Skocz do zawartości

Mafia: Trilogy


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Bo to pewnie bardziej pomysł 2k niż Hangar 13, które od początku było w pełni skupione tylko na remake'u Mafii. 

 

Z drugiej strony niektórzy znajdą jakieś powody do narzekania, chociażby na system strzelania wyciągnięty z trójki. Dla mnie jest bardzo spoko. Oprócz tej animacji rzucania molotowem. :dynia:

 

Liczę też że będzie można zmniejszyć albo całkiem usunąć interfejs. Niezbyt mi się podoba. Mogli go bardziej dostosować do klimatu gry.

Odnośnik do komentarza

W takich ciemnych lokalizacjach może się przydać do lokalizacji rzezimieszków do odstrzelenia, ale prawda, że powinna być możliwość wyłączenia.

 

A pamiętacie radar w pierwszej części? Pokazywał chyba tylko nasze auto, auta w pobliżu i policje, nie było nawet zarysu ulic.

Edytowane przez krupek
Odnośnik do komentarza
7 minut temu, Bigby napisał:

Trzeba było osobno otwierać mapę i orientować się gdzie jesteśmy. Może tu będą podobne opcje w ustawieniach. 

Dokładnie, miała wygląd jakby papierowej i czerwonym krzyżykiem był chyba cel zaznaczony. A propos mapy, pamiętam jeszcze most zwodzony, fajna ciekawostka to była.

Odnośnik do komentarza

Ciekawe czy jest jakakolwiek szansa na pudełko tylko z pierwsza częścią. Jedynkę widziałem tylko przez ramię kolegi za gowniaka i jakie to robiło wrażenie. 

 

Edit. I supcio... Byłem przekonany że będą wciskać bundla że wszystkimi częściami a osobno tylko cyfra :lapka:

Edytowane przez Szymek
Odnośnik do komentarza

Jest sama pierwsza część w pudełku. Tylko na konsolach rzecz jasna.

 

 

Tych samych ludzi i tak by nie zatrudnili z różnych powodów, chociażby dlatego że aktor podkladajacy głos pod Salieriego zmarł już jakiś czas temu. 

Niezbyt mi szkoda braku oryginalnego angielskiego VO, który nie był jakiś wybitny.

 

 

Odnośnik do komentarza
Cytat

 

What was interesting about the original Mafia game is that it came out shortly after the beginning of the big rush for open world games, which started with Grand Theft Auto III. While Mafia had some fairly open areas, it wasn't quite an open world game--and it didn't try to be. With this Definitive Edition, was there any thought to try and expand upon the exploration of Lost Heaven?

Honestly, not really. We wanted to keep true to the spirit of the original, which is this kind of linear, mission-based narrative-driven experience. That's really what we've stuck to, but with that said, though, there are some opportunities for exploration, and I think we call it out, even in that A Trip to the Country mission [which we showed off in the Gameplay reveal video]. There are several collectibles and things like that hidden in there. So, we treat the city as a character in its own right for all the Mafia games, but it really does serve as a kind of a backdrop to these missions. So it's more accurate to the original in that way, but I think for the fans who know the franchise, there's going to be many references in the narrative itself that they'll be able to point to. But like in the original, you can still play in Free Ride and the Test Drive modes, but now with the various new vehicles.

 

 

https://www.gamespot.com/articles/mafia-definitive-edition-reworks-the-original-game/1100-6480008/

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...