Skocz do zawartości

Senua's Saga: Hellblade 2


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Grafika robi wrazenie ale jarał się będę jak gameplay nie bedzie przypominal za bardzo jedynki. Walka musi byc bardziej rozbudowana, różnorodność przeciwników powinna być dużo większa i niech na listość boską nie każą znowu łazić i dopasowywać jakichś znaków w powietrzu bo to było tak koszmarnie nudne że drugi raz nie dam rady.

Edytowane przez pawelgr5
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
5 minut temu, Basior napisał:

Dobra gameplay, gameplayem, ale to się dzieje w jej głowie, czy co? Zrobili z tego fantasy?

też mnie to ciekawi.

 

W ogóle gra śmierdzi mi trochę niepotrzebnym sequelem, bo oryginał opowiadał prostą, ciekawą historię o walce z własnymi demonami w ramach choroby psychicznej i wydawało się że pod jej koniec Senua uporała się z przeszłością i wyjdzie na prostą. A teraz widzę powtórkę z rozrywki tylko podniesioną do n-tej potęgi.

Odnośnik do komentarza

Obejrzałem drugi raz i nawet nie wiem gdzie tam jest gameplay oprócz 30 sekund truchtu na początku, reszta wygląda na cutscenkę z QTE. Minęły 2 lata od pierwszego trailera a nawet nie wiem jak w to będzie się grało, daty premiery (nawet orientacyjnej) też nie ma. Jak nie będzie rozgrywki przynajmniej na poziomie tej z Enslaved (o DMC nawet nie ma co marzyć) to znowu odpuszczę po godzinie...

  • Plusik 2
  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, łom napisał:

Jak nie będzie rozgrywki przynajmniej na poziomie tej z Enslaved

Nie będzie. Po co się łudzić? Dla mnie nie rozbudują trochę walkę, dodadzą lepsze zagadki i niech historia będzie ciekawa. Graficzkę dowiozą.

A premiera będzie 2023 raczej.

 

W ogóle jedynka to dla mnie była wielokrotna próba, przeczytanie spoilerów, opinie kumpla, który uwielbia gierkę i przechodzenie początku dwa razy i zaczynanie od nowa po roku i może zaskoczy. I za trzecim razem zaskoczyło i teraz czekam. 

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, łom napisał:

Obejrzałem drugi raz i nawet nie wiem gdzie tam jest gameplay oprócz 30 sekund truchtu na początku, reszta wygląda na cutscenkę z QTE. Minęły 2 lata od pierwszego trailera a nawet nie wiem jak w to będzie się grało, daty premiery (nawet orientacyjnej) też nie ma. Jak nie będzie rozgrywki przynajmniej na poziomie tej z Enslaved (o DMC nawet nie ma co marzyć) to znowu odpuszczę po godzinie...

 

Strzelam, że będzie to takie The Order albo inny symulator chodzenia - scenka z QTE, potem eksploracja korytarza, znów scenka, trochę walki. No obłędnie to wygląda, ale gameplayowo wyczuwam nedzę.

Odnośnik do komentarza

Zobaczymy co z tym zrobią. Jak gry w grze będzie mało to może być szkoda niewykorzystanego potencjału. A studio na pewno ma ludzi którzy by to ogarnęli.

Przytyk odnośnie fana $ony (mimo że nie mam i nawet nie czaję się na PS5) i automatyczne minusy szkoda nawet komentować. Pograłem chwilę w jedynkę nie podeszła mi, ale Ninja Theory nadal ma u mnie kredyt zaufania za wcześniejsze projekty.

Odnośnik do komentarza

W przypadku jedynki sądziłem że gra będzie 100% symulatorem chodzenia, jednak ten prosty system walki coś tam urozmaicał, mi się podobało. Tutaj to nie wiem co mieliby z tym zrobić, dodać levelowanie i ogniska? Tak samo będzie plus rzucanie włócznią z trailera, zapewne oskryptowane. 

Odnośnik do komentarza
Fajnie fajnie, dalej nie wiadomo czym gra będzie :dunno:
Pod kątem obecnej generacji widać, że UE5 będzie mocnym graczem jeśli chodzi o poziom grafiki. Łezka w oku się kręci na myśl o UE3 i grach świecących jak bożonarodzeniowa choinka.
Nooo... I dziwne, że z tym chyba nie dało się nic zrobić, bo każda gra oparta o niego, miała w sobie coś z tego świecenia. Okropne. Włączałeś grę i od razu wiedziałeś, że to UE3.
Odnośnik do komentarza

A mi się podoba to co widzę. W jedynce właśnie najbardziej podobała mi się eksploracja i "doświadczanie" gry. Walka była słaba lub było jej zbyt dużo, ale cała reszta moim zdaniem to już wysoki albo bardzo wysoki poziom. 
 

Tutaj widać, że wartość projektu i jego rozmach poszły drastycznie w górę i to mi się podoba. Cieszę się również, że został zachowany gęsty klimat, bo obawiałem się czy uda się zachować te charakterystykę oryginał. 

Dodatkowo, wydaje mi się, że rozumiem czemu MS zdecydował się na taki pokaz. Wszak zarzuca się Xboxowi braku trzecio osobowych akcyjniaków, naładowanych skryptami, imersją. Myślę, że gameplay miał przedstawić taki "set pieces" powodujący właśnie wątpliwość, czy to już gameplay, czy jeszcze CGI. I patrząc po reakcjach w necie, chyba się udało. Jestem przekonany, że w grze będzie też, no...granie, ale w tym pokazie chodziło o coś innego. Jednak z drugiej strony, spodziewam się, że nie będzie to złożony slasher, ale dla mnie to nie jest problem. 

Odnośnik do komentarza

Ma być klimat (jest sporo), chociaż lekko dopracowany gameplay i będzie sztosik. Jak chcecie więcej gameplayu to sobie odpalcie dmc albo cod. W jedynce chodziło o klimat, o chorobę bohaterki a nie o siekanie mieczykiem. Ja lubię pomiędzy strzelaniem w apexa czy przechodzeniem jakiegoś blockbustera aaa odpalić właśnie tego typu grę.

Aż chyba sobie przejdę jeszcze raz jedynaczkę w lepszej jakości.

Odnośnik do komentarza
15 godzin temu, ASX napisał:

Senua zajmie się dostarczaniem paczek?

 

Mogłaby, byle tylko zaczęła coś robić, oprócz bezproduktywnego łażenia.

 

13 godzin temu, Czoperrr napisał:

Brakuje na xboxie takich gier więc to dobra wiadomość. Wy i tak nienawidzicie hellblade więc co za różnica :gayos:

 

Ja nienawidzę tych głębokich "doświadczeń", które tak głęboko trzymają głowę we własnej dupie, że zapominają o tym, czym mają być przede wszystkim - GRĄ.

 

4 godziny temu, drozdu7 napisał:

Cinematik w portfolio MS też jest potrzebny, ludzie jednak to lubią 

 

Ale nie taki w stylu Quantic Dream, bo to już nie "ekspirjens", a zwykły film.

Odnośnik do komentarza

Obejrzałem ten materiał na TV i robi to jeszcze większe wrażenie. 

 

Jasne to tylko mały fragment właściwej gry i mam nadzieje że mało reprezentantywny, bo to co widzieliśmy było dla mnie za dużym cinematic experience. Ale jeśli ktoś pisze że to tylko cutscenka, to chyba nie grał w pierwsze Hellblade i nie wie jak Ninja Theory potrafi płynnie przechodzić z gameplayu do cutscenek. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...