Opublikowano 29 lipca29 lip Nie dość, że ma się butować od razu w systemie Xbox GamePass, to jeszcze mają jakąś wspólną apkę do wszystkich sklepów PC, zintegrowaną o_0No ciekawe, ciekawe!Pewnie już testuja, od jakiegoś czasu w apce Xbox widze gry odpalane na Steam...
Opublikowano 2 sierpnia2 sie Poszła juz aktualizacja Game Passa ze wszytskim sklepami, wykrywa wszytskie zainstalowane gry na komputerze, ale biblioteki tych, które nie są zainstalowane nie przejrzymy.
Opublikowano 3 sierpnia3 sie 8 hours ago, Chewie said:Fajnie, a xboxowe acziwmenty będą działać w tych grach?Nie, dlaczego miałyby działać. Będą działać tylko w grach z GP, MS Store.
Opublikowano 3 sierpnia3 sie 1 godzinę temu, Czoperrr napisał(a):Nie, dlaczego miałyby działać. Będą działać tylko w grach z GP, MS Store.Przecież w grach od MS na Steam też działają, tylko trzeba się w grze jeszcze zalagować profilem z xboxa. No ale w pozostałych gierkach to oczywiste ,że nie będą działać, nawet nie wiem jakby to mieli rozwiązać.
Opublikowano 3 sierpnia3 sie 3 godziny temu, Ukukuki napisał(a):Przecież w grach od MS na Steam też działają, tylko trzeba się w grze jeszcze zalagować profilem z xboxa. No ale w pozostałych gierkach to oczywiste ,że nie będą działać, nawet nie wiem jakby to mieli rozwiązać.Normalnie, że po synchronizacji mamy możliwość odpalenia tej gry z apki xboxa. Tak jak można sobie zsynchronizować bibliotekę steama z gogiem
Opublikowano 13 sierpnia13 sie 22 minutes ago, SnoD said:Jakoś ta estetyka sprzętu i grafik do mnie nie przemawia, do Xboxa też to nie pasuje.
Opublikowano 13 sierpnia13 sie bo to sprzęt ASUSa ;) trzeba się przyzwyczajać, że tak to będzie wyglądać w przypadku przyszłych xboxów od zewnętrznych producentów. Estetyke MS będzie pewnie widoczna w Xboxach od MS, ale reszta tego typu xboxów będzie miała swój własny styl.
Opublikowano 13 sierpnia13 sie A mnie ta forma pada przekonuje. ROG nie był deską jak Switch, ale to może poprawić chwyt i wygodę. Ofcoz kupię czarnego.
Opublikowano 13 sierpnia13 sie Czemu nie wsadzą tam w końcu nowego ekranu, kolejna wersja sprzętu z tym samym ekranem. Z laptopami im lepiej idzie.
Opublikowano 13 sierpnia13 sie Może im zostały jakieś złoża z pierwszego rogala, innej opcji nie widzę, skoro znowu się lądują w 7".
Opublikowano 13 sierpnia13 sie 22 minuty temu, Ukukuki napisał(a):Czemu nie wsadzą tam w końcu nowego ekranu, kolejna wersja sprzętu z tym samym ekranem. Z laptopami im lepiej idzie.Ty tak serio się pytasz? Oczywiście maksymalizują zysk.
Opublikowano wczoraj o 08:34 1 dzień Gram sobie na Rogalu w Atomfall z Passa. Gra na zaledwie TDP 18W działa w 1080p w 60 klatkach. Nie na super ustawieniach, zwykłe medium (tak było domyślnie) i wygląda pięknie (na tym małym ekranie dla mnie znacznie lepiej niż puszczone z Series X na 4K TV). I urządzenie nie wyje tak wentylatorami. To pokazuje tylko jakim gównem okrutnym jest UE5, najgorsza rzecz jaka spotkała branżę w ostatnich latach. Autorskie silniki śmigają, CryEngine działa super na słabych handheldach. Decima pięknie. A UE5 ma problemy nawet na dużych konsolach i PC. Niestety większość deweloperów go wybiera. Chciałbym, żeby zdechł. Dziękuję za uwagę.
