Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Interaktywny thriller z Williamem Dafoe

 

Premiera 19 sierpnia

Premiera w Game Passie

 

 

 

 

 

 

 

  • Odpowiedzi 127
  • Wyświetleń 12,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Przecież średnia na XSX to 78/100 po 7 recenzjach. Jakby było około 30 recenzji lub więcej to średnia oscylowałaby około 74/100.   Jak pojawi się recenzja w EDGE to zdam wam relacje i napisz

  • Paolo de Vesir
    Paolo de Vesir

    Panowie, ja bym się nie śpieszył. Nie sprawdzajcie sami, czekajcie co powie żurom po przeczytaniu recki EDGE.  

  • @Banan91PLPisałem o tym jakieś 100 razy, to może teraz wkleję obrazek dla odmiany 

Opublikowano
  • Autor

Nie tylko pisali ale również opowiadali i pokazywali ;)

 

Jak znajdę chwilę czasu to postarać się usiąść i napisać coś więcej o grze 

Opublikowano

Czytam ze to jakas petla, 12 minet na rozwiazanie zagadki a w przypadku niepowodzenia od nowa. Dla niektorych to pewnie z automatu syf ale ja sprawdze z przyjemnoscia. Oby tylko ciekawa historia dojechala

Opublikowano
  • Autor
15 godzin temu, Cedric napisał:

Pisali gdzieś w jak to się w ogóle gra?

Imo ten krótki film z devem bardzo fajnie tłumaczy założenia rozgrywki

 

 

 

 

 

Opublikowano

Piszcie co chcecie, to może być bardzo ciekawe doświadczenie. 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  • Autor

Można już preloadowac grę :)

premiera już w przyszłym tygodniu 

Opublikowano
  • Autor

Gra widnieje w sklepie pod nazwą Twelve Minutes

Opublikowano

Mnie 12 minutes ciekawi tylko z tego wzgledu, że zastanawiam się jak mają zamiar zorganizowac gameplay, żeby przykuć mnie na dłużej niz powiedzmy 36 minut.

Opublikowano
  • Autor

Spencer niestety nie zna litości, a jak wiadomo co za dużo to i świnia nie zeżre

Opublikowano

A jutro jeszcze Hades. Mam obecnie rozgrzebanych parę gierek z passa i pewnie tak się to skończy że żadnej nie dokończę xD 

Opublikowano

TwelveMinutes_HeroArt.jpg

 

Świetny jest ten plakat gry. :fsg:

 

Nowe materiały:

https://variety.com/2021/digital/news/james-mcavoy-twelve-minutes-game-voiceover-1235039731/

https://www.cnet.com/tech/services-and-software/12-minutes-james-mcavoy-willem-dafoe-say-indie-thriller-offers-lesson-in-empathy-and-perspective/

https://www.gameinformer.com/interview/2021/08/12/talking-12-minutes-with-willem-dafoe-for-12-minutes

 

 

Cytat

Recording the lines for hundreds of different outcomes took four different sessions over several months. “It was tiring,” McAvoy admits. “I wouldn’t say it was tiresome. The hardest work, the truly tiresome work, is when the material is not good. The sweat was given gladly because the material was good.”

 

Cytat

“It’s not a linear medium where you get to the last page, and the story’s over,” Antonio says. “The game itself is about repetition and being stuck in a loop. There’s not a generic ending that wraps up the story and you leave the game.”

 

Cytat

The specific difference with the “Twelve Minutes” game, McAvoy says, was that “every time I walk into a room, I’ve then got to do a thousand different alternatives — where I make a slightly different choice or a massively different fatal choice.” Instead of shooting a few takes of a scene, “This was like 100 different takes before you move on.”

 

Cytat

"It's really hard to wrap your brain around, and depending on how the player interacts and constructs the narrative makes certain choices, it's a different character, basically," Dafoe said of the possible variations in the game's narrative. 

 

Cytat

"Because you are repeating a time loop, what could be considered a wrong answer or a mistake does not exist here," Antonio said. "It just exists. Knowledge that you acquire based on the things you're doing, and you'll be carrying that knowledge as you go further, which I think is kind of liberating. There's no fail state, there's no game over, you just keep going over and over with the choices you've made."

 

Opublikowano

Panowie dlaczego ja nie widzę tego w gp żeby sobie dodać do listy albo zrobić preload jedynie w store za 111 zł?

Opublikowano
  • Autor

Wygląda na to że nie ma preloadu dla Game Passowcow, ale nic straconego gra zajmuje około 2gb więc chyba nie będzie duzego problemu by siągnąć ją w dniu premiery

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.