Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Oglądałem jakiś czas temu ten soulsowy wyczyn. Imponujące. :mog:
Kurde, taki fajny temat, aż szkoda, że zaledwie 3 strony ma. :frog:

Jeżeli chodzi o nowości, to niedawno został pobity rekord w GoldenEye. Warto wspomnieć, że dokonano tego po ponad dwudziestu latach. :shok:
Ogólnie kilka osób (m.in. Kmiot) wrzucali tu filmiki Karla Jobsta. Gorąco polecam jego materiały.
 


Dla przykładu to czego przez lata dokonali gracze w grze Quake, to coś wprost niebywałego. Trening, nieprawdopodobna precyzja, nowe techniki szkolone przez setki godzin, a to wszytko po to, by ugrać nierzadko sekundę. Polecam obejrzeć film. Świetna sprawa.

Zgadzam się też z tym, co suteq i II Brutto napisali tu w ubiegłym roku - klasyczny spid ran :lapka: natomiast zabawy z wychodzeniem za teksturę i omijanie 3/4 gry już :down:

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Chyba każdy normalny gracz preferuje klasyczny speedrun, bo to się po prostu przyjemniej ogląda i jest w pełni zrozumiałe, nawet jeśli za bardzo nie siedzisz w temacie. Skill, znajomość gry, umiejętność szybkiego zaadoptowania się do zaistniałej sytuacji, sposoby na wykorzystanie dziur w mechanice gry, zamiast tych w jej technicznym stanie (bugi, wychodzenie poza mapę, glicze). Ja wiem, że większość z nich wymaga mega precyzyjnego wprowadzenia kombinacji przycisków i zmieszczenia się czasem w jednej klatce animacji, ale dla obserwatora spoza "insajderskiej" wiedzy są to nudy na pudy, bo gość się przytula do ściany, jakby walczył ze sterowaniem, a potem fiuuu i jest na końcu gry, a ty nawet nie zdążyłeś mrugnąć. To nie ma kompletnie związku z danym tytułem, bo wychodząc poza mapę cała reszta gry, cały wysiłek w zaprojektowanie poziomu, przeciwników, mechanik przestaje mieć znaczenie. Poza teksturami każda gra wygląda tak samo. I jest tak samo nudna. Większa w tym frajda dla programistów, niż graczy, którzy chcieliby po prostu zobaczyć ulubiony tytuł w rękach zawodowca, a ten cwaniak wchodzi w teksturę i omija pół zawartości poziomu/mapy/gry.

2 godziny temu, Sylvan Wielki napisał:

Ogólnie kilka osób (m.in. Kmiot) wrzucali tu filmiki Karla Jobsta. Gorąco polecam jego materiały.

Triggeruje mnie te jego "absolute legends", ale poza tym gość potrafi skleić naprawdę fajne materiały. No i często śledzi CZITERSKIE DRAMY ze światka speedrunnerów, a potem dogłębnie objaśnia na czym dane oszustwo polegało, więc w sumie nawet laikowi fajnie się te materiały ogląda.

 

Odnośnik do komentarza

Lubie czasem obejrzec dobry speedrun. Nie za czesto, zeby nie zasiedziec sie na YT, ale ostatni rewelacyjny material, ktory widzialem, byl speedrunem Doom Eternal. Ale zaraz, ten jest inny bo kolo robi przy okazji 100%. Wszystkie misje bonusowe, na najwyzszym poziomie trudnosci i wszystkie znajdzki o ile sie nie myle. 
Wychodzeniem za mape gardze. W gry sie gra, a nie burakuje. 
Oto rzeczony speed run:

 

Odnośnik do komentarza

Tak, pamiętam ten filmik. Rozmawialiśmy na początku roku w temacie Doome Eternal o nim. Ja wrzuciłem szalony wyczyn legendy sceny, samego Zero Master, a ty odpowiedziałeś tym. Istna miazga. :obama: Aż przyjemnie popatrzeć.

@Kmiot oczywiście zgadzam się z tym co napisałeś.  Rzecz jasna już samo to, że ktoś odkrył motyw w deseń - "hej, tu zablokuje atak pod takim kątem w parzystej klatce animacji, co przeniesie mnie za teksturę, teraz 4min w prawo, lewo i jestem na końcu etapu" potrafi wywołać podziw, ale ni jak ma się to do prawdziwiej rozgrywki.
Ten film z Trackmanii oglądałem wczoraj. Że też ludzie wstydu nie mają. :notsure:
 



Ten też dobry artysta. Żeby łatwo nie wpaść połączył filmiki kilu różnych speedrunnerów, ale zrobił to tak nieudolnie, że przykładowo dźwięk zdobywanych monet nie zgadzała się z tym co jest wyświetlane na ekranie, bądź wykonywał techniki, które są niemożliwe do zrobienia na kontrolerze. :isee:

Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące temu...
  • 6 miesięcy temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...