Skocz do zawartości

Metroid Dread


Ludwes

Rekomendowane odpowiedzi

Samus Returns było ładną grą, zwłaszcza przy efektownej grze światła w 3D. Mówienie że Dread wygląda tak samo byłoby najwyżej komplementem, ale nie widzę tego specjalnie. Gra wygląda znacząco inaczej w każdym elemencie? Na plus czy na minus, serio nie wiem jak można mówić, że to identyko.

Zresztą co to za pojazd. Wiele gier na PS4 wygląda jak gry na PS4, co nie czyni ich ładnymi. Tekstura drzwi jest szczegółowa, ale jako gracz nadal po prostu idziesz korytarzem, a postać skacze jakby była marionetką przesuwaną przez niewidzialną rękę.

 

 

Różnic wobec 3DS-a widzę mnóstwo. Widzimy na pewno na wideo, że animacja jest bardzo szczegółowa, nawet względne detale stroju Samus składają się w fizyczny sposób, postać reaguje na otoczenie w bardzo dopracowany sposób, te rzeczy rzadko widzieliśmy w jakiejkolwiek grze. Animacja pozostałych elementów też wydaje się imponująca, zwłaszcza robotów. Również w mało której grze widzieliśmy tak płynny i szczegółowy pathfinding przeciwników, jak te roboty tutaj. Liczba detali jest ogromnie większa niż by była możliwa na 3DS-ie. I tak dalej. Nie czyni to gry od razu dobrą, ale te teksty o 3DS-ie mnie dziwią.

 

 

Gra sprzeda się dobrze, jeśli będzie promowana na półkach. Każda gra Nintendo schodzi dobrze. Hyrule Warriors puściło już 4 miliony sztuk, a ani to jakaś świetnie przyjęta gra, ani szeroko omawiana. Fakt bycia pudełkową grą na Switcha robi najwięcej roboty. Jeśli Dread dostanie dobre opinie, to może być zdecydowanie najpopularniejszą odsłoną serii, mimo że to tylko 2D. 

 

Samus Returns na emulatorze

NyTGp4b.jpg

 

WvYH5VS.jpg

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Super Metroid jest na Switchu w ramach online, więc nie jest to jakiś sekret. Jeśli o jakiejkolwiek grze sprzed 27 lat można powiedzieć, że nie widać po niej wieku, to na pewno Super Metroid - bo właściwie gry do dzisiaj mogą takie być i jest spoko (ale, uwaga, mówię tylko o, ble, indykach - Spider-Man 2 na pewno nie będzie wyglądał jak Super Metroid).

 

Sterowaniem, SM różni się zaskakująco mało od Samus Returns, jak na tak ogromną różnicę czasu. Gra jest nieco bardziej "skillowa" (grapple, wall jump czy screw attack nie wchodzą automatycznie tylko mogą być wymagające do wykonania, ogólnie platformowanie wymaga więcej precyzji od gracza, by się udać, niż we wszelkich współczesnych metroidówkach), ale niekoniecznie mniej responsywna. Po zdobyciu doświadczenia, i być może zmianie ustawienia domyślnych przycisków, steruje się wręcz jeszcze lepiej niż w Samus Returns. Oczywiście w takim dość oldskulowym znaczeniu, ale w porównaniu do innych gier ze SNES-a, SM to płynne złoto.

 

Fusion i Zero Mission są bardziej ograniczone. 

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Na żadną inną obecnie grę - w tym roku, nie czekam tak, jak na nowego kanonicznego Metroida.

Owszem, oprawa graficzna nie jest może na poziomie PS5, lecz ma swój klimat, który jeszcze bardziej podkręcają różnej maści szczególiki i smaczki typu bogata animacja głównej bohaterki oraz przeciwników czy różnego rodzaju aktywność, na dalszym planie

Myślę, że gra na pewno da nam wiele dobrej zabawy i spuści trochę ciśnienie pod nazwą Metroid Prime 4.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Niedawno skończyłem ich Samus Returns i muszę powiedzieć, że bardzo mi się podobał. Na pewno o niebo lepiej im wyszedł od Castlevanii Mirror Of Fate. Na Dreada jak najbardziej czekam a w międzyczasie nadrabiam jeszcze Zero Mission i Fusion. Super Metroid dawno skończyłem i szczerze niezbyt mi przypadł do gustu, szczególnie po AM2R pod względem QOL. Dla mnie Samus Returns przede wszystkim pozbywa się najbardziej irytującego elementu jakim jest szukanie na oślep zniszczalnych punkcików w ścianie/podłodze/suficie i z materiałów jakie widziałem Dread też idzie naprzeciw temu. Liczę na szybką i dynamiczną gierkę, podoba mi się jak Samus tutaj zapierdala po tych poziomach.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...