Opublikowano 8 stycznia8 sty Jak ja odblokowałem ikrana, to praktycznie cały czas do końca gry mi służył wiernie
Opublikowano 8 stycznia8 sty Z konia to 2 razy skorzystałem, z czego raz to jak gra wymusiła. Ikran jest bardziej mobilny, a te kilkadziesiąt m to już z buta dobiegniesz. Zbędna rzecz w tej grze.
Opublikowano 8 stycznia8 sty No i nie trzeba za każdym razem bawić się w oswajanie konia. Ja też tylko raz chyba z niego skorzystałem, jak musiałem.
Opublikowano 8 stycznia8 sty Ja jeszcze się nie spotkałem z koniem. Na razie to sobie eksploruje ikranem i niszczę miejscówki zpz.
Opublikowano 8 stycznia8 sty W drugim regionie będzie taka możliwość, nawet klimatyczna była ta przejażdżka. Ale ikran i tak lepszy zdecydowanie.
Opublikowano 8 stycznia8 sty Ta baza Alfa na 20lvl po zgonie zrobiła u mnie rage quit Spoiler Jak przy soczewce lasera zajebali mnie przy ostatniej fazie, bo postać mi się zaklinowała i trzeba zapierdalać wszystko od pieprzonego początku.
Opublikowano 9 stycznia9 sty Jedyne dwie platyny jakie zrobiłem to AC Origins i drugi Horizon. Tutaj przejrzałem te acziki i z tych "znajdź" zrobiłbym może to z sadzonkami. Tzn ostatnia jest na terenie tej bazy, a nie chce mi się tam wracać.
Opublikowano 18 kwietnia18 kwi Gram sobie w to powoli ostatnio gdzieś pomiędzy innymi produkcjami.Muszę powiedzieć, że podoba mi sie ta gra, a rzeczywiście etap gdzie zdobywamy Ikrana to chyba najładniejszy graficznie moment w grach wideo, przynajmniej na absolutnie maksymalnych ustawieniach:).Mając porównanie graficzne z nowymi Star Warsami, bo to przecież starsza wersja silnika z Outlaws widać, że mimo iż starsza to własnie ona wyraźnie lepiej sobie na nim radzi i jest piękniejsza.Po prostu ten silnik robi fantastyczne wrażenie jak jest dużo żywej roślinności, a w SW z wiadomych względów była tylko jedna taka miejscówka, a nie cała gra.Reszta to Far Cry Ubisofciak na dobre i na złe, ale te wodotryski graficzne ciągną tą grę + całkiem przyjemnie zrobiona eksploracja.
Opublikowano poniedziałek o 19:304 dni W sumie spoko, ale do grudnia jeszcze w chuj czasu. Grę mam chyba gdzieś tak w połowie i nie chce mi się grać, póki co. Może wrócę z tym patchem.
Opublikowano poniedziałek o 19:384 dni Może też wrócę, bo coś tam mi z pobocznych zostało, no i zobaczę jak to wygląda.
Opublikowano wtorek o 00:424 dni Niby spoko, ale jednak gra była projektowana w FPP i tylko ten widok daje odpowiednią immersję i doświadczanie tego zajebistego świata.Pamiętam, jak twórcy Cyberpunka tak właśnie tłumaczyli i choć tam chętnie bym widok TPP sprawdził tak w AVATAR FPP jest zdecydowanie tym właściwym.
Opublikowano wtorek o 14:243 dni Nie no jasne - sam na początku psioczyłem, że to FPP i że po co mi robić postać w kreatorze, skoro nie mogę jej oglądać w grze.W sumie to pewnie sam sprawdzę kiedyś, jak się w to gra w TPP.
Opublikowano wtorek o 14:293 dni Taka sama śpiewka była przy Cyberpunku. Tam to FPP jest na swój sposób zbugowane, wystarczy popatrzeć na ciuchy na postaci jak się broń wyciągnie, albo np. ostrza aktywuje.
Opublikowano wtorek o 19:003 dni Co wy pierdolicie, bardzo dobrze wygląda ten TPP po obejrzeniu youtube. Kurwa, nawet lepiej niż w tym fps. A Cyberpunk stoi 10 razy wyżej w FPS od tego Avatara. Bo zrobili bardzo "realistyczny" fps i tyle.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.