Skocz do zawartości

The Last of Us Part I


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

14 godzin temu, Czoperrr napisał:

no fajnie fajnie, ale ta gra to nadal bida z nędzą i pamięta czasy PS3. Zobaczcie jak nędznie i pusto wyglądają wnętrza i magazyny. Szkoda 20 tysięcy na takie coś.

 

Nie no bez przesady. Ok, w niektórych miejscówkach widać, że to gra z korzeniami na PS3, ale większość wręcz ocieka detalami, a geometrii i złożoności otoczenia może pozazdrościć większość dzisiejszych gier. Swoją drogą, już tak człowiek nie pamięta, bo też żadnych porównań PS3 vs Remake nie oglądałem, wiadomo, poziom graficzny inna półka, ale ogólna geometria otoczenia i poziom detali pewnie był podobny, nie dziwię się więc, czemu to tak ryło banie w tamtych czasach, jak to nawet teraz jest topka.

 

deK49Mk.jpg

 

eirqIZW.jpg

 

PCCADXs.jpg

 

kVWGdej.jpg

 

sujfTmn.jpg

 

z0s7pk0.jpg

 

jqyALha.jpg

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Doceniam, że starasz się wersję PC w korzystnym świetle przedstawić, no ale sam w to gram, napiszę prawdę, grałem w oryginał, grałem w remaster na PS4. Niestety nie jest tak kolorowo.

13700k, 4090. Gra działa w 120 fps. A na konsoli dla biedaków co? xd

 

W ogóle podoba Ci się to ultra wide udawane? Gra nie została do tego stworzona. Czarne pasy góra-dół? Jak jeszcze miałem 3440x1440 LG ultra gear to było spoko, w sporej ilości gier naprawdę super mieć perspektywę 21:9. Ale później się czułem jakbym miał czapkę z daszkiem na głowie non stop i tego daszka nie idzie zdjąć Xd Mam C2 oled, mogę sobie zrobić 21:9 w dowolnym momencie, jednak wolę jak szwagry przewidziały, 16:9, mniej problemów, lepsza wizja reżysera...

Odnośnik do komentarza
45 minut temu, MarekCol napisał:

Doceniam, że starasz się wersję PC w korzystnym świetle przedstawić, no ale sam w to gram, napiszę prawdę, grałem w oryginał, grałem w remaster na PS4. Niestety nie jest tak kolorowo.

13700k, 4090. Gra działa w 120 fps. A na konsoli dla biedaków co? xd

 

No raczej nie wersję na PC, bo na PS5 geometrię i poziom detali masz taki sam, raczej o samą grę mi chodzi, nie jej wersję.

 

 

35 minut temu, MarekCol napisał:

W ogóle podoba Ci się to ultra wide udawane? Gra nie została do tego stworzona. Czarne pasy góra-dół? Jak jeszcze miałem 3440x1440 LG ultra gear to było spoko, w sporej ilości gier naprawdę super mieć perspektywę 21:9. Ale później się czułem jakbym miał czapkę z daszkiem na głowie non stop i tego daszka nie idzie zdjąć Xd Mam C2 oled, mogę sobie zrobić 21:9 w dowolnym momencie, jednak wolę jak szwagry przewidziały, 16:9, mniej problemów, lepsza wizja reżysera...

 

Na oledzie czarne pasy to jakby ich nie było, są wygaszone całkowicie i tyle, po sekundzie jak gram w ogóle na to uwagi nie zwracam. A co do UW to nie podoba

się, a zakochałem się w tym formacie, ma się wrażenie, że obraz dosłownie "otacza" ;) nienawidzę wąskiej perspektywy w grach, gdzie się da FOV zawsze max, a w UW ten problem znika i to bez efektu rybiego oka związanego z bardzo wysokim FOV czy sztucznego powiększania FOV przez oddalenie kamery od postaci. Problemów w obecnych grach nie ma żadnych, większość jest przystosowana, odpalasz i grasz. Poza wyjątkami, które nie obsługują UW, ale tu po prostu gram w 16:9 albo modzik na UW i tyle.

Co do wizji reżysera to nie bardzo wiem o co Ci chodzi, w UW widzisz więcej dookoła, nie wiem co to by miało zmieniać pod kątem czyjejś "wizji". Tak jakbyś z moich screenów obciął boki do formatu 16:9, jedyna zmiana w takim wypadku to tylko na minus, bo najzwyczajniej w świecie widzisz mniej otoczenia. 

Edytowane przez tjery
Odnośnik do komentarza
19 minut temu, tjery napisał:

 

No raczej nie wersję na PC, bo na PS5 geometrię i poziom detali masz taki sam, raczej o samą grę mi chodzi, nie jej wersję.

