Opublikowano 24 sierpnia 202424 sie 4 godziny temu, Pupcio napisał(a): Spencer czemu Ty tak męczysz zagrajmerów i twórców? Warto dodać, że ten gościu pracował przy ostatnim Jedi od EA, którego teraz potną i wydadzą na znacznie słabszych Xone i PS4 XD No ale ten chujowy Xss jest takim strasznym problemem dla deweloperów XD
Opublikowano 24 sierpnia 202424 sie 15 minut temu, SnoD napisał(a): Warto dodać, że ten gościu pracował przy ostatnim Jedi od EA, którego teraz potną i wydadzą na znacznie słabszych Xone i PS4 XD No ale ten chujowy Xss jest takim strasznym problemem dla deweloperów XD Trochę się nie zgodzę, XSS ma GPU jak GTX 1050 sprzed 8 lat. Różnica jest taka, że jak robisz grę na PC w 2024 roku masz wyjebane jak to będzie chodziło na karcie sprzed 3 generacji, a tu MS wymaga, żeby na XSS chodziło minimum dobrze. Może i prokonsumenckie podejście, ale też antypostępowe. Edytowane 24 sierpnia 202424 sie przez tjery
Opublikowano 24 sierpnia 202424 sie Godzinę temu, tjery napisał(a): Prawdziwy Pecetowy ukryty gracz (żeby nie było wstydu na forum o konsolkach), który wie, co to gameplay. Szanuję XDDD jeden z najgorszych casuali na tym forum
Opublikowano 24 sierpnia 202424 sie Godzinę temu, tjery napisał(a): Trochę się nie zgodzę, XSS ma GPU jak GTX 1050 sprzed 8 lat. Różnica jest taka, że jak robisz grę na PC w 2024 roku masz wyjebane jak to będzie chodziło na karcie sprzed 3 generacji, a tu MS wymaga, żeby na XSS chodziło minimum dobrze. Może i prokonsumenckie podejście, ale też antypostępowe. No nie mają wyjebane jak później portują tę samą grę na sprzęt z kartami sprzed 5 generacji Rozumiem, że na podstawowym Xone gra już nie będzie musiała chodzić minimum dobrze? Zresztą ani Sony ani MS nie stawiają deweloperom wymagań poza tymi, że gra ma odpalić się na ich konsolach i może zostać ukończona. Nie ma żadnych wymogów co do standardów wydajności. Gry mogą chodzić w 15 fps, a i tak zostaną certyfikowane.
Opublikowano 24 sierpnia 202424 sie typowy beton klockarski be like Edytowane 24 sierpnia 202424 sie przez Beelzeboss
Opublikowano 25 sierpnia 202425 sie 8 godzin temu, SnoD napisał(a): No nie mają wyjebane jak później portują tę samą grę na sprzęt z kartami sprzed 5 generacji Rozumiem, że na podstawowym Xone gra już nie będzie musiała chodzić minimum dobrze? Zresztą ani Sony ani MS nie stawiają deweloperom wymagań poza tymi, że gra ma odpalić się na ich konsolach i może zostać ukończona. Nie ma żadnych wymogów co do standardów wydajności. Gry mogą chodzić w 15 fps, a i tak zostaną certyfikowane. Cyberpunk na PS4 i XONE dało się w ogóle ukończyć na premierę? Chyba z certyfikacjami jest tak, że jak developerem jest wcześniej "trusted" to nawet tego nie weryfikują :).
Opublikowano 25 sierpnia 202425 sie 2 godziny temu, KrYcHu_89 napisał(a): Cyberpunk na PS4 i XONE dało się w ogóle ukończyć na premierę? Chyba z certyfikacjami jest tak, że jak developerem jest wcześniej "trusted" to nawet tego nie weryfikują :). Dało się, sam skończyłem na PS4. I nie było źle, może z 3 razy w ciągu całej gry resetowało mi konsolę
Opublikowano 25 sierpnia 202425 sie 6 godzin temu, Ryuk napisał(a): 100 milionow wydali na to gowno Bo ich stać slurwysyny!
