Skocz do zawartości

Death Stranding 2 On The Beach

Featured Replies

Opublikowano

Po odliczeniu podatku Kojimy i Playstation wyjdzie solidne 8/10 i spoko, ogra się za pół roku na PC. )

  • Odpowiedzi 814
  • Wyświetleń 70,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szacunek dla Kojimy za kreatywność i po prostu za to, że próbuje zrobić coś innego. Szkoda, że tym czymś innym jest najnudniejszy gameplay w grach wideo od czasu powstania walking simulatorów. Spokojn

  • Przeczytałem w końcu relację z 4-dniowego "obozu Death Stranding", zorganizowanego w siedzibie w Shinagawie (której wystrój jest mocno inspirowany "Odyseją kosmiczną"). Kurde, nawet to było częścią PR

  • To ten mesjasz? Już w Zeldach lepsze tekstury

Opublikowano
22 minuty temu, Pix napisał(a):

Oho, gamespot się odpalił. 7/10, bo źle kobiety przedstawione. No to teraz już trzeba zagrać banderas

chwy.JPG

Można powiedzieć, że w minusach same plusy, miłego dnia mężczyzny xD.

Opublikowano

Niech Kojimbo wygra wreszcie GOTY, bo Death Stranding był w cieniu Sekiro w 2019, MGSV w cieniu Wieśka 3 w 2015, MGS4 w cieniu GTA IV w 2008, a MGS3 w cieniu Half-Life 2 w 2004.

Podniecanie się metacritic w tych czasach to słabe rozwiązanie, grę trzeba doświadczyć, szczególnie od wizjonera jedynego w swoim rodzaju.

Komentarze "Walking Simulator 2" nadchodzą w user reviews.

Opublikowano
46 minut temu, Patapon napisał(a):

Przy 60 recenzjach 88 a wskoczy pewnie jeszcze drugie tyle.

Screenshots_2025-06-23-14-09-43.png

28 minut temu, Pix napisał(a):

No już spadło do 89 na meta, mesjasz odwołany, ale i tak sporo lepiej niż jedynka będzie.

Co ciekawe rośnie, ale Claire ma 93

image.png

Na OP 92, Claire tyż

image.png

To tyle z liczb, bo już o północy będzie "doświadczanie" :).

1 minutę temu, KrossOver napisał(a):

Niech Kojimbo wygra wreszcie GOTY, bo Death Stranding był w cieniu Sekiro w 2019, MGSV w cieniu Wieśka 3 w 2015, MGS4 w cieniu GTA IV w 2008, a MGS3 w cieniu Half-Life 2 w 2004.

Podniecanie się metacritic w tych czasach to słabe rozwiązanie, grę trzeba doświadczyć, szczególnie od wizjonera jedynego w swoim rodzaju.

Komentarze "Walking Simulator 2" nadchodzą w user reviews.

Można powiedzieć wiecznie drugi, może Physint w takim razie :D.

Opublikowano

Jak się dowiedziałem, że fabuła gry opiewa się na 50 godzin to trochę tego grania będzie, a z moim tempem grania to grę skończę chyba po 150 godzinach.

Opublikowano

Zapowiada się porządna gierka. Jedynkę przechodziłem między 80-100 godzin więc tu będzie jeszcze lepiej )

Opublikowano

Ja jakoś 110+h, jak tutaj będzie kilkadziesiąt więcej to nie mam nic przeciwko o ile z tą walką nie przesadzili.

Opublikowano

Info dla platyniarzy - w zależności od stylu gry od 70 do 100 godzin. I co ważne, nic nie jest do przegapienia.

Opublikowano

U mnie jakoś 70 godzin zeszło według timera z PSN (ale 55 z 63 trofików).

Opublikowano

W jedynce już było sporo momentów z walką, więc oby nie przesadzili. Platyna w wersji DC zajęła mi ok 150h.

Opublikowano
3 minuty temu, Square napisał(a):

W jedynce już było sporo momentów z walką, więc oby nie przesadzili. Platyna w wersji DC zajęła mi ok 150h.

Akurat dobrze, że walkę trochę zmienili w sensie systemy (kilka rzeczy z MGSów), bo w jedynce była dosyć średnia, jak już była.

Opublikowano

Pytani się nasuwa, z kim najwięcej walk będzie? Z ludźmi czy z tymi pojebami z chmur?

Opublikowano

Trzeba będzie odkurzyć ps5. Widziałem, że maestro wykorzystał muzykę Hani Rani, mam nadzieję, że jest też Low Roar.

Opublikowano
3 minuty temu, Faka napisał(a):

Pytani się nasuwa, z kim najwięcej walk będzie? Z ludźmi czy z tymi pojebami z chmur?

W preview wspominali, że niekoniecznie jest bardzo dużo walki, tylko, że jest ciekawsza. Zobaczymy.

To dalej symulator kuriera :).

Opublikowano
5 minut temu, Faka napisał(a):

Pytani się nasuwa, z kim najwięcej walk będzie? Z ludźmi czy z tymi pojebami z chmur?

Trochę zależy od ciebie, bo zabijając ludzi, sam produkujesz duchy hehe.

Raczej obu jest sporo, są różne typy, ale też dużo potężniejsze narzędzia przemocy w ręku gracza.

Opublikowano

Najważniejsze, że znowu będziemy jak Mario i Princess Beach kojima

Opublikowano

Jazdami samochodami dalej kartonowa i kwadratowa, no jednak w tej kwestii to słabo się postarali.

Opublikowano

Rozumiem że bez tego całego Social Strand, gra jest grywalna, tylko trzeba nadrabiać km z buta bez konstrukcji innych graczy? Będę niedługo zabierać się za część pierwszą, i nie wiem na co się nastawić.

Opublikowano
11 minut temu, Faka napisał(a):

Jazdami samochodami dalej kartonowa i kwadratowa, no jednak w tej kwestii to słabo się postarali.

a co to kurwa need for speed most wanted?

Opublikowano

Nie, ale jak widzę jeżdżenie po tych kamieniach, to aż zęby trzeszczą, tak samo jak w jedynce było. No mogli chociaż te amortyzatory porobić, jakieś buggy autka przystosowane do takich terenów.

Opublikowano

Też liczyłem na poprawę jazdy zwłaszcza tym motorkiem, przecież to było tak zbugowane i niegrywalne że szok. Motorek na ̶ ̷p̷o̷z̷i̷o̷m̷e̷ pionowe ściany się tam wspinał przecież XD

Edytowane przez Rooofie

Opublikowano
13 minut temu, Rooofie napisał(a):

Motorek na poziome ściany się tam wspinał przecież XD

Czyli zgodnie z rzeczywistością.

Opublikowano

Jazda pojazdami ma być trudna i frustrująca, ale chyba nie wszyscy załapali o co chodzi :)

Opublikowano

Jeżdżenie autami zatruwa planetę, dlatego w grze ten element jest frustrujący, bo Mistrz Kojima chce nas w ten sposób namówić do porzucenia aut. Gra z głębokim przesłaniem ekologicznym, Hideo ty wariacie fsg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 1