Opublikowano 10 października 20241 r 1 minutę temu, Assassins_78 napisał(a): btw, zapomniałem się na Hardzie o Pokaż ukrytą zawartość szubienicy nr... piąty raz próbuje przejść "więzienie" bez broni palnej Ja właśnie skończyłem, zajęło 25 minut, ale no ja jak przecinak na easy z piłą w łapie xD Swoją drogą za pierwszym razem przy zagadce w więzieniu Spoiler nie zauważyłem, że tam jest 6 szubienic, pociągnąłem od razu tę, która była na lewo i zadziałało xDD Teraz dopiero prawilnie se wybrałem
Opublikowano 10 października 20241 r @Assassins_78 ja wyczytałem że tam po każdej liczbie nie klika się (X)/ potwierdzenia tylko kręci w drugą stronę.
Opublikowano 10 października 20241 r Ni chuja reszte zakończeń robie na EASY! Ale zauważyłem że respawn manekinów Spoiler w więzieniu nie jest taki sam jak z pierwszym piejsciem Nie wiem, może ja to tylko zauważyłem Jedyny minus tej gry, to to że sie kończy Edytowane 10 października 20241 r przez Assassins_78
Opublikowano 10 października 20241 r 8 minut temu, Assassins_78 napisał(a): Ni chuja reszte zakończeń robie na EASY! A to ja reszte na Hard, stwierdziłem, że te trofki z melee, albo radiem zrobię na easy, obawiałem się, że frustracja zabierze mi fun. A rzeźnikiem Jamesem jest super fun xD 8 minut temu, Assassins_78 napisał(a): Jedyny minus tej gry, to to że sie kończy True :C Ale żeby zobaczyć końcowe boss fighty, będę ją kończył ile wlezie xD 12 minut temu, PiotrekP napisał(a): @Assassins_78 ja wyczytałem że tam po każdej liczbie nie klika się (X)/ potwierdzenia tylko kręci w drugą stronę. Nom na żadnym sejfie w grze się nie potwierdza liczby kliknięciem, samo zawrócenie to jej potwierdzenie, tak działają sejfy W og też tak było.
Opublikowano 10 października 20241 r 2 godziny temu, KrYcHu_89 napisał(a): Za to walki z bossami np. Pokaż ukrytą zawartość Abstract Daddy to bardzo na plus, nie spodziewałem się, że Bloober jest w stanie tak dowieść w elementach jakiejkolwiek akcji. Przez to Spoiler rozwalanie ścian mocno mi się ta walka skojarzyła z ziomkiem z RE Village Spoiler Może starcia z bossami nie odkrywają koła na nowo i w gruncie rzeczy każda z nich polega na tym samym (pif paf, jeb jeb jeb), ale i tak wszystkie zostały podane o wiele atrakcyjniej niż w klasyku. Szacun. 33 minuty temu, Szermac napisał(a): Spoiler Ja yebe, ale polecili z designem tego stwora. W og wyglądał dla mnie jak jakaś bezkształtna breja, tutaj bardzo wyraźnie widać co z czym jest zszyte. Spoiler Niezła pozycja tatusiu
Opublikowano 10 października 20241 r Dokładnie miałem to samo skojarzenie @Josh no jakby inspiracja ewidentna Ta design jest creepy wchui.
Opublikowano 10 października 20241 r Cytat Ni (pipi)a reszte zakończeń robie na EASY! Spokojnie możesz lecieć na normalu. Właśnie kończę szpital i do tego momentu nie zginąłem na normalu ani razu. Żadnym wymiataczem nie jestem w tego typu gry, bo w takim RE2R na tym samym poziomie trudności momentami mocno się męczyłem. Puzzle tylko dałem na hard i muszę przyznać, że są naprawdę dobrze zaprojektowane. Na zagadce z monetami spędziłem z dobre pół godziny i wyszło tak, że jedną sekwencję rozwiązałem metodą "na chama". Reszta łamigłówek była dość prosta i szło je ogarnąć na logikę. Następne podejście robię na hard. Będzie to niemałe wyzwanie dla chłopa, który całe życie grał sporadycznie w odmóżdżacze typu fifa i raz na ruski rok jakiś nowy Cod. Do tego gatunku przekonałem się rok temu, gdy kupiłem za 40 dyszki wspomniane RE2 i potem z marszu przeszedłem wszystkie remaki z tej serii i dodatkowo RE0 I RE1. Poza RE1 (to na easy) wszystkie przeszedłem na normalu, więc czas się przełamać i postawić sobie jakieś większe wyzwanie. Z radyjkiem oczywiście ten hard : ) Edytowane 10 października 20241 r przez Czokosz
Opublikowano 10 października 20241 r @Szermac ja już na końcówce labiryntu Ja jebie co za syf tam jest bez radyjka
Opublikowano 10 października 20241 r 7 minut temu, Szermac napisał(a): Dokładnie miałem to samo skojarzenie @Josh no jakby inspiracja ewidentna Ta design jest creepy wchui. Jak rypać to od najlepszych Przez chwilę jak zauważyłem te Spoiler dziury w ścianie i TV do rozwalania, to miałem nadzieję, że zrobią z tego boss fight oparty na uciekaniu i chowaniu się przed Daddym no ale wyszło finalnie dosyć standardowo. Ale i tak spoczko, bo lokacja i cała otoczka wokół walki (wentylatory = momentalne skojarzenie z SH1) miło popieściły moją prostatę. Teraz opchać się burgerami na obiad i jazda z labiryntem. Czuję w prąciu, że dzisiaj przejdę giereczkę.
