Skocz do zawartości

Call Of Duty: Modern Warfare 2 (2022)


Rekomendowane odpowiedzi

Wjechał patch, chyba Day1. 

 

Po instalacji, waga całej gry wzrasta z niecałych 110GB do 151,4GB. A miało być inaczej tym razem... 

 

Edit: Ogólnie to chyba coś poszło nie tak z tym patchem. Przy starcie gry pojawił się pasek postępu instalacji, który przez całą godzinę w ogóle się nie ruszył. Odinstalowałem, pobrałem ponownie i co ciekawe - teraz gra waży 115GB. Dalej jednak pojawia się komunikat o instalacji i nic się nie dzieje.

 

Edit2: jest na to sposób. Trzeba anulować okienko, wejść w ustawienia przez dedykowany przycisk i wybrać szybkie ustawienia. Po tym, jak już się cofniemy to to przechodzimy automatycznie do dalszego etapu i wszystko już działa. 

FB_IMG_1666768677281.jpg

Edytowane przez ginn
Odnośnik do komentarza
W dniu 24.10.2022 o 14:12, MaZZeo napisał:

Było już wielokrotnie ale tak, da się, może kupić brazylijskie zdrapki na mtc, wpisać je na konsoli i wyjdzie ci za zwykłą edycję około 30zł taniej (tak ja kupiłem) ewentualnie turecka wersja ale tu więcej zabawy jest z VPNem.

 

Ten sposob dziala teraz tylko na konsoli? Rok temu kupowalem gre z brazylii przez microsoft.com (dodalem brazylijski adres i zmienilem wersje strony na brazylie), a dzis jak probuje dodac coda do koszyka, to przekierowuje mnie na strone z bledem.

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Czezare napisał:

Multiczek święty pojutrze. Wytrzymamy emoji6.png

 

Byle tylko serwery wytrzymały :D Ja i tak zacznę od singla, więc może się wygrzeją zanim go przejdę. Btw, szkoda, że po zakupie pudełkowej wersji nie dostaje się kodu na cyfre, pudełko ze steelbookiem 320zł, cyfra 350... Gdyby nie to, że wyjątkowo zalezy mi na czasie, to bym na ta cyfre nie spojrzał nawet 

Odnośnik do komentarza

Trochę info o progresji, rzeczach do odblokowania w poszczególnych trybach, kamuflażach na broń itd.

https://www.callofduty.com/blog/2022/10/call-of-duty-modern-warfare-II-launch-progression-overview-ranks

 

Sporo tego. Wracają prestiże więc max level to 55, Warzone i co-op raid ruszają razem z 1 sezonem 20 dni po premierze czyli 16 listopada. 

Ciekawie też zapowiada się nowa funkcja tuningu poszczególnych attachmentów. Mam nadzieję tylko, że zrobili to jakoś z głową.

image.thumb.jpeg.ad698a554e7f6dbdef0ab826af1121cd.jpeg


Poza tym więcej camo na każdą broń a za robienie challangeów złote, platynowe, "polyatomic" i orion

Spoiler


image.thumb.jpeg.2ecbd20ca737b5f50fb205d4ad72ea54.jpegimage.thumb.jpeg.d1bedf10331d13d9f13783433b60bb91.jpeg

image.thumb.jpeg.f9d104e0ed9457e58f2271953e22b237.jpegimage.thumb.jpeg.e2374bfb50bc19becfe82d5d04ee29b1.jpeg

 

Edytowane przez UberAdi
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Cytat

Audio

  • We’ve shortened the overall range of footstep audio which will allow enemy players to get closer to targets before they are able to detect footsteps. We have also continued to tweak teammate footstep audio, which will now be quieter following feedback from the Beta.

  • The in-world activation sound effect volume range for the Dead Silence field upgrade has been drastically decreased.

 

Third Person

  • Following feedback from Beta, aiming down sights will now stay in third person POV for low-zoom optics. Only high-zoom optics (beginning with the ACOG and higher) and special optics such as Hybrids and Thermals will revert to first person POV. We believe this will enhance the third person experience while keeping the gameplay balanced. The feedback on this mode has been very positive, and we will continue to explore its use as a modifier.

 

Weapons

  • We have continued to tweak weapons across the game following both feedback from Beta players and game data. Players can expect more specifics on weapon tuning as we continue to support post-launch.

UI

  • We have been working hard on numerous updates to our UI that make accessing and customizing your loadout more seamless. We’ve made improvements to navigation of menus and will continue to optimize our UX.

 

widzę że dość ładnie zaadresowali dość powszechne minusy bety, bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza

Nie odnieśliście wrażenia, że MW2019 wyglądało lepiej, tak bardziej "plastycznie"? Oświetlenie, efekty cząsteczkowe, syf i bliki na kamerze. MWII odnoszę wrażenie że wygląda jak taki kanciasty Minecraft obleczony teksturami w wysokiej rozdzielczości. Mapa Muzeum aż raziła w oczy kancistością. Moim zdaniem. 

Żeby nie było, strzelało się super, gunplay wypas, ale jakoś MW 2019 bardziej mi wizualnie leżał. 

Edytowane przez Kris77
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...