Skocz do zawartości

Abandoned


Square

Rekomendowane odpowiedzi

Tak prawdę mówiąc, to nie wiemy na dobrą sprawę czy to jest jakakolwiek akcja promocyjna, czy Kojima ma coś z tym w ogóle wspólnego, czy jest to zbiorowa halucynacja wygłodniałych fanów Silent Hilla, a może doskonały pokaz fenomenów dziejących się w ludzkim mózgu, jeśli chodzi o doszukiwanie się ukrytych znaczeń tam, gdzie niekoniecznie muszą istnieć.

 

Dziś cały dzień twitter Blue Box Studios milczy. Jeśli znowu się uaktywnią około 1-2 w nocy, to poszlaka o japońskim pochodzeniu konta może zyskać na wiarygodności.

 

Osobiście nadal pozostaję w obozie wierzących w konspirację. Chociaż w między czasie pojawiły się rysy na całej teorii. Pojawia się teraz mnóstwo prawdopodobnych fake'ów, które dodatkową utrudniają dochodzenie do prawdy i gmatwają sprawę.

 

 

 

Edytowane przez Hal Emmerich
Odnośnik do komentarza

Podobne konspiracje i doszukiwanie się różnych znaczeń pamiętam również z czasów serialu LOST. Jezu ile było dyskusji na forach. Słuchanie tajemniczych nagrań, rozszyfrowywanie logo Dharma, sprawdzanie czy Czarny Dym to któraś ze znanych już postaci itp. 

 

Dobre czasy.

Edytowane przez Bigby
  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Wywiad z Hasanem przeprowadzony dla jakiegoś holenderskiego portalu o grach. Kahraman potwierdza w nim, że od 2015 roku współpracuje z Sony. Pogrubiłem część, która wydała mi się ciekawa w związku z poprzednimi spiskami Kojimy.
 

Cytat

 

Abandoned was revealed on the Playstation Blog. Why is Sony putting your game in the spotlight like this?

Hasan: We've been working with Sony since 2015. What happened and how it happened that this game became a PS5 exclusive, I can't reveal as of yet.

Abandoned got the spotlight because of the Playstation Blog post. That must feel wonderful and unique, but it must also come with a lot of pressure?

Hasan: It was a huge kick! But honestly: we didn't show us from our best side. That will change during the gameplay reveal. We already anticipated that people would assume the reveal would purely consist of cinematic cutscenes. That's why we are releasing a playable teaser alongside the gameplay reveal.


Weirdly enough, after the game reveal people speculated that Abandoned was a Hideo Kojima game. Shorty after you published a statement on your website to fight this misconception. That must have been a weird experience?

Hasan: Yes, we didn't see that coming at all. At the beginning, people got hyped on the Playstation YouTube channel because they were convinced this was a new Kojima-project. People even started messaging us. People on Linkedin started calling me Kojima. It was funny at first, but after a while it got annoying since Kojima was getting the credit for our work. But no worries: the gameplay reveal will explain everything. Well, you never know though, it's the internet after all...

 

 

 

To drugie zdanie momentalnie skojarzyło mi się z tym tweetem Mobby Dick Studios sprzed lat:

 

 

 

Strona z wywiadem:

https://gamer.nl/artikelen/interview/ps5-game-abandoned-is-heel-anders-dan-resident-evil/

 

 

 

Ciekawy post niejakiego Spoo na reseterze. Zgadzam się z nim w 100%. Od momentu, gdy zobaczyłem ten zwiastun w kwietniu, wydało mi się z miejsca podejrzane, w jak opłakanym stanie technicznie jest ten exclusive na PlayStation 5:

 

Cytat

 

For me, the very fact that the trailer looks kind of awful is actually a credit to the case. PT was fudged from the start by not being obfuscated enough; it was a game that claimed to be an indie but had production values through the roof and was very clearly Fox Engine. And, obviously, people cut through the demo a lot faster than they had anticipated (they expected it to take a week, while it took all of maybe 3 hours). If you're actually looking to attempt this same kind of thing again, then you need to actually dig hard into making your game legitimately look indie and unprofessional; what better way to do this than to kit-bash through UE and Quixel, and have a bunch of 'markers' speaking to being a rushed or unprofessional product. Even the framerate in the demo feels artificial; Unreal Engine is actually a good engine, and there's nothing being shown in that demo that would drop the framerate that low without some artificial patterns (either you get that from extremely poor design and implementation, or you do it on purpose, in my opinion).

I won't speak to other aspects, but this presentation seems on par for someone who is trying the same thing again having learned what people look for. That doesn't mean I or anyone should subscribe to the theory based on just this, however.

 

 

Edytowane przez Hal Emmerich
Odnośnik do komentarza

Jeśli na końcu ten projekt Abandoned okaże się jakimiś horrorem AAA zrealizowanym przez Sony, to też wydaje mi się, że Siren jest tutaj znacznie bardziej prawdopodobnym typem niż Silent Hill.

 

Odpada problem własności marki. Kilka miesięcy temu zaś Toyama opuścił Sony i założył własne studio. Prawa do marki Siren są w rękach Sony, to ich seria. Miałoby to sens, że po odejściu ojca Siren z PlayStation spróbowano by przywrócić ten horror w glorii i chwale na nowej platformie pod nowym zespołem.

 

Sam nigdy nie grałem w żaden tytuł z tej serii, jednak słyszałem, że jest równie straszna, a może nawet i straszniejsza od Silent Hillów. Jedną z głównym miejscówek też są chyba tam lasy, więc pasowałoby to do tego teasera  Abandoned.

 

 

Jeśli Abandoned okaże się nowym, dopieszczonym technicznie Sirenem na miarę czasów - I'm ok with that.

Edytowane przez Hal Emmerich
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ktoś na erze zasugerował tytuł tej gry jako Siren Hill - tak aby spełnić ten wymóg z tweeta Blue Box Games (Abandonded = S_____L).

 

Jak tak o tym myślę, to miałoby to sens:

 

Kojima chciał zrealizować horror - dostaje gotową markę Sony do pracy nad nim - check

 

Możliwość zagrania na nosie znienawidzonego Konami poprzez specyficzne nazwanie gry - check

 

 

Konami wie co się święci, ale nie może nic zrobić bo ominięto trademark. Usiłuje za to skapitalizować całą tę sytuację na własną korzyść poprzez wcześniejsze otworzenie sklepu z merchandise'm z ich serii.

Edytowane przez Hal Emmerich
Odnośnik do komentarza

Oj w Sirena to bym zagral chetniej niz w nowego SH :obama: Jakakolwiek kontynuacja SH bedzie oznaczala nowe stare, w sensie zapowiadanie powrotu do korzeni, hajpowanie ze tym razem to bedzie duchowy spadkobierca 2 itd. a na koncu wyjdzie zawod graczy. Tak bylo z Homecoming, tak bylo z Downpour. Juz pomijam fakt ze to byly dobre gry tylko gracze maja jakies wysrubowane wymagania wzgledem serii i troche wyidealizowane wspomnienia z 1 i 2, ktore faktycznie byly swietne ale od tego gatunku jez sie raczej duzo wiecej nie wyciagnie.

No i Siren, paaaaanie ale to bylo dobre :banderas:W sumie juz marka zapomniana, w Europie to w ogole malo popularna ale horror naprawde solidny. Az mnie naszla ochota na zagranie znowu.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...