Skocz do zawartości

Dragon's Dogma 2

Featured Replies

Opublikowano

I chuj im w dupę bo tyle miesięcy po premierze i max co dali to lock który powinien być day1.

 

 

  • Odpowiedzi 843
  • Wyświetleń 61,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • niezłe cwaniaki w tym Capcomie.    Wyszły już recenzje, średnia na metacritic się zgadza, no to cyk wprowadzamy w patchu mikrotransakcje (płatna szybka podróż i możliwość edytowania postaci

  • KOMARZYSKO
    KOMARZYSKO

    K*wa 93 npc [emoji1787]

Opublikowano

W najnowszym patchu oficjalne wsparcie dla Frame Gen 

 

image.thumb.jpeg.1bd2f9b2a0ca80909ace4f62d7d5e39a.jpeg

 

 

Włączyłem na chwilkę i fajnie klatki podskoczyły z tym ficzerem (chyba pora wreszcie skończyć)

 

Bez FG:

 

image.thumb.jpeg.4d83b3dc947fb1f5ba59848e386414fc.jpeg

 

 

Z włączonym FG:

 

image.thumb.jpeg.420df4a3aeb57cb385b0ab86d22fe24b.jpeg

 

 

Opublikowano
3 godziny temu, GearsUp napisał(a):

W najnowszym patchu oficjalne wsparcie dla Frame Gen 

 

image.thumb.jpeg.1bd2f9b2a0ca80909ace4f62d7d5e39a.jpeg

 

 

Włączyłem na chwilkę i fajnie klatki podskoczyły z tym ficzerem (chyba pora wreszcie skończyć)

 

Bez FG:

 

image.thumb.jpeg.4d83b3dc947fb1f5ba59848e386414fc.jpeg

 

 

Z włączonym FG:

 

image.thumb.jpeg.420df4a3aeb57cb385b0ab86d22fe24b.jpeg

 

 

Rzuciliby frame gen na konsole, chociaż chyba za mały klatkaż bazowy :/ 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Popatrzyłem dzisiaj na mieście na cenę pudł i dalej 70 euro pudełka są. Normalnie najdroższa gra w sklepach. Czy jakość techniczna jyz odpowiada cenie na konsolach?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nowy patch pozwala na konsolach wybrać tryb niskich detali, a że klatkaż jest odblokowany, to 60 fps poza miastem możliwe.

 

image.png.cf74d26a5e59a831bf96f11fddd346d5.png

Opublikowano

Ahahahaha jebany Itsuno - kompletnie im ta gra nie wyszła i jeszcze ten klatkaz, którego nie potrafią naprawić w inny sposób niż obniżenie grafiki. No coś odjebali oni z tym upgradem RE Engine -  boje się o mhw i re9.

 

 

Opublikowano

Ja nadal cioram co jakiś czas. Można im walnąć feedbacka czego nie omieszkałem zrobić

 

 

 

Opublikowano

Już wczoraj ich obsmarowalem.

Opublikowano
37 minut temu, XM. napisał(a):

Ahahahaha (pipi)any Itsuno - kompletnie im ta gra nie wyszła i jeszcze ten klatkaz, którego nie potrafią naprawić w inny sposób niż obniżenie grafiki. No coś od(pipi)ali oni z tym upgradem RE Engine -  boje się o mhw i re9.

 

 


W tym przypadku to nie wiem, czy obniżanie grafiki na wiele się zda. Coś jest ewidentnie skopanego przy implementacji RE, co sprawia, że za bardzo CPU jest zajeżdżane obliczeniami (siedliska NPC są najlepszym przykładem). Jakby to był problem natury graficznej, to pewnie Capcom by się pokusił o dowiezienie trybu 40 FPS/120Hz (tu w ogóle nie ma wzmianki wprost), chociaż frame pacing też był tragiczny. Tutaj to nie jestem pewien, czy 120 Hz faktycznie ma w czymś pomóc (oczywiście oprócz ominięcia tej durnej limitacji VRR - min. 48Hz w przypadku PS5, XSX ma lepszą implementację), jak klatkaż będzie dryfował od 40-kilku do poniżej 20 FPS-ów. Aż sprawdzę, jak wygląda teraz sytuacja.

Edytowane przez Antihero_

Opublikowano

Wszystkie te "updejty" to dzialania zastępcze, Ci partacze z Capcom (w tym momencie nie mogę ich nazwać inaczej) nie potrafią dać 60fps bez pogarszania grafiki? Jakoś w innych grach się innym udało. Ja wogóle jestem zaskoczony że im jedynka wyszła tak dobrze. Ale dwójka to co innego, tu nie wystarczy skopiować technikaliów z DD Dark Arisen, tu potrzeba było czegoś więcej.

Opublikowano

Ziomek też sprawdzał tą wersję próbną i mówił to samo. Niestety zniechęcili go do zakupu :)

Opublikowano

Mnie skutecznie zniechęcili do gry i do przyszłego zakupu (podczas wyprzedaży ~50%) wypuszczając triala. Za darmo można poświęcić czas na to.

Opublikowano

Sprawdziłem toto na PS5- odczucie jakbym się cofnął do starszego pc i próby grania w zbyt wymagające dla niego gierki. 

Opublikowano

Na ten moment, do czasu wyjścia jakichś nowych konsol, to jest gra stricte PC i tam polecam ograć. 

Coś nie poszło z RE Engine, ciekawe co z nowym MH będzie. 

Opublikowano

Nawet jeśli gra będzie śmigać w 60 klatkach to i tak nie zmieni najgorszego - jest po prostu nudna. Trzeba czekać na dodatek ala Dark Arisen do jedynki, inaczej to jeden z większych zawodów i słabych gier od capcomu kiedykolwiek.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

 

Od tygodnia zagrywam się spowrotem w dogme po skończeniu outlaws. 

Poprawki pewnie nie będą znaczące skoro to ma pokazać moc pro, a nie chulać na facie :spicy:

 

 

Edytowane przez Plackus

Opublikowano
1 godzinę temu, Plackus napisał(a):

 

Od tygodnia zagrywam się spowrotem w dogme po skończeniu outlaws. 

Poprawki pewnie nie będą znaczące skoro to ma pokazać moc pro, a nie chulać na facie :spicy:

 

 

Prócz patcha pod Pro najpierw szykują poprawki na PC, który wreszcie ma naprawić użycie CPU, bo się tnie nawet na prockach z 3D cache, będą też poprawki na amatorskie konsole. 

 

Pewnie szykują na TGA pokaz dużego DLC. 

Opublikowano
Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Prócz patcha pod Pro najpierw szykują poprawki na PC, który wreszcie ma naprawić użycie CPU, bo się tnie nawet na prockach z 3D cache, będą też poprawki na amatorskie konsole. 

 

Pewnie szykują na TGA pokaz dużego DLC. 

Wątpliwe skoro reżyser gry opuścił Capcom.

Opublikowano
3 godziny temu, XM. napisał(a):

Wątpliwe skoro reżyser gry opuścił Capcom.

Przecież to capcom

Dodatek był gotowy przed premierą :D

Opublikowano

Szkoda tylko, że żaden update nie zrobi tej gry fajną.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.