Opublikowano 9 listopada 20222 l 2 godziny temu, Banan91PL napisał: Sluchajta wbiłem kod z preordera na zbroje , jestem w momencie kiedy mogę już zakładać ekwipunek a nie widzę tych zbroi Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dostaniesz troszkę później.
Opublikowano 9 listopada 20222 l A'propos zbroi i ogólnego wyglądu Kratosa... Trochę mnie wk#rwiło, że na początku praktycznie od razu stracił ten swój futrzany płaszcz, bo zajebiście się prezentował, a teraz jakoś tak... łyso
Opublikowano 9 listopada 20222 l Dobra, w końcu na spokojnie zasiadamy. To będzie długa noc 1 minutę temu, Wredny napisał: A'propos zbroi i ogólnego wyglądu Kratosa... Trochę mnie wk#rwiło, że na początku praktycznie od razu stracił ten swój futrzany płaszcz, bo zajebiście się prezentował, a teraz jakoś tak... łyso Ogólnie w pudełku jest kod na pancerz dla Kratosa i młodego.
Opublikowano 9 listopada 20222 l Fajna opcja z podsumowaniem poprzedniej części. Miło gdyby inni developerzy to skopiowali.
Opublikowano 9 listopada 20222 l Ale z tego Thora to kawał chłopa jest, nie wiedziałem, że taki wielki będzie
Opublikowano 9 listopada 20222 l 1 godzinę temu, balon napisał: Przy wydajności wyłącz. Ale przy jakości włączone, żeby bylo 40kl
Opublikowano 9 listopada 20222 l Ograłem 3h i OMG co tu się dzieje. Soundtrack to chyba najważniejszy punkt, grafika sztos, gram na vrr i około 45 klatek trzyma przy full detalach, robi to wrażenie. Fabuła i postaci na razie na mega plus. Nie dziwie się ze dostaje 10/10, będzie się należało
Opublikowano 9 listopada 20222 l Mały off top na temat kubka do preorderow, właśnie go umyłem i połowa grafiki i napis odpadł [emoji1787]
Opublikowano 9 listopada 20222 l Scena przy stole, bardzo dobrze napisane dialogi, wszystko kręcone jednym ujęciem, oglądało się to jak film. A później... To ja zdecyduje kiedy skończymy. Ale to było dobre
Opublikowano 9 listopada 20222 l 5 minut temu, Whisker napisał: Ograłem 3h i OMG co tu się dzieje. Soundtrack to chyba najważniejszy punkt, grafika sztos, gram na vrr i około 45 klatek trzyma przy full detalach, robi to wrażenie. Fabuła i postaci na razie na mega plus. Nie dziwie się ze dostaje 10/10, będzie się należało Ojjj tak, jest sztos. Mi jedynie dużo bardziej podchodzi tryb wydajnosci z odblokowanym klatkarzem. Różnicy w rozdzialce nie widze względem 60 klatek a responsywnosc jak i płynnośc obrazu w ruchu jednak lepsza.Ojjj jak sie czlowiek stęsknil!!! Chociażby za glupim feelingiem otwierania skrzynek
Opublikowano 9 listopada 20222 l U mnie 3,5h na liczniku i gra jest CUDOWNA. Jedynym jej minusem jest głośno pracująca konsola.
Opublikowano 9 listopada 20222 l 30 minut temu, MichAelis napisał: Ale przy jakości włączone, żeby bylo 40kl Tia
Opublikowano 9 listopada 20222 l Jestem po pierwszej walce z bossem, nie licząc tego mini bossa zaraz na początku. Pierwsza walka i efekciarstwem, rozpierdolem, scenkami między kolejnymi etapami, rozkłada wszystko na łopatki z poprzedniej części. Widać, że to gra z ogromnymi budżetem, przy której pracowało masę, uzdolnionych ludzi.
Opublikowano 9 listopada 20222 l Swoją drogą między 40, a 30 klatek w trybie wydajności jest niezła przepaść w płynności. Zastanawiam się, czy tylko ja widzę różnjce między trybem jakości, a wydajności ? Z aloha miałem tak samo, digital foundry może swoje wyrokować, ale przecież widzę obraz na swoim telewizorze i zauważam, że wszystko jest ostrzejsze. Co do samej gry to dołączam się do peanów poprzedników, zapowiada się doyebana przygoda, a pupciokratos w wersji nastoletniej daje zdecydowanie radę.
Opublikowano 9 listopada 20222 l Teraz, Bielik napisał: Swoją drogą między 40, a 30 klatek w trybie wydajności jest niezła przepaść w płynności. Zastanawiam się, czy tylko ja widzę różnjce między trybem jakości, a wydajności ? Z aloha miałem tak samo, digital foundry może swoje wyrokować, ale przecież widzę obraz na swoim telewizorze i zauważam, że wszystko jest ostrzejsze. Co do samej gry to dołączam się do peanów poprzedników, zapowiada się doyebana przygoda, a pupciokratos w wersji nastoletniej daje zdecydowanie radę. Obraz na pewno jest ostrzejszy, ale na pewno nie w ruchu. Zwróc uwage na otoczenie podczas ruchu w trybie wydajnosci a w trybie jakosci.
