Opublikowano 8 maja8 maj Game Informer dał preview, nie czytałem całego bo unikam większości informacji żeby samemu cieszyć się z odkrywania ale przeskoczyłem trochę tekstu i ooo cholerka, Hideo dowiózł
Opublikowano 8 maja8 maj Decima skurwysyna Death Stranding 2 is staggeringly beautiful. Leveraging Decima, the engine Guerrilla Games created to power its Horizon series, everything from the gorgeous lighting to the immaculately detailed terrain and foliage makes it one of the most visually impressive games I’ve seen this console generation. As fantastic as playing the fidelity-focused Quality Mode looks, I highly recommend switching to Performance Mode. The game looks and plays fantastically when running at a smooth 60 frames per second, and it’s worth taking the relatively small graphical hit, as frequent grass pop-in is the only major drawback I’ve noticed. Everything still looks gorgeous either way, and it’s worth noting I played the game on a base PS5.
Opublikowano 8 maja8 maj Ładnie to tak obwiniać grę z 2025, że od 6 lat nie znalazłeś czasu na ten tytuł?
Opublikowano 8 maja8 maj 34 minuty temu, XM. napisał(a):Ładnie to tak obwiniać grę z 2025, że od 6 lat nie znalazłeś czasu na ten tytuł?No nieładnie:( Ale jakoś oglądając materiały coś mnie od niej odrzucało - natomiast jak zagrałem, to łooooooo panie. Piękna gierka.Dlatego druga część wlatuje day one.
Opublikowano 8 maja8 maj Pada z tymi lapkami dziecka w dobrej kolorystyce bralbym jak zloto Ale tez myslalem ze bedzie jakas limitka konsoli PS5 Pro jak to bylo przy premierze PS4 Pro, a tu cisza
Opublikowano 8 maja8 maj Teraz Doom, a za miesiąc Death Stranding, po tym Mafia 4 na przemian z THPS 3+4 i więcej grzechów już nie pamiętam. Za dużo tych gier wydają, że ciężko zapamiętać.
Opublikowano 9 maja9 maj Słuchałem SkillUpa, coś tam pierdoli o najlepszej sekwencji w grach wideo (nie zdradzał co to było na szczęście). No zobaczymy.
Opublikowano 9 maja9 maj Mam nadzieje, że będzie jak najmniej siedzenia w tych bazach. Najchetniej bym te paczki do jakiegoś zrzutu pod ziemie wrzucał by tam w ogóle nie wchodzić. Ci ludzie hologramy to jest gorsze od kaset w MGSV.
Opublikowano 9 maja9 maj 7 minutes ago, KrYcHu_89 said:Słuchałem SkillUpa, coś tam pierdoli o najlepszej sekwencji w grach wideo (nie zdradzał co to było na szczęście). No zobaczymy.powiedzial, ze otwarcie sprawi, ze nowi gracze powiedza "what the fuck is that" a weterani jedynki "yeah baby we're so back" :)
Opublikowano 9 maja9 maj Czytałem oba te zdania o każdej grze Kojimy hehe. Ale zazwyczaj bliskie prawdy.
Opublikowano 9 maja9 maj Nie wiecie, czy bronie będą dostępne od razu na początku, czy też tak po jakimś czasie? Bo w DS1 to bardzo długo się czekało na bronki z ostrą amunicją.
Opublikowano 9 maja9 maj 43 minuty temu, Faka napisał(a):Nie wiecie, czy bronie będą dostępne od razu na początku, czy też tak po jakimś czasie?Raczej nie będą dostępne od razu. W wersji Deluxe ma się szybszy dostęp do karabinu.
Opublikowano 9 maja9 maj Jak nie? Przecież można było zabijać ludzi, albo miałeś usypianie, tzn te paraliżowanie i zabijanie? Ja to już nie pamiętam, bo to w chuj czasu temu to przeszedłem, ale akurat z tym zabijaniem ludzi dobrze pamietam, że z karabinu jakiegoś używałem.
Opublikowano 9 maja9 maj Jak się kogoś zabilo to dochodziło do rozdarcia i krateru jak się nie spaliło ciała.
Opublikowano 9 maja9 maj No w sumie tak. Już zapomniałem o tym. Dobrze, że będzie opcja przypomnienia sobie fabuły z jedynki.
Opublikowano 9 maja9 maj 4 minuty temu, Szermac napisał(a):Jak się kogoś zabilo to dochodziło do rozdarcia i krateru jak się nie spaliło ciała.Nigdy nie sprawdziłem tej mechaniki :/
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.