Skocz do zawartości

12 minutes


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

To że kilka osób (w tym np.  Ja) napiszę swoje wrażenia i wymieni co im się nie podoba, nie oznacza że gra automatycznie staje słaba i nie warta sprawdzenia. Proponuje nie oglądać się na innych i wyrobić sobie własne zdanie.

 

 Ludzie mają różne preferencje i różne gusta (jednemu spodoba się 12 minutes, innemu Ascent, a jeszcze kto inny będzie zagrywać się w Hadesa), nawet najlepsze opinie nie są gwarancją że tobie się spodoba. No ale to wymaga grania w gry...

 

i sorry ale pisanie że na xboxie nie ma dobrych nowych gier to przykład skrajnego trollingu albo głupoty

 

 

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No ale serio przewrażliwieni jesteście i zachowujecie się fanatycznie. On się tylko odniósł do klarownych opinii innych użytkowników i tylko podsumował te opinie zdaniem, które z nich wynika. To jakaś utopia, żeby każdy samodzielnie sprawdzał każdą grę. Po to są te opinie, po to są recenzje. Nie musze taplać się w gównie, żeby wiedzieć, że tego nie chcę, no ale ty na pewno najpierw byś sprawdził.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
7 minut temu, pawelgr5 napisał:

W sensie da sie przekonac zone tak szybko zeby wyjsc, zjechac na jakies pietro albo po prostu sie minąc z typem i miec jakies zakonczenie ze ucieczka skuteczna?

 

no nie da sie, bo wyjscie bohatera z mieszkania resetuje loop

Spoiler

z przyczyn fabularnych, generalnie nad logika i sensem pewnych rzeczy nie ma co dywagowac bo fabula poniekad na nie pozwala, ale to trzeba przejsc gre, zeby wiedziec o co chodzi

 

Edytowane przez Dahaka
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Teraz, Jordanensis napisał:

Przecież średnia na XSX to 78/100 po 7 recenzjach. Jakby było około 30 recenzji lub więcej to średnia oscylowałaby około 74/100.

 

nie lubie dyskutować o cyferkach ale wersja na PC ma 34 recenzje i średnią 79/100 :reggie:https://www.metacritic.com/game/pc/twelve-minutes

1 minutę temu, Jordanensis napisał:

Jak pojawi się recenzja w EDGE to zdam wam relacje i napiszę czy warto zagrać. Na ten moment się wstrzymajcie jeszcze.

dzięki Jerome, ale wystarczy nam Rozi

Odnośnik do komentarza

No miło się grało, dobrze że gra nie jest jakaś strasznie długa, widziałbym więcej gier od tego studia w formie loopu, ale na boga z lepszą intrygą, tutaj dość szybko można się domyślić w jakim kierunku pójdzie historia. Ale generalnie warto zagrać i samemu poznać tą historię.

Odnośnik do komentarza

O, jak chińczyk od Abandoned Metal Hill poleca to można grać chyba, chociaż jeszcze nadal nie wiemy, co powie żurom... Ciężka decyzja :(

 

A poważnie to momentami bez solucji nie ruszyłbym dalej i przyznaję się bez bicia do konsultacji z wujkiem Google. Margines błędu jest zerowy i loopy nie wybaczają pominięcia czegokolwiek. Za to jak już się ruszy do przodu to fajnie się to wszystko rozwija.

Odnośnik do komentarza

Ja dzisiaj machnąłem oba zakończenia i całościowo podobało mi się.:good2:
Gra ma swój urok i tę nutę tajemniczości, co to tam się pod koniec wydarzy. Błąd miałem jeden. Można by rzec cyberpunkowy - ot zabita postać, gdy oberwała raz jeszcze zaczęła skręcać się z bólu i jęczeć wniebogłosy. Tytuł warto sprawdzić. Taki statyczny rogalik nastawiony na dialogi i nieśpieszne prowadzenie rozgrywki, gdzie każda kolejna porażka przybliża nas do końca przygody. Tak jak Dahaka napisał, bardziej ciekawostka, ale zdecydowanie można się przy niej dobrze bawić. :lapka:

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Po dwóch godzinach gry podoba mi się to co widzę, i dziś wieczorem wjedzie grubsza sesja. Jeśli chodzi o gameplay to ja tutaj mam luźne skojarzenia ze świetnego Her Story - takie budowanie z okruszków gdzie każdy loop staramy się zagrać inaczej, aby kolejny element układanki wpadł na swoje miejsce. Poza irytującym sterowaniem, skrojonym pod pc, jestem zadowolony z tego co widzę do tej pory.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

 A mnie zaczęło irytować, kręcę się w kółko i w zasadzie, ciagle kończy się tym samym, co bym nie zrobił i jak nie prowadził dialogów, telefonował, czy próbował ja przekonać, czy kogo nie 

Spoiler

Zabijał i raził prądem włącznie z policjantem

Jakieś tipy?

Odnośnik do komentarza
10 minut temu, MichAelis napisał:

Jakieś tipy?

Spoiler

Jak cop leży na glebie nieprzytomny to zajeb mu wszystko co ma przy sobie, skuj go kajdankami i pogadaj z typem. Będzie się stawiać, używasz rewolweru na jego ramieniu albo nodze, no i przejrzyj jego telefon.

A dalej radź sobie sam. 

Odnośnik do komentarza

Pomysł całkiem fajny i może by coś z tej gry było, gdyby nie lipny scenariusz z telenoweli. No i powtarzanie tego samego robi się wkurzające. Zwłaszcza jak zabraknie momentu i robi się praktycznie to samo by gra załapała, że wiemy jak ruszyć akcję do przodu.  

 

Niech wezmą patent escape room połączony z jakimś tam paradoksem czasowym itd i dorzucą do tego przyzwoitą, a wyjdzie solidna gierka.  

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...