Opublikowano 27 sierpnia 202427 sie Combo Concord i podwyżka cen plejki w Japonii, arigato pan Sony dej mnie więcej
Opublikowano 27 sierpnia 202427 sie Jeszcze mogliby plusika podwyższyć bo ostatnia podwyżka nie przyniosła HITÓW
Opublikowano 27 sierpnia 202427 sie ta podwyżka to chyba z xboxem się pomyliła. Jedyne co idzie u nich do góry, bo słupki sprzedazy pikują ostro
Opublikowano 27 sierpnia 202427 sie W dniu 25.08.2024 o 13:32, Ryuk napisał(a): 100 milionow wydali na to gowno Kupno studia, koszt produkcji gry i marketing to grubo ponad 300mln Nawet partacze z sonki nie chcą w to grać herman to odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu
Opublikowano 27 sierpnia 202427 sie 1 godzinę temu, drozdu7 napisał(a): Combo Concord i podwyżka cen plejki w Japonii, arigato pan Sony dej mnie więcej dla fana marki to przyjemność więcej zapłacić swojemu kochanemu Sony
Opublikowano 27 sierpnia 202427 sie Dać na szefa chłopa który skrzywdził świat tworząc marke horizon? To nie mogło sie inaczej skończyć
Opublikowano 27 sierpnia 202427 sie ,,ależ bym se pyknął rundkę w Concorda'' nie powiedział nikt nigdy szkoda, że fizycznie nie jest możliwe żeby liczba graczy była na minusie xd
Opublikowano 27 sierpnia 202427 sie Ponoć steamdb miało sumować IQ grających w concord by wyświetlać większe liczby ale jak to włączyli to wyszedł jeszcze niższy wynik
Opublikowano 27 sierpnia 202427 sie dobrze ze nie zsumowali stimdickowcow, bo byloby na minusie Edytowane 27 sierpnia 202427 sie przez Beelzeboss
Opublikowano 27 sierpnia 202427 sie 6 godzin temu, Daddy napisał(a): Kupno studia, koszt produkcji gry i marketing to grubo ponad 300mln Powiedzcie że to nie jest kurwa chore, to spokojnie 4-5 singlowych gier można za to zrobić co udowadnia taki Plague Tale 2 czy Alan Wake2. To jest chore przepalanie kasy na miarę branży filmowej
Opublikowano 27 sierpnia 202427 sie 5 godzin temu, drozdu7 napisał(a): Powiedzcie że to nie jest kurwa chore, to spokojnie 4-5 singlowych gier można za to zrobić co udowadnia taki Plague Tale 2 czy Alan Wake2. To jest chore przepalanie kasy na miarę branży filmowej Jebane korposzczury. Zero logicznego myślenia.
Opublikowano 27 sierpnia 202427 sie Concord tygodnia jeszcze nie ma, a ta garstka co kupila, juz narzeka, ze czekaja nawet po kilkanascie minut na gre
Opublikowano 27 sierpnia 202427 sie 6 godzin temu, drozdu7 napisał(a): Powiedzcie że to nie jest kurwa chore, to spokojnie 4-5 singlowych gier można za to zrobić co udowadnia taki Plague Tale 2 czy Alan Wake2. To jest chore przepalanie kasy na miarę branży filmowej Wcześniej o tym było w temacie Concorda, ale się powtórzę. Hero shootery potrafią robić świetne liczby, Valorant ma kilkanaście milionów stałych graczy (bo jest bardzo dobrą grą), tylko to jest gra z pomysłem, a nie jebnijmy se jakąś tam gierkę o strzelaniu z dobrą grafika i jakoś to będzie. To nie jest tak, że multki umierają, wręcz przeciwnie, mają się świetnie, tylko żeby się tam wbić trzeba mieć mega konkretny pomysł, czego ewidentnie w Concordzie brakuje.
Opublikowano 28 sierpnia 202428 sie 14 godzin temu, drozdu7 napisał(a): Powiedzcie że to nie jest kurwa chore, to spokojnie 4-5 singlowych gier można za to zrobić co udowadnia taki Plague Tale 2 czy Alan Wake2. To jest chore przepalanie kasy na miarę branży filmowej Tylko z drugiej strony trzeba się mierzyć z faktem, że taki Alan Wake II tyle czasu po premierze nadal jest na minusie z kosztami produkcji. To nie jest tak, że zrobisz świetne gry singlowe i masz gwarancję, że na nich zarobisz. Rynek jest bardzo ciężki dla gier przez gigantyczną konkurencję i fakt, że większość kasy z rynku zbiera ze 20 największych gier. Reszta walczy o ochłapy
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.