Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Senua's Saga: Hellblade 2

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor
6 godzin temu, Paolo de Vesir napisał:


no to o jedno studio mniej do wyjścia z okowów HALOforzaGEARSY :) 

Prawidłowy slogan to od jakiegoś czasu HaloForzaSeaofThievesGearsy ;)

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Wyświetleń 97,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Homelander
    Homelander

    Nie jarze takiego podejścia. Jak możecie krytykować chujową w Hellblade 2 walkę, taka miała być, nie rozumiesz gry. Jak możecie krytykować chujowe dialogi w Starfieldzie, takie miały być. Jak możecie

  • Cieszy mnie że wszyscy w temacie HB2 oceniają grę na 8-10/10    "kamień milowy" w kwestii oprawy graficznej i to od ekipy -/+ 50 osób a dużo osób pisze że nowe Gearsy wyglądają jeszcze

  • Następnym razem się uda!

Opublikowano
W dniu 18.02.2021 o 17:36, ASX napisał:

skoro chcecie wierzyć że 20-30 osób zrobi grę AAA, to :dunno:

Według info z grudnia 2019 to nad grą pracowało wtedy w NT 40 osób, zresztą co to za znaczenie, 200 osób potrafi zrobić crapa a 15 osób bardzo dobrego szpila. 

Zobaczymy co z tego wyjdzie, oby wycisnęli trochę więcej niż symulator chodzenia z ASMRem.

Opublikowano
2 godziny temu, Daddy napisał:

Według info z grudnia 2019 to nad grą pracowało wtedy w NT 40 osób, zresztą co to za znaczenie, 200 osób potrafi zrobić crapa a 15 osób bardzo dobrego szpila. 

Zobaczymy co z tego wyjdzie, oby wycisnęli trochę więcej niż symulator chodzenia z ASMRem.

Ten enslaved i dmc pokazują, że walkę też potrafią zrobić a nie tylko chodzenie. Jestem na razie pozytywnie nastawiony. 

Opublikowano

W sumie jest to nadzieja dla branży ,że mała grupka ludzi może zrobić super szpila. Hellblade miał swoje wady jednak skala i jakość produktu jak na taką małą grupę ludzi była świetna. Oby więcej takich gier AA. 

Opublikowano
  • Autor

No wiele osób myśli w ten sposób że wielki budżet, setki pracujących osób i dużo literek A, przekłada od razu na lepszy tytuł. Ale to nie zawsze idzie ze sobą w parze, ostatni przykład Cruciable - czy jak tam się nazywała gra Amaoznu - budżet 120 milionów, AAA i spektakularna klapa.

 

Wierzę że Ninja Theory będzie potrafić zrobić grę z ciekawą historią (tak jak jedynka) i z ciekawym gameplayem (w przeciwieństwie do jedynki) i po premierze zamknie usta tym którzy już ich skreślili tylko dlatego że nie robią gry AAA.

Opublikowano

Wiele osób tak mysli bo to się przeważnie sprawdza. Więcej wydanego hajsu i lat produkcji na dany tytuł to często gra którą pamięta się latami. Tylko do tego trzeba mieć zdolne studio z ogarniętymi zarządzającymi. Co pokazały klapy finansowe mijającej generacji dużych produkcji AAA które miały problem z planowaniem produkcji i założeniami. 

Opublikowano

Hellblade jest świetne, graficznie porywa, a system walki również niczego sobie. Z przyjemnością platynowałem na PS4, a ostatnio wbiłem calaka na Xbox Series X. Jeśli gra zachowa ducha oryginału, dodając przy tym większy świat i mniej korytarzowe lokacje, to będę zadowolony. Ninja Theory to bardzo zdolne studio i pokładam w nich pełne zaufanie.

