłumaczone przez jakiegoś ziomeczka z reddita):

 

Cytat

-They've made the game harder than the original.

-Nemesis looked even more like Mr.X on the previous builds, so they've changed him to make him more OP.

-Nemesis can find you from any place in the game.

-Main goal is to make people who played the original to feel like they are playing a new game.

-Capcom wanted to have two distinct horror experiences between both remakes.

-Three years of production.

 

Opublikowano

 

Dzisiaj o 20:00 więcej gameplayu.

 

Pewnie pokażą demko i wrzuca na store na dniach.

 

Będzie dylemat czy oglądać, bo jednak pokazali już sporo...

Opublikowano
10 minut temu, smoo napisał:

Będzie dylemat czy oglądać, bo jednak pokazali już sporo...

Do poziomu szajby z RE2, gdzie co chwilę pokazywali po 15-20 minut gameplayów jeszcze daleko :) Ale tak, demko by się przydało.

Opublikowano

trzeba docenic capcom za takie darmowe dema w starym dobrym stylu.

a nie jak reszta rynku dema w nowym zlym stylu gdzie sie sprzedaje niedokonczona gre ktora sie potem bedzie patchowac i nawet sie nie ma przyzwoitosci by to nazwac early access jak capcom z street fighter 5.

Opublikowano

Z japońskiego streama

 

Oczywiście za sterami koleś który pierwszy raz w życiu trzyma pada w ręce :reggie:

 

Opublikowano

Przez tych chińczyków nie obejrzałem gejpleju, jak będzie gdzieś jakaś "czysta" wersja to :ogor:

Opublikowano

 

 

Tu jest wersja angielska.

 

Ogólnie nic wielkiego, lekka eksploracja uliczkami z trailera plus 2-3 wnętrza. No ale widać ekwipunek, elementy UI, trochę zagadek.

Skrzynki rozwalane nożem jak w RE4 (chyba nawet ten sam dźwięk co w 4).

 

Coś mi nie gra z oświetleniem (wygląda to momentami dość sterylnie, jakby postaci nie rzucały cienia), brakuje większej interakcji z otoczeniem (eksplozja beczki aż się prosi o fruwające lementy i jakieś efekty cząsteczkowe). No tutaj niestety wychodzi to czego się obawiałem od dawna, czyli ograniczenia sprzętowe tej generacji. Ta część zdecydowania powinna wyjść dopiero na next geny.

 

I na dotychczasowych materiałach nie widziałem efektów gore typu odpadające kończyny, mam nadzieję że nie poszło to pod nóż w związku z większą ilością przeciwników... Wersja japońska to raczej kwestia cenzury.

 

Niemniej gra wygląda spaniale, RE2 na sterydach.

Opublikowano

juz re2re cierpial na brak jakichkolwiek interakcji z otoczeniem. boli najbardziej wlasnie ten system oswietlenia i fakt ze nie szlo zestrzelic ani jednej zarowki.

 

w erze tak technicznie zaawansowanych gier jak RDR2 az ciezko jest myslec ze taka pol korytarzowka (bo w wiekszosci czasu modele zaslaniaja mocno horyzont) problemem sa mozliwosci konsol. raczej obstawiam ze capcom mocno narzuca swoim pracownikom niskie koszta produkcji. no wiecie, capcom nigdy nie doil graczy.... a nie, czekaj...

Edytowane przez Najtmer

Opublikowano

Szaleją z tymi materiałami nawet bardziej niż przed premierą RE2, jeszcze trochę i pół gry pokażą. Poza pierwszym trailerem oraz kilkoma screenshotami nic nie widziałem, nawet dema nie zamierzam ruszać. W przypadku tego tytułu zaskoczenie odgrywa tak dużą rolę, że aż szkoda sobie spoilerować zabawę. 

Opublikowano

Ja też nic nie oglądam chcę w to zagrać. Mają po re 2 remake moje pieniądze już od roku zaklepane :)  Boję się tylko czy wytrzymam. Przed panem x można się było czasem gdzieś schować a nemesis z tego co słyszę może wejść wszędzie. Będzie to stresujące doświadczenie :) 

Opublikowano

Przed premierą RE2 pokazywali na okrągło fragment z dema z początku posterunku, tutaj pewnie to jest analogiczny fragment gry i będą go wałkować do premiery (demo to pewnie będzie ten sam obszar).

Opublikowano

Ciekaw jestem,  czy będzie trochę nowych lokacji, tak jak w remakeu jedynki. Powinno być dużo nowych miejsc powiedziałbym nawet. Bo jest jeden scenariusz, a poza tym trójka ponoć krótka była. Nie wiem, nie pamiętam. Raz w życiu przeszedłem, wieki temu. Jeszcze miałem PSXa pożyczonego na nockę. Ale może podczas grania, tak jak w dwójce, coś zacznie świtać :).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.