Opublikowano wczoraj o 09:34 1 dzień Taka reklamo-pokazówka. Z istotnych informacji, sklep Microsoftu będzie pokazywał badże wskazujące na to czy dana gra działa dobrze na handheldach, coś jak Steam Deck Verified. Będą osobne poziomy tego odznaczenia dla gier, które działają w co najmniej 30 klatkach i tych, które działają w 60 klatkach.
Opublikowano wczoraj o 09:36 1 dzień Wczoraj oglądałem te pogaduszki Xboxa na Gamescom i jedyne co zobaczyłem na tym sprzęcie to ekran tytułowy Gears of War Reloaded. Nie wiem czy kobieta chciała tylko pokazać logo gry czy ją uruchomić ale się sprzęt zawiesił. Podejrzewam to drugie.
Opublikowano wczoraj o 09:55 1 dzień 1 hour ago, DarkStar said:Gram sobie na Rogalu w Atomfall z Passa. Gra na zaledwie TDP 18W działa w 1080p w 60 klatkach. Nie na super ustawieniach, zwykłe medium (tak było domyślnie) i wygląda pięknie (na tym małym ekranie dla mnie znacznie lepiej niż puszczone z Series X na 4K TV). I urządzenie nie wyje tak wentylatorami. To pokazuje tylko jakim gównem okrutnym jest UE5, najgorsza rzecz jaka spotkała branżę w ostatnich latach. Autorskie silniki śmigają, CryEngine działa super na słabych handheldach. Decima pięknie. A UE5 ma problemy nawet na dużych konsolach i PC. Niestety większość deweloperów go wybiera. Chciałbym, żeby zdechł. Dziękuję za uwagę.Pełna zgoda. Taki Space Marine 2 wygląda bardzo dobrze, to piekna i monumentalna gra. Ale wcale nie jakoś ładniejsza niż takie The Last of Us 2 Remastered, a chodzi na minimalnych ustawieniach ledwo ledwo na Decku. Końcówke to już miałem odpuścić, bo był pokaz slajdów. Silent Hill 2 podobnie. I żeby te gry robiły jakieś niesamowite wrażenie graficzne, ale nie. Po prostu ładne gry. Nie wiem co z nim jest nie tak
Opublikowano wczoraj o 10:04 1 dzień UE5 to skaranie boskie za dużo wojen konsolowych i dostaliśmy taką pokutęNajgorszy silnik jaki mógł nam się przytrafić przy dzisiejszej modzie na handheldy sprzęty wspaniałe ale jak coś śmiga na UE5 to szlag mnie trafia i raczej odpuszczam Edytowane wczoraj o 10:09 1 dzień przez Krzysztof93
Opublikowano wczoraj o 13:39 1 dzień The ROG Xbox Ally X is the first handheld to leverage the top-of-stack AMD Ryzen AI Z2 Extreme, paired with a powerful neural processing unit (NPU) to unlock upcoming AI powered features starting early next year with more to come.Automatic Super Resolution (Auto SR): A system-level feature that uses the power of the NPU to upscale games running at lower resolutions—delivering high-resolution visuals and smooth framerates across a wide range of games, with no additional changes required from game developers.O, to jest coś czego w obecnym Rogalu nie ma. Jeżeli to jest sprzętowy układ, to potencjalnie może dać dużo lepsze efekty niż Losless Scaling.
Opublikowano wczoraj o 14:33 1 dzień Piszą że korzysta z jednostek NPU co wskazuje na sprzętowy układ, ale zobaczymy w praktyce
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. W dniu 20.08.2025 o 17:58, ASX napisał(a):ważna rzeczI pierwsze spojrzenie jak to działaZajebiście ważna przecież sami to spierdolili w DX12 i jeszcze mamy ich za to głaskać po głowie. Do tego samo rozwiązanie jest do dupy i skopiowane od Valve które ominęło to dokładnie w ten sam sposób. Problem należy rozwiązać u podstaw a nie protezą przygotowaną przez stażyste. Ciekawe kiedy opublikują sdk dla dx oraz czy zostawią rozwiązanie kompilacji lokalnej bo pewnie i tak nie są w stanie przygotować bazy wszystkich możliwych kombinacji.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.