Opublikowano
7 godzin temu, Ukukuki napisał:

Wiele osób tak mysli bo to się przeważnie sprawdza. Więcej wydanego hajsu i lat produkcji na dany tytuł to często gra którą pamięta się latami. Tylko do tego trzeba mieć zdolne studio z ogarniętymi zarządzającymi. Co pokazały klapy finansowe mijającej generacji dużych produkcji AAA które miały problem z planowaniem produkcji i założeniami. 

Jakie klapy bo ja kojarzę tylko anthema i marvel,  ale to też nie wiem czy to do końca takie klapy bo trzeba by zobaczyć sprzedaż?

Opublikowano

@lpcl Tak jak wymieniłeś Anthem, Marvel, ostatni TR, można też podciągnąć ostatniego CP2077 który zarobił na siebie ale kosztem z którego nawet twórcy nie są zadowoleni. Do tego przeraźliwie niska średnia ocen wydań konsolowych. Fallout 76, upadek Telltale klepaniem ciągle takich samych gier w innych skórkach. A to przykłady z ostatnich 2 lat. 

Opublikowano
15 minut temu, Ukukuki napisał:

@lpcl Tak jak wymieniłeś Anthem, Marvel, ostatni TR, można też podciągnąć ostatniego CP2077 który zarobił na siebie ale kosztem z którego nawet twórcy nie są zadowoleni. Do tego przeraźliwie niska średnia ocen wydań konsolowych. Fallout 76, upadek Telltale klepaniem ciągle takich samych gier w innych skórkach. A to przykłady z ostatnich 2 lat. 

Akurat ten anthem czy tam marvel to jeden wój, te całe gaasy, pies ich ganiał. Ale z gier singlowych to wszyscy raczej grają bezpiecznie, przynajmniej z tych dużych dewów. Jeśli tr to tomb to ten wyszedł 3 lata temu. Dam napisałeś, że cb na siebie zarobił i jeszcze zarobi więcej jak dadzą dlc, promo, wrzucą do game passa itd. 

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
  • Autor

Rahni Tucker osoba odpowiedzialna za system walki w DmC i ostatnio Bleeding Edge została design dyrektorem Hellblade 2

 

Screenshot_2021-04-27_205406.png

 

więc jest nadzieja że system walki będzie lepszy niż w jedynce

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
  • Autor

 

tak mniej więcej będą wyglądać chmury w nowym Hellblade

Opublikowano

Przydałby się jakiś gameplay w końcu. 

Edytowane przez Lord Protector

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
  • Autor

 

 

szykuje się jakieś małe video zza kulis o pracach nad grą 

Opublikowano
  • Autor

No i jest :)

 

 

Opublikowano

Trzeba wyłowić wszystkie fragmenty rozgrywki. ;)

 

OffensiveBleakBullmastiff-size_restricte

 

ExemplaryBogusAndeancat-size_restricted.

 

Edytowane przez Bigby

Opublikowano
  • Autor

 

 

Skrót informacji

 

Jeśli miałbym zgadywać to obstawialbym premierę w 2023

Opublikowano

Szkoda, że tak mało pokazali, ale dobrze że projekt małymi krokami idzie do przodu. Jedna ciekawostka jaką wyłapałem w tym początkowym wprowadzeniu, a mianowicie informacja, że aktorka brała lekcję sztuk walki, zazwyczaj do filmów takie sprawy to normalka, ale przy grach to coś nowego. Fajnie, że przykładają się do wszystkich aspektów w profesjonalny sposób. 

Opublikowano
39 minut temu, czarek250885 napisał:

Szkoda, że tak mało pokazali, ale dobrze że projekt małymi krokami idzie do przodu. Jedna ciekawostka jaką wyłapałem w tym początkowym wprowadzeniu, a mianowicie informacja, że aktorka brała lekcję sztuk walki, zazwyczaj do filmów takie sprawy to normalka, ale przy grach to coś nowego. Fajnie, że przykładają się do wszystkich aspektów w profesjonalny sposób. 

Ale w te 2 lata treningu to tak średnik wierzę. xd

Opublikowano

Zapowiada się grubo, MS nie zwalnia z bombardowaniem :obama:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.