Skocz do zawartości

Mass Effect: Legendary Edition


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Haha, jakie ME3 jechane za fabułę? To jakaś wierutna bzdura. ME3 było jechane za zakończenie, które bez wydania rozszerzonej jego wersji tak jak Hum pisze różniło się tylko kolorem filtra z Instagrama. Wciśnij A, B lubc C. Ale wiesz co? Nie ma znaczenie co wciśniesz. Oglądaj filmik.

 

Acha, i była też afera z DLC dodawanym do preorderów (mogę się mylić ale to nie było dodawane nawet do podstawowej wersji) z Proteanami. Coś tak kluczowego fabularnie było wrednie wycięte.

 

Cała reszta to cymesik. Świetnie pozamykane wątki przez które była duża presja fandomu. Wywiązali się z tego wzorowo i gdyby nie wyjebali się na pysk na metr przed metą to cała trylogia byłaby dziełem idealnym. Wprowadzili zupełnie nową postać (Kai Leng) którą uwielbiało się przez całą grę nienawidzić i ją ścigać.

 

Dla mnie trylogia Mass Effecta to najlepsze co zrobiło BioWare ale to w niej zaczęły się ich największe problemy - EA. Jedynę zrobili bez presji tych kretynów i wyszedł instant classic. Dwójka to kontynuacja tego uniwersum i EA jeszcze nie zdążyło tej marki położyć. Zaczęło się to dopiero w trójce przez wpływ na zakończenie (Mac Walters planował je zupełnie inaczej i potrzebowali czasu, którego nie dostali), wepchnięcie multi, które było zupełnie w tej trylogii niepotrzebne i fakt, żeby zdobyć 100% mobilizacji środków w singlu trzeba było grać w poboczne gierki na telefonie i w multi właśnie. Inaczej nie było możliwe zdobycie 100%. Wtedy EA naciskało na takie pierdoły, uzupełnianie gier jakimiś bzdurnymi gierkami mobilnymi itd. 

 

No a potem to już każdy wie jak było. Andromeda i Anthem.

  • Plusik 5
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Dla mnie mam wrażenie, że w ME 3 to był za szybko wydany sequel, który nie dość, że miał zyebane zakończenie, które postanowili "naprawić" a po drugie gdzieś umknęła tam rpg-owa otoczka tej serii (już ME 2 było mocno uproszczone w tym względzie, ale ogólnie jako całość się broni więc nie będę narzekał) i mialem wrażenie, że gra stała się po prostu strzelanką akcji z wyborami do tego wiele fajnych momentów zostalo wycięte z gry i wrzucone jako DLC (Leviathan!) 

Odnośnik do komentarza
Cytat

Mass Effect: Legendary Edition bez jednego z DLC - przez uszkodzony kod źródłowy

 

Mass Effect: Legendary Edition zaoferuje trzy gry oraz ponad 40 dodatków, lecz nie znajdzie się wśród nich Pinnacle Station. Kod źródłowy DLC jest mocno uszkodzony, a tym samym niemożliwy do odzyskania.

 

Drugi dodatek do pierwszej części serii to trzynaście wyzwań związanych z walką w tajnej placówce treningowej sił Przymierza. Nie wprowadzał nowych postaci i nie rozszerzał fabuły.

 

Pinnacle Station nie pojawił się w wersji Mass Effect już na PS3, pięć lat po premierze gry na Xbox 360. Właśnie wtedy deweloperzy przyznali, że dane dodatku są uszkodzone. Teraz, pomimo prób przywrócenia kodu przez BioWare, sytuacja się nie zmieniła, więc dodatkowej zawartości zabraknie również w Legendary Edition.

 

W przeciwieństwie do większości DLC do Mass Effet, Pinnacle Station opracował zewnętrzny zespół, Demiurge Studios. BioWare chciało zawrzeć pakiet w Legendary Edition, więc skontaktowało się ze studiem i otrzymało kopię dodatku, ale okazało się, że ona również jest niezdatna do użytku.

