Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2019-xbox-series-x-reveal-analysis

 

Cytat

All of this is in service of what Microsoft believes to be the most powerful console of the next generation era. Previously known by its codename of Anaconda (under the Project Scarlett umbrella) the aim has always been to double the outgoing X's prowess with 12 teraflops of compute performance as an internal target. Microsoft sees performance leadership as the crucially important for the core gamer, with Xbox One X - and indeed PS4 Pro - as a successful trial in establishing that committed gamers will pay more for a premium experience.

Cytat

Meanwhile, the PS5 GPU may be shrouded in mystery, but if the indications are true for Series X, Microsoft has developed a console GPU that is more performant and more feature-rich than any Navi part AMD has shipped in 2019.

Cytat

Our measurements for the first-gen PlayStation 3 currently top the power consumption charts at 209W during gameplay. Based on what we know of Navi GPUs from the existing, seemingly less capable Radeon RX 5700-series, not to mention the size of the Series X casing, I wouldn't be surprised to see the new console move beyond 300W"

 

Odnośnik do komentarza

@ASX

Też, chociaż Tom trochę za dużo fanbojuje w niektórych wpisach (ale to zrozumiałe, bo zajmuje się tematyką i newsami związanymi z MS profesjonalnie). Tak VRS, zarządzanie pamięcią poprzez ulepszone stronicowanie czy ulepszone drivery związane z RT odegrają ważną rolę w przyszłej generacji, a sam nowy Core OS zapowiada się dobrze, ale magii w tym nie ma :D

 

Spoiler

a konkurencja nie śpi

 

Odnośnik do komentarza
Cytat

"Dzięki temu, że użyliśmy centralnego, dużego wiatraka, mogliśmy dokładnie regulować, jak cichy jest Xbox One X. (...) Tak samo jest z Xbox Seies X. Jeśli nie wskażesz gościom w domu, że system jest włączony, w ogóle tego nie zauważą - sprzętu po prostu nie słychać. (...) Pojedynczy wiatrak Xbox Series X kręci się tak wolno, że generuje dźwięk na poziomie szeptu" - zapewniał w rozmowie z GameSpot Phil Spencer.

 

ale bym słuchał szeptu tego seksownego skurczybyka

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Hendrix napisał:

DX12 jest rozwijanym API, początek miał fatalny, ale obecnie jest ok, jak pisałem, konkurencja Vulkana mocno wpłynęła na to.  Najlepsze rzeczy słyszę o low level GNM i wysokopoziomowym odpowiedniku GNMX - wszyscy devsi, których znam, bardzo sobie chwalą w tej generacji to co z narzędziami i API zrobiło Sony.

chyba chciałeś napisać - Microsoft :D

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.