Opublikowano 19 października 20241 r Może mu się nie podobała, ale kiszak powiedział, że oki to grał.
Opublikowano 19 października 20241 r 11 godzin temu, Schranz1985 napisał(a): Wygląda jak typowa persona, a 5 po 120h rzygalem. Musiało Ci się strasznie źle w nią grać, skoro natrzaskałeś 120 godzin. Ja właśnie wjeżdżam w Metaphorka, przyda się nieco luźniejszego klimatu po Silencie
Opublikowano 19 października 20241 r 28 minut temu, Josh napisał(a): Musiało Ci się strasznie źle w nią grać, skoro natrzaskałeś 120 godzin. Ja właśnie wjeżdżam w Metaphorka, przyda się nieco luźniejszego klimatu po Silencie Daj znać po 100h czy "kliknęło" xD Edytowane 19 października 20241 r przez Plackus
Opublikowano 19 października 20241 r U mnie wczoraj z 4h wyszedłem z kopalni i podoba się dla mnie, nie grałem w żadne persony nigdy. Liczę tylko że szybko się walka rozwinie bo bieda z początku klikać dwa skille.
Opublikowano 19 października 20241 r Na pewno dużo szybciej się rozwija, niż w poprzednich częściach. Przez większość gry, jesteśmy wręcz zalewani opcjami, tylko trzeba wybierać które klasy levelować, bo ich liczba szybko przekracza możliwości nawet tego by choć jedna postać miała każdy skill W jednym momencie gry (może 1/3?), jeśli rozwijamy dostępne social linki, mamy możliwość walki z bossem 30 leveli powyżej nas. Rozwalenie tej walki to rzadka okazja, by posiedzieć naprawdę nad tym systemem (zwłaszcza, że ten moment działa tak, że w razie śmierci... po prostu nas cofa - Boże, Atlus czyli DA SIĘ jak chcecie - nie muszę, jeśli chcę coś zmienić w setupie walki która idzie ciężko, wyłączać gry, włączać ponownie, oglądać wszystkich loadingów, wracać sprzed save'a do pokoju, do akademii, zmienić skilla, z powrotem, loading przy każdym przejściu pokoju, oglądać jeszcze raz wszystkie scenki przed bossem, przyspieszone tylko w dialogach ale nie w ruchach kamery... da się po prostu mnie cofnąć do walki i mieć krótką scenkę tuż przed trudnym bossem!) i jest to topowy moment gry. Co to nie wchodziło w grę, żebym ja miał szanse z tym bossem na 60 levelu, ulala. Wszelkie pasywne umiejętości, zebrane buffy... kluczowe dla mnie okazało się to, że jeden social link nam daje, że jak wszyscy są w tylnym rzędzie to dodatkowo podbija obronę (tutaj akurat różnica jest spora), to że jedna klasa ma odnawianie MP w każdej turze jeśli ma buff ataku/obrony, kluczowe było też to że gdy robimy guard to przeciwnik nie dostaje bonusu za uderzenie słabości (dało by się obejść dając im inne klasy bez tych słabości i tylko inherit tych potrzebnych, ale zebranie tyle MAG wymagało by długiego grindu na tym etapie...). Walka była jak powolne przeciąganie liny - stopniowo buff po buffie (i debuffie bossa), reagując na doraźne potrzeby, doszedłem do sytuacji, gdy kontrolowałem starcie, mogłem poświęcać czasem tury na guard czy użycie przedmiotów regenerujących MP; gdy udało się osiągnąć etap maksymalnego buffa na hit rate i takiegoż debuffa na bossa, to on zaczął pudłować ataki, co z kolei zabierało jeszcze dodatkowo mu tury i potoczyło kulę śnieżną ku jego upadkowi. Super sprawa, system raz wykorzystany w pełni. Chciałoby się więcej takich walk - wymagających, i dostępnych tak o, bez oglądania pół godziny przejść by zmienić jednego inherita i podejść ponownie.
Opublikowano 19 października 20241 r Autor 12 godzin temu, Schranz1985 napisał(a): W czym tkwi fenomen tej gierki? Wygląda jak typowa persona, a 5 po 120h rzygalem. Po 60 godzinie dostajesz talon na kurwę i balon więc warto.
