Skocz do zawartości

Avatar: Frontiers of Pandora


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie chciałem o tym napisać, bo to ewidentnie jest jakoś zwalone.
Domyślnie mamy Quality i wyłączony HDR. Tego drugiego nie ruszam, bo nie chce mi się bawić suwaczkami, ale chciałem performance, bo 30fps najbardziej boli w grach z pierwszej osoby.
Przy okazji chciałem wyłaczyć motion blur i jeszcze jakiś "Dither Fade", co niestety powoduje automatyczny powrót do trybu Quality.
I tak parę razy bawiłem się w przełączanie, ale szczerze powiedziawszy cały czas czuję, jakbym miał te 30fps i chuj wie, w jakim trybie gram aktualnie.
No i SSR na tafli wody daje strasznie chujowy efekt migotania wszystkiego.

@Crazy Horse (zmień na Boomcio, bo do tego nie mogę się przyzwyczaić) są stopy jak coś, więc plusik:

18c4a62757160-screenshotUrl-min.thumb.png.1288e79213d1d2cbdaad11ce79957b94.png

  • Plusik 2
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

 

Ale to wygląda :obama: bez wątpienia najładniejsza gra w takich klimatach, Horizon FW się chowa. Ubi mega przeskok zrobiło od poprzednich gier jak ostatnie Asasyny czy FC6. I jeszcze jaką fajną fizykę zniszczeń dorzucili do tego, szacunek.

Aż wezmę, w ostatnie ubigierki grałem dawno, więc przesytu formułą nie powinno być.

Edytowane przez tjery
Odnośnik do komentarza

Na PS5 wleciał jakiś patch (wygląda jak day one, ale wpadł mi dopiero po godzince grania dzisiaj) i poprawia te tryby graficzne, plus zmienia menu startowe, eksponując sklepik ze skinami :D

Szkoda, że nocka w robocie, bo chce się grać, mimo że fabułka cienka jak w filmach, a notatki i audiologi są strasznie nacechowane woke'izmami.

Odnośnik do komentarza

Gra wygląda unikatowo (kosmicznie mniej), pokuszę się, że to prawdziwie nextgenowa gierka. Piszę o wersji PS5. Gram w trybie Performance i wygląda to bardzo dobrze a 60 klatek dopełnia całości. Gdyby ta gra wyszła na premierę obecnych konsol to dla samej grafiki kupiłoby to miliony. Kolorystyka, woda, dobrze to wygląda. Sam gameplay nie jest czymś niezwykłym, ale gra się przyjemnie, mamy swobodę, można grać „na Jana” jak i z „przyczajki”. Ach, znaczniki: nie ma ich wcale, poza mapą i nie trzeba do tego ustawiać trybu eksploracji. Jest ten instynkt Navi, który pokazuje cel w oddali i bez tych gównoikonek idziemy sobie do wskazanego miejsca. No i ciężko to nazwać reskinem Far Cry, jest strzelanie, jakieś misje z podobnymi celami ale różnice są na tyle duże by nie mieć torsji. 

 

Edytowane przez addhoc
  • Plusik 1
  • Lubię! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
18 godzin temu, tjery napisał:

Ale to wygląda :obama: bez wątpienia najładniejsza gra w takich klimatach, Horizon FW się chowa.


Może na PC, bo na PS5 nadal Horizon "gurom" :sir:
Doczytywanie obiektów, migoczące SSR na wodnych taflach, te dziwne artefakty na piance wodospadu (pewnie jakaś technika rekonstrukcji, której nazwy nie znam) albo te obiekty na granicy horyzontu, które zmieniają się w płaskie, wykropkowane wycinanki - Horizon Forbidden West technicznie jest w innej lidze, jeśli chodzi o wersję konsolową.
 

4 godziny temu, addhoc napisał:

Gra wygląda kosmicznie, pokuszę się, że to prawdziwie nextgenowa gierka. Piszę o wersji PS5.


Nie no bez przesady - patrz wyżej.

Odnośnik do komentarza

Natężenie detali jest ogromne, wraz z zasięgiem rysowania, ale zwłaszcza w ruchu to wygląda niesamowicie np przy wietrze gdy widać jak cała roślinność się porusza po horyzont. Sama gra też bardziej przyjemna niż się spodziewałem, jest kilka całkiem fajnych rozwiązań. Bez sensu tylko to, że przy DLSS nie można włączyć FG, ta opcja jest tylko dla FSR a jednak widać tę różnicę w wyrazistości obrazu między DLSS a FSR.

 

20231209015206_1.thumb.jpg.e45ebaf6e567ed8cc2da8270f1332823.jpg20231209013657_1.thumb.jpg.27c0dfbcd75be094aa38ce7c93ff45bd.jpg

  • This 1
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Wredny napisał:


Oj tak, mów mi jeszcze, uwielbiam jak świntuszysz :fsg:
K#rwa, nie zrozumiałem ani słowa z tego zdania :sweat:

No chodziło mi o to, że nie można wybrać frame generation przy DLSS w tej grze co jest dziwne, można tylko przy FSR a szkoda, bo DLSS daje bardziej wyrazisty obraz niż FSR, w tej sytuacji wolę grać z DLSS quality mimo, że klatek mniej bez FG ale i tak wciąż powyżej 60.

