Opublikowano 19 października 202419 paź Może mu się nie podobała, ale kiszak powiedział, że oki to grał.
Opublikowano 19 października 202419 paź btw. jakiś pacz wleciał na kąputersy i niby dodaje antyaliasing
Opublikowano 19 października 202419 paź 11 godzin temu, Schranz1985 napisał(a): Wygląda jak typowa persona, a 5 po 120h rzygalem. Musiało Ci się strasznie źle w nią grać, skoro natrzaskałeś 120 godzin. Ja właśnie wjeżdżam w Metaphorka, przyda się nieco luźniejszego klimatu po Silencie
Opublikowano 19 października 202419 paź 28 minut temu, Josh napisał(a): Musiało Ci się strasznie źle w nią grać, skoro natrzaskałeś 120 godzin. Ja właśnie wjeżdżam w Metaphorka, przyda się nieco luźniejszego klimatu po Silencie Daj znać po 100h czy "kliknęło" xD Edytowane 19 października 202419 paź przez Plackus
Opublikowano 19 października 202419 paź U mnie wczoraj z 4h wyszedłem z kopalni i podoba się dla mnie, nie grałem w żadne persony nigdy. Liczę tylko że szybko się walka rozwinie bo bieda z początku klikać dwa skille.
Opublikowano 19 października 202419 paź Na pewno dużo szybciej się rozwija, niż w poprzednich częściach. Przez większość gry, jesteśmy wręcz zalewani opcjami, tylko trzeba wybierać które klasy levelować, bo ich liczba szybko przekracza możliwości nawet tego by choć jedna postać miała każdy skill W jednym momencie gry (może 1/3?), jeśli rozwijamy dostępne social linki, mamy możliwość walki z bossem 30 leveli powyżej nas. Rozwalenie tej walki to rzadka okazja, by posiedzieć naprawdę nad tym systemem (zwłaszcza, że ten moment działa tak, że w razie śmierci... po prostu nas cofa - Boże, Atlus czyli DA SIĘ jak chcecie - nie muszę, jeśli chcę coś zmienić w setupie walki która idzie ciężko, wyłączać gry, włączać ponownie, oglądać wszystkich loadingów, wracać sprzed save'a do pokoju, do akademii, zmienić skilla, z powrotem, loading przy każdym przejściu pokoju, oglądać jeszcze raz wszystkie scenki przed bossem, przyspieszone tylko w dialogach ale nie w ruchach kamery... da się po prostu mnie cofnąć do walki i mieć krótką scenkę tuż przed trudnym bossem!) i jest to topowy moment gry. Co to nie wchodziło w grę, żebym ja miał szanse z tym bossem na 60 levelu, ulala. Wszelkie pasywne umiejętości, zebrane buffy... kluczowe dla mnie okazało się to, że jeden social link nam daje, że jak wszyscy są w tylnym rzędzie to dodatkowo podbija obronę (tutaj akurat różnica jest spora), to że jedna klasa ma odnawianie MP w każdej turze jeśli ma buff ataku/obrony, kluczowe było też to że gdy robimy guard to przeciwnik nie dostaje bonusu za uderzenie słabości (dało by się obejść dając im inne klasy bez tych słabości i tylko inherit tych potrzebnych, ale zebranie tyle MAG wymagało by długiego grindu na tym etapie...). Walka była jak powolne przeciąganie liny - stopniowo buff po buffie (i debuffie bossa), reagując na doraźne potrzeby, doszedłem do sytuacji, gdy kontrolowałem starcie, mogłem poświęcać czasem tury na guard czy użycie przedmiotów regenerujących MP; gdy udało się osiągnąć etap maksymalnego buffa na hit rate i takiegoż debuffa na bossa, to on zaczął pudłować ataki, co z kolei zabierało jeszcze dodatkowo mu tury i potoczyło kulę śnieżną ku jego upadkowi. Super sprawa, system raz wykorzystany w pełni. Chciałoby się więcej takich walk - wymagających, i dostępnych tak o, bez oglądania pół godziny przejść by zmienić jednego inherita i podejść ponownie.
Opublikowano 19 października 202419 paź Autor 12 godzin temu, Schranz1985 napisał(a): W czym tkwi fenomen tej gierki? Wygląda jak typowa persona, a 5 po 120h rzygalem. Po 60 godzinie dostajesz talon na kurwę i balon więc warto.
