Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, LukeSpidey napisał:

W Gearsach musi zmienić się bardzo dużo, aby można było mówić o udanym przejściu w otwarte światy i współczesnym graniu.

 

Przede wszystkich gra musi zapomnieć, że jest rok 2006 i zupełnie zmienić animację i mechanikę przemieszczania się. Postacie poruszają się za wolno, a ten pseudosprint zupełnie się niesprawdza. 

 

Do tego schemat korytarz, killroom, korytarz, killroom jest nudny jak flaki z olejem. Przeciwnicy to gąbki, co w przypadku opancerzonych wrogów jeszcze ma sens, ale niestety ci w większości są topless. A strzelanie do jednego przez kilkanaście sekund nie do końca uważam za dobrą zabawę. 

a w życiu...Gearsy to mają być Gearsy, to najlepsza strzelanka tpp która ma własny zajebisty feeling strzelania i poruszania. Już G5 dostarczył sporo nowości, pół otwarty świat, levelowanie postaci, poboczne zadania, robota ze specjalnymi zdolnościami, pojazdy do przemieszczania się...

 

IMO jedyne z czym nowym mogą dla mnie poszaleć to danie dodatkowych trybów multi na większych mapach z pojazdami

Odnośnik do komentarza

Levelowanie kompletnie zbędne, zdolności również. Do poprawy jest zdecydowanie poruszanie się aby nadać mu trochę dynamiki - rolki, uniki, może lepsza walka wręcz. Może jakieś finishery, QTE. Można naprawdę wiele poprawić w Gearsach i nie można zapomnieć o klimacie samej gry. Nieco więcej ciężaru.

Odnośnik do komentarza

Seria potrzebuje dużych zmian, bo u fundamentu, mimo wszystkich zmian wprowadzonych w piątce i czwórce typu (otwarte lokacje, finishery przez osłonę, warunki atmosferyczne) to  czuć było że była to strzelanka z Xboxa 360, która bardzo mało ewoluowała przez kilkanaście lat. Potrzeba więcej zmian przede wszystkim level designie, by gra nabrała świeżości

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, krzysiek923 napisał:

no chyba żartujesz xd


Chodzi mi o coś takiego jak wykańczanie wrogów jakimś QTE albo jeśli zabiliśmy wroga headshotem to wciśnięcie RB daje natychmiastowe naładowanie magazynku do pełna. Tak aby gameplay wykorzystywał nieco więcej niż A do kucania i przycisk do przeładowania.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Moldar napisał:

 

 


Tylko czy to się sprawdziło? Jak dla mnie, wszystkie te nowe rzeczy wyszły średnio.

 

 

Levelowanie, robot Jack to fajne patenty w serii, sanie z żaglem też ale tylko w śnieżnej lokacji gdzie to miało sens. Na pustyni było dane na siłę, poboczne zadania mimo że ich mało było to i tak słabo wypadły.

49 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

uniki, może lepsza walka wręcz. Może jakieś finishery

Uniki są, finishery też, każda broń ma swój własny.

Odnośnik do komentarza

Kiedyś ktoś rzucał pomysł że linka z hakiem byłaby ciekawym rozwiązaniem. Mogłoby to urozmaicić starcia, wprowadzić fajne finishery. No ale do tego trzeba by też pomyśleć nad kilkupoziomowymi arenami.

 

Ja z kolei zawsze chciałem żeby jedna część była bardziej w konwencji powiedzmy, horroru? Mi zawsze najlepiej robiły te etapy jak jakaś opuszczona fabryka czy laboratorium. 

Jedynka wydaje się być najbardziej "kameralna" ale do dziś ma chyba najwięcej momentów 

Odnośnik do komentarza
42 minuty temu, Figuś napisał:

Ogólnie to na początek właśnie bym wypierdolił w pizdu ten pseudo otwarty świat, tak samo jak w uncharted 4 czy TLoU 2 był to jeden z elementów który mnie najbardziej wkurwiał w tych tytułach

 

potrzebne to jak kurwie majtki

Szczerze to akurat w u czy tlou jakoś to tak lepiej wplecione, bardziej pasujące odkrywać ten swiat. W gearsach meeega się męczyłem w tych etapach przez co ledwie skończyłem kampanię. Za to dodatek do g5 miodzio: korytarzowo, szybko i intensywnie.

  • Plusik 2
  • This 1
Odnośnik do komentarza
12 godzin temu, Faka napisał:

Żadnego levelowania postaci w Gearsach, jedynie upgrade broni, gadżetów i takie pierdoły wystarczą. Jestem ciekawy, co oni wypichcą w tym UE5. Mam nadzieję, że 60 klatek też dowiozą, na to nie ma wymówki. 

 

Raz zrobili 60 fps na premierę, ale na wersji "Pro" konsoli. To był zawsze showcase w 30 fps, ale teraz teoretycznie CPU w XS daje znacznie większe możliwości. Powinni jak z Halo przejść w 100% na 60 fps i tylko pod to robić całą grę.

Odnośnik do komentarza

z dokumentów w sprawie przejęcia Activision wyciekła nowa wersja Xboxa Series X

https://www.theverge.com/2023/9/19/23880111/microsoft-xbox-series-x-new-design-refresh

 

The planned ‘Brooklin’ Xbox Series X.

“Sebile” Xbox controller redesign revealed in court documents with wireless upgrades and modular thumbsticks. It’s a gamepad with a two-tone white / black color scheme split across the top and bottom when viewed from above.

Microsoft’s roadmap for its refreshed Xbox consoles.

 

ta sama moc, mniejsze zużycie prądu, nowy design i większy dysk. Pad z haptycznymi wibracjami i cichszymi przyciskami. Premiera w listopadzie przyszłego roku 

  • Plusik 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza

Do tego wyciekł cały kalendarz wydawniczy Bethesdy na nadchodzące lata, łącznie z niezapowiedzianymi grami jak Dishonored 3, następny Doom, sequelem Ghostwire Tokyo, remasterami Fallouta 3 iObliviona + prywatne maile Spencer w których mówi że marzy o zakupie Nintendo xD A to podobno nie wszystko 

 

Tak widzę reakcje Spencera gdy wstanie rano i zobaczy ile rzeczy wyciekło 

Zdjęcie

 

 

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...