Opublikowano 10 października 20241 r 2 minuty temu, Josh napisał(a): Czuję w prąciu, że dzisiaj przejdę giereczkę. Ja na samą myśl o ponownym odwiedzeniu Lake View mam ciary
Opublikowano 10 października 20241 r 28 minut temu, Assassins_78 napisał(a): @Szermac ja jeszcze ~1h i mam wbite Pokaż ukrytą zawartość Ty daleko jeszcze ? A też, też Spoiler Następne chyba Piesio i Ufo i te nowe, Marie i in Water może zostawie już na prosiaka Fajnie jakby przygotowali patchyk pod świnie.
Opublikowano 10 października 20241 r Radio służy tylko do wyczuwania potworków czy ma jakieś inne funkcje?
Opublikowano 10 października 20241 r 5 minut temu, Rooofie napisał(a): Radio służy tylko do wyczuwania potworków czy ma jakieś inne funkcje? Do wyczuwania potworków
Opublikowano 10 października 20241 r 10 godzin temu, Bzduras napisał(a): Niech mnie chuy Jak Ty tam różnic nie widzisz to po pierwsze notatka dla siebie, żeby nigdy nie brać Twojej opinii na temat kwestii technicznych na poważnie, a po drugie to nie chce mi się w kółko pisać tego samego. Szkoda mojej klawiatury czy tam ekranu smartfona na tę kolekcję, więc wklejam dla potomnych i nie wracam już do tematu. HDC to gówno, niezależnie gdzie i w jakiej wersji. No to fajnie, że już nie wracasz do tematu, ale postanowiłem obejrzeć ten filmik, co wkleiłeś i większość zarzutów dotyczy SH3, a my tu o SH2 rozmawiamy. Część z tych zarzutów jest również mocno na siłę i nie uwzględnia patchy, które ta kolekcja otrzymała - choćby taki "szczegół", jak powrót oryginalnego voice-actingu, z którym zresztą grałem (a jest ch#jowy, jak to na markę SH przystało). Beka, bo akurat ten ziarnisty filtr, który ja uznałem za wadę, koleś na filmiku propsuje i mówi, że to lepsze niż oryginał. Poza tym dokładnie to, o czym pisałem - skopana mgła, ogólnie większa ciemność, mniejsze nasycenie kolorów i dialogi przekrzykujące się z muzyką - to w sumie tyle z poważniejszych wad (cały czas piszemy o SH2, trójki nie biorę pod uwagę). Spadki klatek są w wersji na PS3, owszem, bo sobie ostatnio napocząłem tę wersję, żeby zdecydować, gdzie grać, ale grając w wersję X360 na XSX nic takiego nie miało miejsca, podobnie jak jakieś długie wyciemnienia, wywalanie do pulpitu czy rzekome usuwanie save'ów. Podsumowując - SH2 w wersji HD Collection ma swoje za uszami, ale to nadal SH2 i ostrzejszy obraz w wyższej rozdzielczości choć trochę równoważy braki, które wymieniłem wyżej, dzięki czemu absolutnie nie mogę się zgodzić z opinią, że ta wersja to jakaś przeraźliwa abominacja.
Opublikowano 10 października 20241 r Za samo skopanie mgły ta wersja powinna być skreślona na starcie, a tu jeszcze jakaś dyskusja xd
Opublikowano 10 października 20241 r Serio, ale grając teraz w remake to każda wcześniejsza odsłona, niezależnie czy oryginalna czy Enhanced Edition na super PC, mają skopaną mgłę - bloobery zrobiły takie mleko, że człowiek się zastanawia, czy we wcześniejszych Silentach w ogóle jakaś mgła była
Opublikowano 10 października 20241 r No ale nie zmienia to faktu, że mega biednie wygląda ten HD z tego co widzę. Czułbym się okropnie gdybym miał opcje ogrania tego tylko na ps3. Cienie od latarki też zniknęły i nie ogarnęli tego? Masakra przecież to rozwalało łeb na ps2 na crt borzym.
Opublikowano 10 października 20241 r 28 minut temu, Wredny napisał(a): Serio, ale grając teraz w remake to każda wcześniejsza odsłona, niezależnie czy oryginalna czy Enhanced Edition na super PC, mają skopaną mgłę - bloobery zrobiły takie mleko, że człowiek się zastanawia, czy we wcześniejszych Silentach w ogóle jakaś mgła była No nie bardzo. Od około 5:30 las, od ok 13:15 miasto. To akurat z modem na kamerę. Edytowane 10 października 20241 r przez tjery
Opublikowano 10 października 20241 r @tjery, ta kamera to jakiś mod? Bo zajebiście to wygląda (oprócz małpio długich rąk Jamesa oczywiście).
Opublikowano 10 października 20241 r 1 minutę temu, Wredny napisał(a): @tjery, ta kamera to jakiś mod? Bo zajebiście to wygląda (oprócz małpio długich rąk Jamesa oczywiście). Tak, mod do EE, bo normalnie masz oryginalną kamerę. Mgiełka w EE jakieś 10x gęstsza niż w rimejku
Opublikowano 10 października 20241 r Ale ta rimejkowa wygląda i zachowuje się bardziej naturalnie jednak
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.