Daddy 4 135 Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 3 godziny temu, LukeSpidey napisał: W Gearsach musi zmienić się bardzo dużo, aby można było mówić o udanym przejściu w otwarte światy i współczesnym graniu. Przede wszystkich gra musi zapomnieć, że jest rok 2006 i zupełnie zmienić animację i mechanikę przemieszczania się. Postacie poruszają się za wolno, a ten pseudosprint zupełnie się niesprawdza. Do tego schemat korytarz, killroom, korytarz, killroom jest nudny jak flaki z olejem. Przeciwnicy to gąbki, co w przypadku opancerzonych wrogów jeszcze ma sens, ale niestety ci w większości są topless. A strzelanie do jednego przez kilkanaście sekund nie do końca uważam za dobrą zabawę. a w życiu...Gearsy to mają być Gearsy, to najlepsza strzelanka tpp która ma własny zajebisty feeling strzelania i poruszania. Już G5 dostarczył sporo nowości, pół otwarty świat, levelowanie postaci, poboczne zadania, robota ze specjalnymi zdolnościami, pojazdy do przemieszczania się... IMO jedyne z czym nowym mogą dla mnie poszaleć to danie dodatkowych trybów multi na większych mapach z pojazdami Cytuj Odnośnik do komentarza
Moldar 2 184 Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 Już G5 dostarczył sporo nowości, pół otwarty świat, levelowanie postaci, poboczne zadania, robota ze specjalnymi zdolnościami, pojazdy do przemieszczania się... Tylko czy to się sprawdziło? Jak dla mnie, wszystkie te nowe rzeczy wyszły średnio. 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 8 866 Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 Levelowanie kompletnie zbędne, zdolności również. Do poprawy jest zdecydowanie poruszanie się aby nadać mu trochę dynamiki - rolki, uniki, może lepsza walka wręcz. Może jakieś finishery, QTE. Można naprawdę wiele poprawić w Gearsach i nie można zapomnieć o klimacie samej gry. Nieco więcej ciężaru. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 107 Opublikowano 18 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 Seria potrzebuje dużych zmian, bo u fundamentu, mimo wszystkich zmian wprowadzonych w piątce i czwórce typu (otwarte lokacje, finishery przez osłonę, warunki atmosferyczne) to czuć było że była to strzelanka z Xboxa 360, która bardzo mało ewoluowała przez kilkanaście lat. Potrzeba więcej zmian przede wszystkim level designie, by gra nabrała świeżości Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiek923 1 386 Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 15 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Może jakieś QTE. no chyba żartujesz xd Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 8 866 Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 6 minut temu, krzysiek923 napisał: no chyba żartujesz xd Chodzi mi o coś takiego jak wykańczanie wrogów jakimś QTE albo jeśli zabiliśmy wroga headshotem to wciśnięcie RB daje natychmiastowe naładowanie magazynku do pełna. Tak aby gameplay wykorzystywał nieco więcej niż A do kucania i przycisk do przeładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 135 Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 Godzinę temu, Moldar napisał: Tylko czy to się sprawdziło? Jak dla mnie, wszystkie te nowe rzeczy wyszły średnio. Levelowanie, robot Jack to fajne patenty w serii, sanie z żaglem też ale tylko w śnieżnej lokacji gdzie to miało sens. Na pustyni było dane na siłę, poboczne zadania mimo że ich mało było to i tak słabo wypadły. 49 minut temu, Paolo de Vesir napisał: uniki, może lepsza walka wręcz. Może jakieś finishery Uniki są, finishery też, każda broń ma swój własny. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 8 866 Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 13 minut temu, Daddy napisał: Uniki są, finishery też, każda broń ma swój własny. Powiem tak, na ile da się to wpleść - połączyć gameplay Returnala z DOOMem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 1 777 Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 Wyobraźcie sobie Girsa FPP zrobionego w stylu Doom 2016 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 107 Opublikowano 18 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 IMO Gearsy to taka marka że powinna wyznaczać trendy na rynku, bez oglądania się na inne gry, a nie kopiować i wzorować się na cudzych pomysłach Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 135 Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 3 minuty temu, SnoD napisał: Wyobraźcie sobie Girsa FPP zrobionego w stylu Doom 2016 Właśnie taki spin off a nie jakieś GT. Cytuj Odnośnik do komentarza