 

Na oledzie czarne pasy to jakby ich nie było, są wygaszone całkowicie i tyle, po sekundzie jak gram w ogóle na to uwagi nie zwracam. A co do UW to nie podoba

się, a zakochałem się w tym formacie, ma się wrażenie, że obraz dosłownie "otacza" ;) nienawidzę wąskiej perspektywy w grach, gdzie się da FOV zawsze max, a w UW ten problem znika i to bez efektu rybiego oka związanego z bardzo wysokim FOV czy sztucznego powiększania FOV przez oddalenie kamery od postaci. Problemów w obecnych grach nie ma żadnych, większość jest przystosowana, odpalasz i grasz. Poza wyjątkami, które nie obsługują UW, ale tu po prostu gram w 16:9 albo modzik na UW i tyle.

Co do wizji reżysera to nie bardzo wiem o co Ci chodzi, w UW widzisz więcej dookoła, nie wiem co to by miało zmieniać pod kątem czyjejś "wizji". Tak jakbyś z moich screenów obciął boki do formatu 16:9, jedyna zmiana w takim wypadku to tylko na minus, bo najzwyczajniej w świecie widzisz mniej otoczenia. 

 

1. To był Uber Sarkazm. U siebie w TLOU też miałem zero niedogodności, zero bugów, zero błędów, zaskoczeniem w sumie były jakiekolwiek narzekania na werję PC.

 

2. Yup. Been there, done that. To, że się wygaszają znaczy, że nie korzystasz z nich. Odzwyczaisz się. Też miałem ten boom na ultrwa wide. Wciąż mogę na C2 mieć UW w każdym momencie. Tak jak pisałem, na UW po czasie czuję się jakbym miał czapkę z daszkiem i nie da się tego zdjąć xd Zresztą, ja mam 42 oled metr przed nosem, Ty masz 48, wrażenia też mogą być odmienne. Przerabiałem to UW w kilkunastu tytułach i dla mnie nie jest to żaden dil brejker żeby na PC wskakiwać.

Odnośnik do komentarza
17 minut temu, MarekCol napisał:

 

1. To był Uber Sarkazm. U siebie w TLOU też miałem zero niedogodności, zero bugów, zero błędów, zaskoczeniem w sumie były jakiekolwiek narzekania na werję PC.

 

2. Yup. Been there, done that. To, że się wygaszają znaczy, że nie korzystasz z nich. Odzwyczaisz się. Też miałem ten boom na ultrwa wide. Wciąż mogę na C2 mieć UW w każdym momencie. Tak jak pisałem, na UW po czasie czuję się jakbym miał czapkę z daszkiem i nie da się tego zdjąć xd Zresztą, ja mam 42 oled metr przed nosem, Ty masz 48, wrażenia też mogą być odmienne. Przerabiałem to UW w kilkunastu tytułach i dla mnie nie jest to żaden dil brejker żeby na PC wskakiwać.

 

 

Spoko, spoko, TLOU to jedna z gierek życia, więc bronię jak Częstochowy ;)

 

No wiadomo, każdy lubi co innego. Dla mnie z racji, że lubię szeroką perspektywę i mam w taki sposób lepszą wczuwkę w gierki format UW jest mega gites.

Edytowane przez tjery
Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 5 tygodni później...
W dniu 7.04.2023 o 01:35, MarekCol napisał:

U siebie w TLOU też miałem zero niedogodności, zero bugów, zero błędów, zaskoczeniem w sumie były jakiekolwiek narzekania na werję PC.

 

Czyli już gierkę naprawili i dobrze działa na PC czy to kwestia mocnego sprzętu?

Zastanawiam się czy nie zakupić wersji na PC przy kolejnych promocjach aby odpalić w chmurze. Niestety na moim PC gra by ledwo chodziła, a GFN nawet dobrze się u mnie sprawdza.

 

Warto to brać na PC czy lepiej zagrać na PS5 (jak już w końcu je zakupię)?

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Jednak gram na PC a gra wcale nie wygląda tak najgorzej na Geforce 1660Ti. Średnie ustawienia, poziom detali jest spoko, klatki do 60 fps, czasem spada do 49 fps. Z jednej strony to fajna wersja jak ktoś nigdy nie grał w pierwszą część albo chciałby do niej powrócić. Z drugiej strony, to ciągle tunelowa gierka z ery ps3 tylko, że w nowych szatach. Dobrze, że kupiłem na promocji, bo płacić za ten tytuł 50$-60$, to trochę za dużo jak na jego możliwości. Może zdanie miałbym trochę lepsze gdybym grał padem do ps5 i wykorzystał jego bajery. A tak gram padem do ps4, którego komputer i tak wykrywa jak pada od xboxa pomimo tego, że zainstalowałem jakieś dwa programy, które powinny umożliwić jego pełne wsparcie. W grze nie znalazłem niczego do zmiany sterowania. Już nawet nie chce mi się za bardzo szukać, bo jestem bliżej końca niż dalej.

