Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater

Featured Replies

Opublikowano

Matko bosko, ta acapella Snake Eater na drabinie pepegasm

  • Odpowiedzi 985
  • Wyświetleń 73,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    Odrestaurowany Metal Gear Solid prezentuje się znakomicie. Śliczna gra. Jeżeli istnieją jakieś niedogodności, o których niektórzy wspominali, ja ich nie doświadczyłem. Dodam, że Konami dzisia

  • Ktoś pyta dlaczego popiersie nie ma rąk, a ktoś mu odpowiada że tak wygląda Bomberman. I tak to się żyje na tym forumku 

  • KrYcHu_89
    KrYcHu_89

    Ja gram od 2 godzin i muszę powiedzieć, że jestem zachwycony i mam wrażenie, że jak na PS5 Pro nie siedzi się z metrówką klatek to spadków się nie zauważy w 99% gry, co jest zaslugą VRR. Najgorzej ma

Opublikowano

A mi się właśnie podoba bardziej wersja oryginalna. Może do samotnej wspinaczki acapella pasuje - ok. Ale ogólnie zdecydowanie wolę oryginał.

Opublikowano

Apropo czy Kojima dostał nagrodę Guinnessa za najdłuższą drabinę w historii gier wideo?

Opublikowano

Nie, ale dostał wypowiedzenie za johnego co robi do beczki niki

Opublikowano

Pogrywam sobie pomału i jak na razie zaskoczony jestem poziomem trudności. Obawiałem się, że po tych wszystkich zmianach będzie za łatwo, a tymczasem odnoszę wrażenie, że jest znacznie trudniej, niż w oryginale. Gram na Hard i wzrok oraz słuch wrogów, to już nie jest temat żartów, jak dawniej. Nawet z kamuflażem potrafią wypatrzyć Snake'a z kilkudziesięciu metrów, zaś skradanie jest okrutnie czasochłonne. Mk22 również mocno znerfiony, bo nie dość, że wycelować trudniej, to jeszcze same trafienia mogą zaalarmować wrogów. Nie wyobrażam sobie przejścia z rangą Foxhound i z pewnością nie będzie to w moich celach.

Być może sam sobie grę utrudniam, gdyż uparłem się na nie zabijanie nikogo. Myślę, że granie w formie strzelanki byłoby znacznie prostsze. Ale to może na jakieś przyszłe podejście.

Ogólnie już z The Pain miałem problem. Nie wiem, czy to jakieś większe zmiany w balansie rozgrywki, ale podchodziłem do niego kilkanaście razy. Zanim zdążyłem czymkolwiek wycelować, to on już miał osłonę pszczół, albo obrzucał mnie granatami. Nigdy nie miałem takiego problemu w oryginale ukończonym wielokrotnie. No ale w końcu się udało, poniekąd sposobem. M.in. trzeba było przewijać cut-scenkę spawnowania Tommyguna, co pozwalało zaoszczędzić niezbędne sekundy na ucieczkę. W przeciwnym wypadku trafiał celnie nawet pod wodą.

Ogólnie jednak uważam, że remake/remaster jest naprawdę bardzo dobry i wszelkie narzekanie, że zdzierstwo i obraza majestatu graczy mocno przesadzone. Jedyne, co mnie boli, to optymalizacja, ale cała reszta uważam wykonana rewelacyjnie.

Opublikowano
34 minuty temu, Suavek napisał(a):

Ogólnie jednak uważam, że remake/remaster jest naprawdę bardzo dobry i wszelkie narzekanie, że zdzierstwo i obraza majestatu graczy mocno przesadzone. Jedyne, co mnie boli, to optymalizacja, ale cała reszta uważam wykonana rewelacyjnie.

W czasach takich remaków jak RE2/4, SH2 czy FFVII taki niby-remake za ponad 300zł to JEST zdzierstwo i obraza majestatu. Nikt się nie kłóci czy to dobra gra, bo wiadomo że jest, Snake Eater nawet w swojej bazowej wersji na PS2 będzie grywalny nawet za kolejne 20 lat, stówka mniej za Deltę i nikt by nie miał z tym problemu. Konami swoją chciwością samo sobie strzeliło w kolano.

Opublikowano

Boo-hoo, grę wycenili zbyt drogo. Gdyby tylko o to się rozchodziło, to by nie było tyle pierdolenia przez pół tematu i szukania byle pretekstu, aby poujadać na grę, konami, oraz osoby, które na zakup się zdecydowały.

Jak za drogo, to czekasz na obniżkę i kupujesz kiedyś-tam. Albo nawet wcale. A tymczasem będziesz mógł spać spokojnie wiedząc, że na pewno taka a nie inna decyzja "zabolała" złe i paskudne konami, które na pewno żałuje tego, jak wyceniło swój leniwy remaster.

money-crying.gif

Pomijam fakt, że gra kosztuje mniej jak 300zł. ~340zł to ja dałem za pudełkową edycję Deluxe.

Jak na razie dostałem to, czego się spodziewałem, a może i nawet więcej. Optymalizacja beznadziejna, przynajmniej na PS5, ale cała reszta opcji i trybów w grze, jak i szereg zmian czy drobnych poprawek jak najbardziej zasługuje na pochwałę. Nie żeby zaraz była to rewelacja, albo cokolwiek godnego konkurowania z pełnoprawnymi remakami, jak te wymienione powyżej, ale jestem świadomy też tego, że istniało ryzyko, że MGS3 zostanie potraktowany dużo, dużo gorzej.

Przy okazji, fajny materiał/opinia o grze. Ostrzegam wyczulonych, że pozytywny:

Opublikowano

Stary, ja tą grę znam na pamięć. Dialogi z cutscenek oraz codecu wyrecytuje w srodku nocy jak mnie obudzisz. Nie wyobrażam sobie po prostu zapłacić za to 3 i pół bomby.

Wersja na ps3 tez idealna nie byla. Tak, rozchodzi się o kase, bo oblivion dostal podobny remake/remaster na ue5 i cena nie byla wywalona do sufitu.

Żadne dodatkowe kaczki i animacje postaci tego nie zmienią.

Jak ktoś kupił to jego sprawa, też jestem mocnym fanem niektórych marek i pewnie jakby mgs2 lub mgs4 wydali w takim setupie to zrobiłbym podobnie na premierę.

Co nie zmienia faktu, że konami powinno być yebane, bo konsumenci i tak kupią excelek im powie, że warto z mgsem zawsze walić cenę zaporową, tym bardziej jeśli jedziemy ostro pługiem po nostalgii starych graczy, których stać.

Opublikowano

Jestem po The Fury, jak zwykle fajna zabawa w chowanego, ale podejść na Extreme było bardzo dużo. To już chyba The Pain był łatwiejszy, chociaż no trochę tego The Fury zlekceważyłem kilka razy.

Ale główna baza wygląda obama

Opublikowano

Omówienie broni z MGS3 delta + wyjaśnienie jak to się stało, że pocisk Ocelota został w komorze źle umieszczony podczas załadowania magazynku.

W ogóle ten tłumik do 1911 to jest niezła fanaberia - nie widać nawet celownika dobrze, bo wielka rura wystaje lekko ponad lufe.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.