Opublikowano 28 maja 202428 maj I chuj im w dupę bo tyle miesięcy po premierze i max co dali to lock który powinien być day1.
Opublikowano 31 maja 202431 maj W najnowszym patchu oficjalne wsparcie dla Frame Gen Włączyłem na chwilkę i fajnie klatki podskoczyły z tym ficzerem (chyba pora wreszcie skończyć) Bez FG: Z włączonym FG:
Opublikowano 31 maja 202431 maj 3 godziny temu, GearsUp napisał(a): W najnowszym patchu oficjalne wsparcie dla Frame Gen Włączyłem na chwilkę i fajnie klatki podskoczyły z tym ficzerem (chyba pora wreszcie skończyć) Bez FG: Z włączonym FG: Rzuciliby frame gen na konsole, chociaż chyba za mały klatkaż bazowy
Opublikowano 18 czerwca 202418 cze Popatrzyłem dzisiaj na mieście na cenę pudł i dalej 70 euro pudełka są. Normalnie najdroższa gra w sklepach. Czy jakość techniczna jyz odpowiada cenie na konsolach?
Opublikowano 27 czerwca 202427 cze Nowy patch pozwala na konsolach wybrać tryb niskich detali, a że klatkaż jest odblokowany, to 60 fps poza miastem możliwe.
Opublikowano 27 czerwca 202427 cze Ahahahaha jebany Itsuno - kompletnie im ta gra nie wyszła i jeszcze ten klatkaz, którego nie potrafią naprawić w inny sposób niż obniżenie grafiki. No coś odjebali oni z tym upgradem RE Engine - boje się o mhw i re9.
Opublikowano 27 czerwca 202427 cze Ja nadal cioram co jakiś czas. Można im walnąć feedbacka czego nie omieszkałem zrobić
Opublikowano 27 czerwca 202427 cze 37 minut temu, XM. napisał(a): Ahahahaha (pipi)any Itsuno - kompletnie im ta gra nie wyszła i jeszcze ten klatkaz, którego nie potrafią naprawić w inny sposób niż obniżenie grafiki. No coś od(pipi)ali oni z tym upgradem RE Engine - boje się o mhw i re9. W tym przypadku to nie wiem, czy obniżanie grafiki na wiele się zda. Coś jest ewidentnie skopanego przy implementacji RE, co sprawia, że za bardzo CPU jest zajeżdżane obliczeniami (siedliska NPC są najlepszym przykładem). Jakby to był problem natury graficznej, to pewnie Capcom by się pokusił o dowiezienie trybu 40 FPS/120Hz (tu w ogóle nie ma wzmianki wprost), chociaż frame pacing też był tragiczny. Tutaj to nie jestem pewien, czy 120 Hz faktycznie ma w czymś pomóc (oczywiście oprócz ominięcia tej durnej limitacji VRR - min. 48Hz w przypadku PS5, XSX ma lepszą implementację), jak klatkaż będzie dryfował od 40-kilku do poniżej 20 FPS-ów. Aż sprawdzę, jak wygląda teraz sytuacja. Edytowane 27 czerwca 202427 cze przez Antihero_
Opublikowano 27 czerwca 202427 cze Wszystkie te "updejty" to dzialania zastępcze, Ci partacze z Capcom (w tym momencie nie mogę ich nazwać inaczej) nie potrafią dać 60fps bez pogarszania grafiki? Jakoś w innych grach się innym udało. Ja wogóle jestem zaskoczony że im jedynka wyszła tak dobrze. Ale dwójka to co innego, tu nie wystarczy skopiować technikaliów z DD Dark Arisen, tu potrzeba było czegoś więcej.
Opublikowano 1 lipca 20241 lip Sprawdziłem sobie wersję próbna i ta gra strasznie działa. Jeszcze mam wrażenie jakiegoś opóźnienia w sterowaniu.
Opublikowano 1 lipca 20241 lip Ziomek też sprawdzał tą wersję próbną i mówił to samo. Niestety zniechęcili go do zakupu
Opublikowano 1 lipca 20241 lip Mnie skutecznie zniechęcili do gry i do przyszłego zakupu (podczas wyprzedaży ~50%) wypuszczając triala. Za darmo można poświęcić czas na to.
Opublikowano 1 lipca 20241 lip Sprawdziłem toto na PS5- odczucie jakbym się cofnął do starszego pc i próby grania w zbyt wymagające dla niego gierki.
Opublikowano 2 lipca 20242 lip Na ten moment, do czasu wyjścia jakichś nowych konsol, to jest gra stricte PC i tam polecam ograć. Coś nie poszło z RE Engine, ciekawe co z nowym MH będzie.
Opublikowano 2 lipca 20242 lip Nawet jeśli gra będzie śmigać w 60 klatkach to i tak nie zmieni najgorszego - jest po prostu nudna. Trzeba czekać na dodatek ala Dark Arisen do jedynki, inaczej to jeden z większych zawodów i słabych gier od capcomu kiedykolwiek.
Opublikowano 12 września 202412 wrz Wyląduje smok w mieście, sorc odpali wichurę to i tak się pro zesra.
Opublikowano 12 września 202412 wrz Od tygodnia zagrywam się spowrotem w dogme po skończeniu outlaws. Poprawki pewnie nie będą znaczące skoro to ma pokazać moc pro, a nie chulać na facie Edytowane 12 września 202412 wrz przez Plackus
Opublikowano 12 września 202412 wrz 1 godzinę temu, Plackus napisał(a): Od tygodnia zagrywam się spowrotem w dogme po skończeniu outlaws. Poprawki pewnie nie będą znaczące skoro to ma pokazać moc pro, a nie chulać na facie Prócz patcha pod Pro najpierw szykują poprawki na PC, który wreszcie ma naprawić użycie CPU, bo się tnie nawet na prockach z 3D cache, będą też poprawki na amatorskie konsole. Pewnie szykują na TGA pokaz dużego DLC.
Opublikowano 12 września 202412 wrz Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał(a): Prócz patcha pod Pro najpierw szykują poprawki na PC, który wreszcie ma naprawić użycie CPU, bo się tnie nawet na prockach z 3D cache, będą też poprawki na amatorskie konsole. Pewnie szykują na TGA pokaz dużego DLC. Wątpliwe skoro reżyser gry opuścił Capcom.
Opublikowano 12 września 202412 wrz 3 godziny temu, XM. napisał(a): Wątpliwe skoro reżyser gry opuścił Capcom. Przecież to capcom Dodatek był gotowy przed premierą
Opublikowano 17 września 202417 wrz Potężna aktualizacja która dodała polski język Plus dodali NERF mode https://www.dragonsdogma.com/2/en-us/topics/update/
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.