 

Szkoda, że postać nie może się czołgać jak w II części. Modernizacja broni tam chyba też wyglądała lepiej - tutaj postać czasem zasłania głową co robi albo przykręci śrubkę, przetrze ściereczką i już są lepsze statystyki. Walka i zadawane obrażenia też jakby mniejsze jak w II. Może ja za dużo wymagam, a nie dysponuję też dopakowanym kompem aby nacieszyć się grafiką albo padem do ps5 aby poczuć nową generację. W każdym razie gierka jak to TLoU zawsze spoko, a ja już nie widzę sensu zakupu ps5 ;P

Odnośnik do komentarza
W dniu 25.12.2023 o 23:35, Elitesse napisał:

Jednak gram na PC a gra wcale nie wygląda tak najgorzej na Geforce 1660Ti. Średnie ustawienia, poziom detali jest spoko, klatki do 60 fps, czasem spada do 49 fps. Z jednej strony to fajna wersja jak ktoś nigdy nie grał w pierwszą część albo chciałby do niej powrócić. Z drugiej strony, to ciągle tunelowa gierka z ery ps3 tylko, że w nowych szatach. Dobrze, że kupiłem na promocji, bo płacić za ten tytuł 50$-60$, to trochę za dużo jak na jego możliwości. Może zdanie miałbym trochę lepsze gdybym grał padem do ps5 i wykorzystał jego bajery. A tak gram padem do ps4, którego komputer i tak wykrywa jak pada od xboxa pomimo tego, że zainstalowałem jakieś dwa programy, które powinny umożliwić jego pełne wsparcie. W grze nie znalazłem niczego do zmiany sterowania. Już nawet nie chce mi się za bardzo szukać, bo jestem bliżej końca niż dalej.

 

Szkoda, że postać nie może się czołgać jak w II części. Modernizacja broni tam chyba też wyglądała lepiej - tutaj postać czasem zasłania głową co robi albo przykręci śrubkę, przetrze ściereczką i już są lepsze statystyki. Walka i zadawane obrażenia też jakby mniejsze jak w II. Może ja za dużo wymagam, a nie dysponuję też dopakowanym kompem aby nacieszyć się grafiką albo padem do ps5 aby poczuć nową generację. W każdym razie gierka jak to TLoU zawsze spoko, a ja już nie widzę sensu zakupu ps5 ;P

To jest ta sama gra co w 2013, na pewno gameplay w 2jeczce dużo dużo lepszy :).  

 

Ciekawe, że na takim sprzęcie Ci to jakoś działa, ale cośtam pracowali nad portem, początkowo była bieda wydajność. 

Odnośnik do komentarza
W dniu 27.12.2023 o 13:29, KrYcHu_89 napisał:

To jest ta sama gra co w 2013, na pewno gameplay w 2jeczce dużo dużo lepszy :).  

 

Ciekawe, że na takim sprzęcie Ci to jakoś działa, ale cośtam pracowali nad portem, początkowo była bieda wydajność. 

 

Też jestem zaskoczony tym, że to działa i działa całkiem dobrze :) Jak wysłałem znajomemu fotkę, to też był pod wrażeniem, że gra tak dobrze wygląda. Kilka razy klatki spadły do 39 fps ale grało się płynnie i bez większych problemów. Gra tylko raz mi się zawiesiła ale to jeszcze chwilę po uruchomieniu na starych sterownikach. Po ich aktualizacji i ponownej mozolnej zabawie z wgrywaniem schaderów chodziło bez zarzutów. Gdybym to kupił na premierę za pełną kwotę i by nie chodziło to bym się bardzo zdenerwował. A tak zakupiłem w oficjalnej dystrybucji (zamiast np. kodu z neta) dzięki czemu była klarowana opcja dokonania zwrotu gdyby gra nie spełniała standardów społeczności.

 

Wczoraj skończyłem, a udało mi się jeszcze uruchomić z prawdziwą emulacją pada do ps4 i tak zagrać ale chodziło bez użycia touchpada, który powinien otwierać plecak.... Już było przy końcu gry i jakoś udało tak to się skończyć więc już nie kombinowałem z ustawieniami.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...