Opublikowano 19 października 202419 paź Ok Ostatni Dungeon 100% Archetypow u wszystkich postaci teraz tylko zmaxowac wszystkie na Protagu dla trofki i NG+
Opublikowano 19 października 202419 paź Dopiero dzisiaj siadłem do gierki na poważnie: nekromanta pokonany i właśnie zlałem minotaura. To jest po prostu niesamowite, że nawet przy niskim levelu postaci i żałosnym HP (każda postać dosłownie na dwa hity od minotaura) można tu pokonać trudnych przeciwników jeżeli tylko dobierze się właściwe archetypy i skille do nich. Dokładnie tak powinien wyglądać sytem walki w dobrym erpegu: premiowanie kreatywności, kombinatorstwa i testowania różnych możliwości zamiast naciskać na żmudny grind Cholernie OP jest to, że da się jednego archetypa nauczyć dowolonego skilla z innej klasy, całkowicie potrafi to wyeliminować weaknessy i zagwarantować nawet 2x więcej kolejek podczas tury gracza (a to się bardzo przydaje na hardzie gdzie przeciwnicy też mają 2 razy więcej ruchów). Jeszcze bardziej OP jest fakt, że wyposażając kilka postaci w ten sam archetyp odblokowuje się dostęp do wysokopoziomowych skillów, które normalnie są niedostępne Nie powiem, Atlus mi ładnie zaimponował tą grą. Dungeony, które kładą na łopaty te z Person, ciekawsze story z większą stawką niż zazwyczaj, obłędny design, no i sama walka i rozwój postaci. Wow. Edytowane 19 października 202419 paź przez Josh
Opublikowano 19 października 202419 paź W czym niby dungeony klepią te z p5? Innych person nie licze bo tam to były korytarze z generatora.
Opublikowano 19 października 202419 paź Są większe, skrywają więcej sekretów, mają mocniejszych przeciwników i wyglądają lepiej. Przynajmniej ten pierwszy, ale liczę na to, że poziom się utrzyma.
Opublikowano 19 października 202419 paź P5 i P5 Royal miały zajebiste dungeony, tutaj z tego co do tej pory widziałem też jest dobrze i przede wszystkim właśnie nie są aż tak rozjebane, tzn. nie wszystkie. Niektóre są nawet krótkie :). Tutaj jest nacisk na trochę inne rzeczy, przede wszystkim na podróż.
Opublikowano 19 października 202419 paź Już dawno nie grałem w p5 ale wydaje mi się że każdy jeden był większy od tego z metaphora ale tutaj też są spoczko. W p5 niektóre miały dziwny pacing z tymi zagadkami i lvl designem, tutaj robi się je o wiele szybciej. Na + że można je w większości machnąć w jeden dzień a nie jak ta ekipa parobasów wychodziła po 10 razy bo coś tam
Opublikowano 19 października 202419 paź Autor Nieee, już pierwszy duży dungeon jest większy niż np zamek kamoshidy.
Opublikowano 20 października 202420 paź 5 godzin temu, wet_willy napisał(a): Ok pierwsze przejscie za mna \o/ Zrobiłeś to Spoiler finałowe zadanie poboczne ze smokiem? kruci chyba będę musiał odpuścić bo jeden atak i mnie nie ma a nie będę farmił jak jakieś zwierze
Opublikowano 20 października 202420 paź A w co poszliście głównym protagonistą? Bo wybrałem siłę ale kompletnie do niego chyba nie pasuje.
Opublikowano 20 października 202420 paź Autor Na razie Seeker ze skillami Healera, ale jeszcze sto razy będę zmieniał. Nie ma co się przywiązywać do klas.
Opublikowano 20 października 202420 paź Cały system walki opiera się na żonglowaniu klasami i różnymi skillami. Jeżeli natomiast chodzi o punkty przydzielanie podczas level upu to z doświadczenia wyciągniętego z poprzednich gier Atlusa wiem, że najlepiej ładować w magię.
Opublikowano 20 października 202420 paź Tylko że od kiedy w tej grze śmierć protagonisty nie równa się game over to jest to zwyczajnie kolejny pionek więc możesz iść nim w siłe a resztą ekipy pójdziesz w magiczne personki i wszystko się równoważy elegancko
Opublikowano 20 października 202420 paź Podobno w tej grze najlepiej iść Spoiler właśnie w siłę, bo skaluje się z najpotężniejszymi ofensywnymi skillami w grze - Almighty. Do tego ma bypass na wszelkie fizyczne obrony i wysoki % crit, który można jeszcze wzmocnić odpowiednimi archetypami w drużynie.
Opublikowano 20 października 202420 paź Minus taki, że w tej grze ataki siłowe ze skilli też zabierają manę, a nie HP. Ogólnie warto dobijać archetypy do 20, bo dostaje się bonusy do statystyk za każdy master.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.