Opublikowano 27 kwietnia27 kwi Gra na PC chyba dalej ma poważne problemy optymalizacyjne, czeka ich sporo pracy by to na konsole pewnie również przeportować.
Opublikowano 27 kwietnia27 kwi 10 godzin temu, Square napisał(a):O dacie premiery dalej cisza.Długo jeszcze będzie cisza bo nawet z dodatkiem to jeszcze nie koniec story, obiecanego multi dalej nie dodali. Jeszcze trochę czasu minie zanim wyjdzie z Early access.
Opublikowano 27 kwietnia27 kwi Ta gra to chyba przechodzi jakieś piekło developerskie, zważywszy na to, że usmażyli dobre dwie części Ori, a z nią to jakiś problem z dupy mają.
Opublikowano 27 kwietnia27 kwi 8 minut temu, Faka napisał(a):Ta gra to chyba przechodzi jakieś piekło developerskie, zważywszy na to, że usmażyli dobre dwie części Ori, a z nią to jakiś problem z dupy mają.Tak, ponoć to jeden z powodów że chwilę temu stali się studiem w pełni niezależnym
Opublikowano 22 maja22 maj Gra byla w limbo z dystrybutorem, ale od Breach update maja wylacznosc. Niestety polityka Steam oraz ostatnie recenzje moga skasowac gre z biblioteki, a Thomas Mahler prosil na discordzie o pozytywne recenzje. Mi sie update podoba, na premiere gralem armour stackerem pod heal przy zadawaniu obrazen, co sprawialo ze przy wyrownanym levelu nie musiales martwic sie oto, ze nawet Echo Knight cie atakowal.Przy Breach zaczalem z rozdzka, od razu wsadzilem cold enchantment i biegne do konca, bo bardzo przyjemnie sie gra. Osobiscie uwazam ze gra jest perelka w swiecie arpg. Ma ciekawy system walki, nie tak nudny i wolny jak w Path of Exile 2, gdzie studio chcialo wzorowac sie na systemie walki z D2 i swiadomie ja zwolnic, ale GGG wzielo mechaniki oraz mody (rare mobow oraz map) prosto z POE1 i mamy takie kwiatki jak cold patche z temporal chains czy haste na swarm mobach. W NRFTW potwory szykuja zasadzki, maja zroznicowany sposob walki i sa fajnie zrobione. Do tego swietna muzyka (od goscia co robil muzyke do Ori), bajkowy swiat i wciagajaca fabula.Chociaz nie bardzo wiadomo w ktora strone gra sie rozwija. Mahler inspiruje sie Ultima Online, Soulsami, Diablo i tysiacami innych pomyslow, ktore przychodza mu do glowy spontanicznie. Do tego jest idealista, co sprawia ze gra rozwija sie bardzo powoli, chociaz po ostatnim update widac, ze studio ruszylo z kopyta i juz w nastepnych update jest obiecany multiplayer i ruszylismy z fabula. Maja nawet wrzucac maly action house do gry (ale tylko z NPC):https://x.com/thomasmahler/status/1922010674030366773EDIT: Zapomnialem dodac, ze Moon Studios przypomina mi GGG z Chrisem Wilsonem. Sa czesto organizowane rozmowy z graczami na discordzie, brane pod uwage pomysly graczy, a sam Mahler czesto prosi o konstruktywna krytyke lub pomysly na zmiany rzeczy, ktore nie podobaja sie graczom. Edytowane 22 maja22 maj przez magpie
Opublikowano 24 maja24 maj On 5/22/2025 at 8:49 PM, Daffy said:Są też plotki że przez tą gierkę studio może zniknąć z mapy devow :(Studio sie nie zamknie, bo Mahler ma fundusze. Jedyne co moze sie stac, to gra moze zniknac z biblioteki Steam.
Opublikowano 24 maja24 maj Nie z biblioteki Steam, a ze sklepu Steam. Jak kupiłeś to nikt ci nie zabierze.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.