 

Deweloperzy zaznaczyli, że mogliby odtworzyć Pinnacle Station, ale zajęłoby to zbyt dużo czasu - jak twierdzi BioWare, nawet sześć miesięcy.

 

https://www.eurogamer.pl/articles/2021-02-04-remaster-mass-effect-bez-jednego-z-dlc-zaginal-kod-zrodlowy

 

i na temat multi

Cytat

W Mass Effect: Legendary Edition - odświeżonej wersji trylogii o przygodach komandora Sheparda - zabraknie znanego z trzeciej części trybu multiplayer. Teraz twórcy postanowili wyjaśnić, dlaczego.

 

Reżyser projektu - Mac Walters - w wywiadzie dla Game Informer tłumaczy, że dodanie wariantu wieloosobowego byłoby zbyt czasochłonnym zadaniem. Poza tym deweloperzy musieliby rozwiązać problemy, które nie były obecne w pierwowzorze.

- Jestem przekonany, że wybraliśmy elementy, które są najważniejsze dla większości fanów. Przywrócenie multipayera byłoby bardzo trudne. Uruchomienie systemów sieciowych byłoby dużym wyzwaniem, ale pojawiłyby się inne kwestie logistyczne - mówi deweloper.

 

- Musielibyśmy się zastanowić, co z popremierowym rozwojem, osobami, które nadal grają w oryginalny tryb, a także czy umożliwimy wspólną rozgrywkę między posiadaczami PS3 a właścicielami PS4 - dodaje Walters.

 

Opcja sieciowa z Mass Effect 3 przyjęła formę wariantu kooperacji, w którym wraz z innymi graczami odpieraliśmy kolejne fale przeciwników. Całość powiązano z kampanią fabularną - tocząc kolejne zmagania, użytkownicy zwiększali gotowość bojową, co pozwoliło odblokować lepsze zakończenie.

 

Walters porównuje próbę odświeżenia multiplayera do renowacji samochodu Porche z 1982 roku, przez lata zabetonowanego. Twierdzi, że naprawa takiego auta wymaga dużych nakładów pracy, a efekt okazuje się ostatecznie niewarty zachodu.

https://www.eurogamer.pl/articles/2021-02-04-remaster-mass-effect-bez-multiplayera-bioware-tlumaczy-dlaczego

 

 

Odnośnik do komentarza

Jest różnica, ale bez opadu szczeny. ME uwielbiam, ale chce zobaczyc realny gameplay a nie wycięte kawałki na trailer. Robocice ubrali bo była zbyt gibka? Pierwszy z prawej koleś to jakiś npc a w screenie porównawczym jest przecież Kaidan czy jak on tam sie nazywał, na jego miejscu.

9 godzin temu, Figuś napisał:

Już nawet Nibel udostępnia filmy porównawcze cycu1

 

 

EtVCStqXcAI3_ZF?format=jpg&name=4096x409

EtVCTQ-WgAIOgz4?format=jpg&name=4096x409

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, MYSZa7 napisał:

Mi się przypomniał beznadziejny edytor postaci, jak dobrze, że defaultowy Shepard jest ładny ::wub:

 

 

 

Był jeszcze: https://www.facesofgaming.com/mass-effect-2/characters?sorting=highest-rated

Fajne mordki można tam było znaleźć, lepsze niż default. Wystarczyło kod ze stronki wpisać do edytora w grze. Ciekawe czy dalej będą kompatybilne.

Edytowane przez Observer
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Figuś napisał:

To randomowy NPC który się pojawiał w scence kiedy

  Pokaż ukrytą zawartość

Kaidan nie żył

 

 

No to jest manipulacja, bo ten screen jest zestawiony w taki sposób, żeby ludzie myśleli, że to ten sam gośc tylko zremake'owany. Nie chce nic mówić, ale śmierdzi mi ten cały remake i bardziej to pod remastera podchodzi. No, ale czekam na prawdziwy gameplay.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...