Odnośnik do komentarza

Nadal nic nie dotarło, bo nie kumam PeCetowego, ale nie staraj mi się tego wytłumaczyć, bo ja jestem console peasant :hi:
W każdym razie muszę przyznać, że gra się w to bardzo fajnie, eksploracja tego świata daje radę i czuć tu taki vibe survivalu.
No i Pandora, mimo wielu technicznych niedociągnięć i umowności, wygląda imponująco, a do tego czuć, że żyje - wreszcie, po tylu latach, studio UBISoftu potrafiło zrobić świat, który nie jest makietą.
Ale jak to zwykle w ich grach - najebane silnych kobiet, które pokazują facetom gdzie ich miejsce, a także dużo lesbijskiej miłości w powietrzu :reggie:

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, Qbon napisał:

No chodziło mi o to, że nie można wybrać frame generation przy DLSS w tej grze co jest dziwne, można tylko przy FSR a szkoda, bo DLSS daje bardziej wyrazisty obraz niż FSR, w tej sytuacji wolę grać z DLSS quality mimo, że klatek mniej bez FG ale i tak wciąż powyżej 60.

Gra jest sponsorowana przez AMD -> dlatego. 

 

Czyli ogólny consensus - lepsza gra, niż jej dosyć słabe, gorsze od Far Cry'i i Asasynów (nawet Mirage) recenzje. 

 

Ubisoft robił molochy na 100h, teraz zrobili dwie mniejsze gry, bo gracze tego oczekiwali, po czym dostali za to bęcki xD. Trochę to śmieszne. Ale jedno jest pewne - writerów to oni muszą zmienić, bo w tworzeniu pięknych światów wciąż są w czołówce. 

Odnośnik do komentarza

@Wredny Ja jestem i console peasant i pecetowiec :D A sama gra owszem, jest to na pewno dużo przyjemniejsze niż taki far cry któryś tam z kolei, walka fajna, z łuku się strzela fajnie, póki co nie mam innych broni, jestem krótko po napisach tytułowych póki co, chcialem dać tam więcej screenów ale resztę zapisałem przez game bar i za duże pliki wyszły więc nie szło tu wrzucić no i jest trochę takich elementów całkiem fajnych, innych niż w fc, sam świat ogólnie bardzo przyjemnie się eksploruje.

5 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Gra jest sponsorowana przez AMD -> dlatego. 

No tak, domyślam się, może dodadzą później, w starfieldzie też później dodali dlss bo tam nawet tego nie było.

  • This 1
Odnośnik do komentarza

No teraz w UBI największy nacisk w questach jest, żeby było "inclusion/diversity" oraz dużo bab, które są najlepsze we wszystkim.
Ogólnie gierkowe scenopisarstwo dotyka to samo, co filmowe i serialowe. Takie mamy czasy, że mało kto próbuje napisać fajne postacie i interesującą fabułę, bo są pewne wytyczne, których się trzeba trzymać i dookoła tak żenująco niskich pobudek później na szybko kleci się jakąś opowiastkę.
AVATAR ma jednak tę zaletę, że tu wystarczy dobrze zrobiony świat i wciągająca w nim zabawa, aby na resztę rzeczy przymknąć oko.

  • beka z typa 2
Odnośnik do komentarza
15 minut temu, Rooofie napisał:

@KrYcHu_89 warto poza średnią recenzentów na MC zwrócić uwagę na ocenę graczy, która jest wyjątkowo wysoka jak za coś za co się dostaje "bęcki". Moim zdaniem Avatar to chyba najlepsza gra Ubisoftu od czasów Valhalli.

 

image.thumb.png.904fa22dfa03af7d2d5921ff4f09e07e.png

Mówiłem od recenzentów, 70 OP i 73 MC to wyjątkowo miernie. Te, które zaczynają spływać od graczy są dużo wyższe. 

Odnośnik do komentarza
12 minut temu, Rooofie napisał:

 

co

Ubisoft. Gracze lubiący Ubigierki są szkalowani i poniżani w zagrajmerskim środowisku forumka xD. 

 

Btw. Ten nowy silnik będzie wykorzystywany w tym nowym ich SW, czy nie? 

 

 

-----

Tak, sprawdziłem,  SW Outclaws będzie na tej wersji Snowdropa - no to na pewno dobrze wróży, silnik naprawdę dobrze śmiga i wygląda na konsolach i PC. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
8 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

 

Btw. Ten nowy silnik będzie wykorzystywany w tym nowym ich SW, czy nie? 

Pewnie tak, oni w tych studiach pracują nad wszystkim na raz. Pewnie gubią się co do czego jest tworzone, zupełnie jak Ci od yakuzy. W dni parzyste klepią Assasins Creeda, w nieparzyste Far Cry, a owocowe czwartki są na pozostałe marki.

O ile ten avatar jakoś mnie nie kusi, tak te Star Warsy już nieco bardziej na wyobraźnię działają. 

Choć trzeba przyznać że gra naprawdę ładnie wygląda na filmach z rozgrywki.

 

Edytowane przez Dalhi
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Dalhi napisał:

Pewnie tak, oni w tych studiach pracują nad wszystkim na raz. Pewnie gubią się co do czego jest tworzony, zupełnie jak Ci od yakuzy. W dni parzyste klepią Assasins Creeda, w nieparzyste Far Cry, a owocowe czwartki są na pozostałe marki.

O ile ten avatar jakoś mnie nie kusi, tak te Star Warsy już nieco bardziej na wyobraźnię działają. 

Choć trzeba przyznać że gra naprawdę ładnie wygląda na filmach z rozgrywki.

 

Za SW naprawdę trzymam kciuki, Pandora od razu była widziana jako "klasyka" Ubisfotu. SW to będzie ich sztandarowy produkt  jak wejdzie. 

Odnośnik do komentarza

Gdzieś czytałem, że Asasyna też planują na Snowdropa przenieść, tylko nie wiem czy od najnowszej częsci z murzynem w chinach czy kolejnych.

 

7 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Ubisoft. Gracze lubiący Ubigierki są szkalowani i poniżani w zagrajmerskim środowisku forumka xD. 

 

 

Wiele po użytnikach tego forumka to ja się nie spodziewam xD

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...