drozdu7 2 344 Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 Kiedyś ktoś rzucał pomysł że linka z hakiem byłaby ciekawym rozwiązaniem. Mogłoby to urozmaicić starcia, wprowadzić fajne finishery. No ale do tego trzeba by też pomyśleć nad kilkupoziomowymi arenami. Ja z kolei zawsze chciałem żeby jedna część była bardziej w konwencji powiedzmy, horroru? Mi zawsze najlepiej robiły te etapy jak jakaś opuszczona fabryka czy laboratorium. Jedynka wydaje się być najbardziej "kameralna" ale do dziś ma chyba najwięcej momentów Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 20 335 Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 ciekaw jestem co pokaże Space Marine 2 bo jedynka to takie ubogie gyrosy były Cytuj Odnośnik do komentarza
dee 8 799 Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 Linka z hakiem to jest dobra do gry z jakimiś ninja, a nie dojebanymi pudzianami z Gearsów. Charakterystyczna ociężałość postaci to zawsze był charakterystyczny znak serii, podobnie jak np w Killzone Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 20 335 Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 Ogólnie to na początek właśnie bym wypierdolił w pizdu ten pseudo otwarty świat, tak samo jak w uncharted 4 czy TLoU 2 był to jeden z elementów który mnie najbardziej wkurwiał w tych tytułach potrzebne to jak kurwie majtki 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
creatinfreak 3 743 Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 42 minuty temu, Figuś napisał: Ogólnie to na początek właśnie bym wypierdolił w pizdu ten pseudo otwarty świat, tak samo jak w uncharted 4 czy TLoU 2 był to jeden z elementów który mnie najbardziej wkurwiał w tych tytułach potrzebne to jak kurwie majtki Szczerze to akurat w u czy tlou jakoś to tak lepiej wplecione, bardziej pasujące odkrywać ten swiat. W gearsach meeega się męczyłem w tych etapach przez co ledwie skończyłem kampanię. Za to dodatek do g5 miodzio: korytarzowo, szybko i intensywnie. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Faka 3 820 Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 Żadnego levelowania postaci w Gearsach, jedynie upgrade broni, gadżetów i takie pierdoły wystarczą. Jestem ciekawy, co oni wypichcą w tym UE5. Mam nadzieję, że 60 klatek też dowiozą, na to nie ma wymówki. Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 1 684 Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 1 minutę temu, Faka napisał: Żadnego levelowania postaci w Gearsach, jedynie upgrade broni, gadżetów i takie pierdoły wystarczą. Jestem ciekawy, co oni wypichcą w tym UE5. Mam nadzieję, że 60 klatek też dowiozą, na to nie ma wymówki. Oby nie w wersji statycznej xD. Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 1 777 Opublikowano 19 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2023 12 godzin temu, Faka napisał: Żadnego levelowania postaci w Gearsach, jedynie upgrade broni, gadżetów i takie pierdoły wystarczą. Jestem ciekawy, co oni wypichcą w tym UE5. Mam nadzieję, że 60 klatek też dowiozą, na to nie ma wymówki. Raz zrobili 60 fps na premierę, ale na wersji "Pro" konsoli. To był zawsze showcase w 30 fps, ale teraz teoretycznie CPU w XS daje znacznie większe możliwości. Powinni jak z Halo przejść w 100% na 60 fps i tylko pod to robić całą grę. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 107 Opublikowano 19 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2023 z dokumentów w sprawie przejęcia Activision wyciekła nowa wersja Xboxa Series X https://www.theverge.com/2023/9/19/23880111/microsoft-xbox-series-x-new-design-refresh ta sama moc, mniejsze zużycie prądu, nowy design i większy dysk. Pad z haptycznymi wibracjami i cichszymi przyciskami. Premiera w listopadzie przyszłego roku 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 448 Opublikowano 19 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2023 Całkiem fajny wygląd. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 107 Opublikowano 19 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2023 Do tego wyciekł cały kalendarz wydawniczy Bethesdy na nadchodzące lata, łącznie z niezapowiedzianymi grami jak Dishonored 3, następny Doom, sequelem Ghostwire Tokyo, remasterami Fallouta 3 iObliviona + prywatne maile Spencer w których mówi że marzy o zakupie Nintendo xD A to podobno nie wszystko Tak widzę reakcje Spencera gdy wstanie rano i zobaczy ile rzeczy wyciekło 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 242 Opublikowano 19 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2023 Specyfikacja wstępna next-gena też wyciekła, część mocy będzie z chmurki Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 448 Opublikowano 19 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2023 No gdzieś czytałem, że wstępny plan to 2028 next genów więc długa ta generacja będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 20 335 Opublikowano 19 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2023 długa bo długo się gry robią to raz, a dwa to przejście na kolejną będzie bezbolesne jak z 8 na 9 generację ogólnie to niezła sraka tam musi być po tym leaku, wyjebało wszystko w wersji nie ocenzurowanej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.