Opublikowano 19 października 20241 r Ok Ostatni Dungeon 100% Archetypow u wszystkich postaci teraz tylko zmaxowac wszystkie na Protagu dla trofki i NG+
Opublikowano 19 października 20241 r Dopiero dzisiaj siadłem do gierki na poważnie: nekromanta pokonany i właśnie zlałem minotaura. To jest po prostu niesamowite, że nawet przy niskim levelu postaci i żałosnym HP (każda postać dosłownie na dwa hity od minotaura) można tu pokonać trudnych przeciwników jeżeli tylko dobierze się właściwe archetypy i skille do nich. Dokładnie tak powinien wyglądać sytem walki w dobrym erpegu: premiowanie kreatywności, kombinatorstwa i testowania różnych możliwości zamiast naciskać na żmudny grind Cholernie OP jest to, że da się jednego archetypa nauczyć dowolonego skilla z innej klasy, całkowicie potrafi to wyeliminować weaknessy i zagwarantować nawet 2x więcej kolejek podczas tury gracza (a to się bardzo przydaje na hardzie gdzie przeciwnicy też mają 2 razy więcej ruchów). Jeszcze bardziej OP jest fakt, że wyposażając kilka postaci w ten sam archetyp odblokowuje się dostęp do wysokopoziomowych skillów, które normalnie są niedostępne Nie powiem, Atlus mi ładnie zaimponował tą grą. Dungeony, które kładą na łopaty te z Person, ciekawsze story z większą stawką niż zazwyczaj, obłędny design, no i sama walka i rozwój postaci. Wow. Edytowane 19 października 20241 r przez Josh
Opublikowano 19 października 20241 r W czym niby dungeony klepią te z p5? Innych person nie licze bo tam to były korytarze z generatora.
Opublikowano 19 października 20241 r Są większe, skrywają więcej sekretów, mają mocniejszych przeciwników i wyglądają lepiej. Przynajmniej ten pierwszy, ale liczę na to, że poziom się utrzyma.
Opublikowano 19 października 20241 r P5 i P5 Royal miały zajebiste dungeony, tutaj z tego co do tej pory widziałem też jest dobrze i przede wszystkim właśnie nie są aż tak rozjebane, tzn. nie wszystkie. Niektóre są nawet krótkie :). Tutaj jest nacisk na trochę inne rzeczy, przede wszystkim na podróż.
Opublikowano 19 października 20241 r Już dawno nie grałem w p5 ale wydaje mi się że każdy jeden był większy od tego z metaphora ale tutaj też są spoczko. W p5 niektóre miały dziwny pacing z tymi zagadkami i lvl designem, tutaj robi się je o wiele szybciej. Na + że można je w większości machnąć w jeden dzień a nie jak ta ekipa parobasów wychodziła po 10 razy bo coś tam
Opublikowano 19 października 20241 r Autor Nieee, już pierwszy duży dungeon jest większy niż np zamek kamoshidy.
Opublikowano 20 października 20241 r 5 godzin temu, wet_willy napisał(a): Ok pierwsze przejscie za mna \o/ Zrobiłeś to Spoiler finałowe zadanie poboczne ze smokiem? kruci chyba będę musiał odpuścić bo jeden atak i mnie nie ma a nie będę farmił jak jakieś zwierze
Opublikowano 20 października 20241 r A w co poszliście głównym protagonistą? Bo wybrałem siłę ale kompletnie do niego chyba nie pasuje.
Opublikowano 20 października 20241 r Autor Na razie Seeker ze skillami Healera, ale jeszcze sto razy będę zmieniał. Nie ma co się przywiązywać do klas.
Opublikowano 20 października 20241 r Cały system walki opiera się na żonglowaniu klasami i różnymi skillami. Jeżeli natomiast chodzi o punkty przydzielanie podczas level upu to z doświadczenia wyciągniętego z poprzednich gier Atlusa wiem, że najlepiej ładować w magię.
Opublikowano 20 października 20241 r Tylko że od kiedy w tej grze śmierć protagonisty nie równa się game over to jest to zwyczajnie kolejny pionek więc możesz iść nim w siłe a resztą ekipy pójdziesz w magiczne personki i wszystko się równoważy elegancko
Opublikowano 20 października 20241 r Podobno w tej grze najlepiej iść Spoiler właśnie w siłę, bo skaluje się z najpotężniejszymi ofensywnymi skillami w grze - Almighty. Do tego ma bypass na wszelkie fizyczne obrony i wysoki % crit, który można jeszcze wzmocnić odpowiednimi archetypami w drużynie.
Opublikowano 20 października 20241 r Minus taki, że w tej grze ataki siłowe ze skilli też zabierają manę, a nie HP. Ogólnie warto dobijać archetypy do 20, bo dostaje się bonusy do statystyk za każdy master.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.