Opublikowano 9 listopada 20222 l 2 minutes ago, Bielik said: Swoją drogą między 40, a 30 klatek w trybie wydajności jest niezła przepaść w płynności. Zastanawiam się, czy tylko ja widzę różnjce między trybem jakości, a wydajności ? Z aloha miałem tak samo, digital foundry może swoje wyrokować, ale przecież widzę obraz na swoim telewizorze i zauważam, że wszystko jest ostrzejsze. Co do samej gry to dołączam się do peanów poprzedników, zapowiada się doyebana przygoda, a pupciokratos w wersji nastoletniej daje zdecydowanie radę. Mam podobnie, gram w 40 bo aż tak mocno nie razi a w 60 obraz wydaje mi sie taki jakiś sterylny i mniej szczegółowy. Może to złudzenie ale osobiście 40 is the way.
Opublikowano 9 listopada 20222 l Po 2h sztosik. Czy progres graficzny to nie wiem jeszcze. Na pewno Łysemu wzbogacono mimikę. Modele postaci jakby nierówne. O ile Pan K i Pan T perfecto tak np. postać Spoiler ze snu już jakby biedniejszy model. No i oprócz jednego graficznego bubla na śniegu całość wygląda solidnie. Wleciał tryb GoW i na bardzo wstępnym etapie nazwałbym go hard/very hard. Karze solidnie za błędy ale rozpracowanie przeciwnika pozwala skosić go do zera bez uszczerbku na zdrowiu. Oczywiście walka z Spoiler Thorem skutkowała kilkunastoma zgonami ale dopiero w trzeciej sekcji. Najbardziej dostawałem od tego szybkiego obszarowego ataku gdzie zawsze źle się poturlałem i mnie dosięgł. Ogólnie walka spoko ale jakoś Spoiler pierwszy pojedynek z Bladurem IMO lepszy. Niemniej scena poprzedzająca wypas.
Opublikowano 9 listopada 20222 l Właśnie jestem w momencie, gdzie mimika twarzy Kratosa, oczy, dodatkowo muzyka no wszystko to zagrało. Widac, ze jest już tym zmęczony i bardzo kochał olbrzymkę. Kiedy dojdziecie do tego momentu na pewno zrozumiecie o czym mówię
Opublikowano 10 listopada 20222 l Kupiłem grę o 10, dopiero po 15 mogłem zagrać, z przerwami. Wycisnąłem właśnie ponad 4 godziny, grałbym do rana. Zwiedzam sobie Svartalfheim, pływam łodzią po tej pięknej wodzie i słucham opowieści o Asach i herosach mitologii nordyckiej, rozwiązując zadania poboczne (upgorad w porównaniu do jedynki), eksplorując i otwierając skróty. Nadal zwiedzanko wynagradza nas za zejście z bocznej ścieżki, a w tej części otrzymujemy nowe mechaniki pomagające nam w tym zwiedzanku. Walka nadal jest mięsista, konkretna, dodano nowe ruchy, no i Kratos jest bardziej mobilny, może przyciągać się na łańcuchu po platformach, może zeskoczyć i zapierdolić ostrzami we wrogów, ale i przyciągnąć się i im przypierdolić. Oprócz wrogów magicznych są też z ciałami z krwi i kości, więc rozpłatanie ich wygląda jeszcze lepiej (albo te dźgnięcia na matce Pełzaczy, ała). Lewiatana można też zmrozić, co daje nam nowe możliwości w walce (analogicznie możemy też podpalić ostrza). Atreus już nie wkurza, tylko jest bardziej zwinny i pomaga jak może, uwielbiam tego chłopaka! Nawet mu broda prawie rośnie! A jak to wygląda, panie kochany. Widać, że gra jest jeszcze z PS4, ale co z tego, skoro magicy ze Świętej Moniki wycisnęli samiutką miazgę, kolory, oświetlenie (czasami to fotorealizm jest, nie mówcie, że nie), śnieg (igiełki mrozu), pływające rybki, pająki na ścianach w jaskini, tekstury takie, że wylizałbym je. I to wszystko płynniutkie, czyściutkie, wyraźne. Kilkanaście lat temu wyglądały tak rendery, teraz się w te rendery gra. Szkoda, że trzeba jutro pracować i mieć obowiązki, bo Ragnarök to jest sequel doskonały. Aż się boję co będzie dalej, bo początek rozjebał kozackimi scenami i walkami. GOTY jak chujor, panowie! No a ten screen, jak to wygląda!
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.