Skocz do zawartości

The Last of Us Part I


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

45 minut temu, Homelander napisał:

Na kompie za 20tysi gra chodzi prawie tak dobrze jak na PS5, więc pełen sukces portujących

 

No, prawie.  

 

 

 

 

Godzinę temu, balon napisał:

Dobra ale tak szczerze, jak to jest że jedni mają takie problemy, dramatyczne bugi a u tjergo jest wszystko ok? 

 

Ja pisałem o wydajności, nie bugach. Największy problem tej gry to Vram, w 4090 jest go 24GB, także ten. Gra chodzi w natywnym 4K w ok 100 fpsach (już naprawili ten dziwny stuttering powyżej 60 fps) na max ustawieniach, więc nie jest źle. Co do bugów to jestem póki co po spotkaniu z Billem i żadnych nie uświadczyłem, więc tu pewnie jest wg zasady, którą Paolo przytoczył powyżej ;) chyba, że później coś się przytrafi.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Homelander napisał:

I najlepiej ogrywać we wstecznej na następnej generacji

 

We wstecznej ogrywać wersję która była w pełni grywalna w miesiąc czy dwa po premierze? Nie przesadzajmy, proszę.

Odnośnik do komentarza

Pewnie krawaciarzom zależało, by gra na PC została wydana zaraz po końcu emisji serialu. Stąd decyzja by wydać niedopracowany produkt i nie było mowy o 3-miesięcznej obsuwie. Nigdy się nie nauczą. 
 

Mieli mocne IP, mogli zrobić mega udany debiut na PC i go skopali. To nie rozbudowane multi tylko liniowa gra singleplayer.

Edytowane przez Lukas_AT
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Homelander napisał:

Akurat zgadzam się ze stwierdzeniem, że warto poczekać na opinie o stanie gry, a preordery to idiotyzm. Z małymi wyjątkami. 

 

Do tego gierki tanieją jak szalone. Biję się od jakiegoś czasu żeby kupić tego REmake'a 4, bo jednak remake gry życia, ale postanowiłem nie kupować na zapas gdy jeszcze tyle świetnych gier nie skończone. Finał? W 10 dni gra z tych premierowych 339PLN-ów jakie chcą za nią w MM kosztuje u Czezkiego 279,99. :) 

Odnośnik do komentarza
22 minutes ago, Paolo de Vesir said:

 

Do tego gierki tanieją jak szalone. Biję się od jakiegoś czasu żeby kupić tego REmake'a 4, bo jednak remake gry życia, ale postanowiłem nie kupować na zapas gdy jeszcze tyle świetnych gier nie skończone. Finał? W 10 dni gra z tych premierowych 339PLN-ów jakie chcą za nią w MM kosztuje u Czezkiego 279,99. :) 

 

Ja też odpuściłem RE4 póki co. Nawet tu o kasę nie chodzi, ale po prostu mając tyle gier do ogrania, które chcę ograć i które już mam czułbym się dziwnie dokładając kolejną. A mam wątpliwości, czy rzuciłbym wszystko żeby zagrać w RE4. Taki Village kupiłem na premierę za 60$ i nigdy jeszcze nie odpaliłem, 2 i 3 też czekają na mój odpowiedni nastrój. W tym roku tylko Zelda wpadnie w day1 i zepchnie wszystko inne

Odnośnik do komentarza
13 godzin temu, Daffy napisał:

@oFi jak zwykle nic nie wiesz

 

Wysrywy z Twitterka bardzo wiarygodne. 

 

NG bedzie brało odpowiedzialność bo to oni im to zlecili i finalnie oni odpowiadają za finalny wyglad tej gry na pc. 

A kto ile robil finalnie ten port nigdy sie nie dowiesz. 

 

To ze oni z nimi współpracują wystarczy by domniemać ze spartolili coś czego nie dalo sie odkręcić, tak jak bylo w przypadku gacka.

 

 

Edytowane przez oFi
  • beka z typa 2
Odnośnik do komentarza

Joel na max detalach w PC MASTER RACE :D

 

image.thumb.png.da4209cedd15543d6cbe1949d1b29a6c.png

W dniu 3.04.2023 o 20:33, tjery napisał:

Sackboy miał compilation stutter, naprawione w niecałe 2 tygodnie po premierze, a Horizon rzeczywiście, pierwszy port i był dłużej łatany.

Najlepszy jest port Days Gone, który de facto jako gra na konsole działał na premierę najgorzej, na PS4 swego czasu brałem day1 i była masa glitchy graficznych i gameplayowych, w przypadku Tlou remake jest dokładnie odwrotnie, co już totalnie nie ma sensu i nie powinno się zdarzyć. Ile jeszcze takich kaszan wyjdzie, wszystko jedno czy na PC, czy konsole, bo tam też się zdarzają, masakra...

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
On 4/3/2023 at 5:10 PM, tjery said:

 

No, prawie.  

 

 

 

 

 

Ja pisałem o wydajności, nie bugach. Największy problem tej gry to Vram, w 4090 jest go 24GB, także ten. Gra chodzi w natywnym 4K w ok 100 fpsach (już naprawili ten dziwny stuttering powyżej 60 fps) na max ustawieniach, więc nie jest źle. Co do bugów to jestem póki co po spotkaniu z Billem i żadnych nie uświadczyłem, więc tu pewnie jest wg zasady, którą Paolo przytoczył powyżej ;) chyba, że później coś się przytrafi.

no fajnie fajnie, ale ta gra to nadal bida z nędzą i pamięta czasy PS3. Zobaczcie jak nędznie i pusto wyglądają wnętrza i magazyny. Szkoda 20 tysięcy na takie coś.

  • beka z typa 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...