Opublikowano wczoraj o 13:34 1 dzień Pierwsze słyszę, ja nic nie zmieniałem i nic takiego nie mam. Może za mocno nacisnąłeś prawą gałkę w panice i żołnierz wyciągnął nóż na stałe?
Opublikowano wczoraj o 13:38 1 dzień Może to nowe AI zaimplementowane do postaci w grze samo reaguje sczytując emocje gracza z dual senseja.
Opublikowano wczoraj o 14:34 1 dzień Jak macie problem z ogarnianiem co się dzieje to polecam tryby 16/16 bo wszystko wyżej to się po prostu robi chaos przy punktach przejmowania. W każdym bfie jest ten sam case i twórcy dalej nie kumaja, że więcej nie znaczy lepiej. To co piszecie - przy tak dużej ilości graczy nie ma miejsca na taktykę.
Opublikowano wczoraj o 14:50 1 dzień No tak to jest jak się z bfa robi coda. Ogromny zawód po kilkunastu godzinach.
Opublikowano wczoraj o 15:28 1 dzień Podobno kiedyś w BFie nie było chaosu przy 64 graczach i każdy mecz zaczynał się od 5 minut omówienia taktyki wspólnie z randomami
Opublikowano wczoraj o 16:08 1 dzień 36 minutes ago, UberAdi said:Podobno kiedyś w BFie nie było chaosu przy 64 graczach i każdy mecz zaczynał się od 5 minut omówienia taktyki wspólnie z randomamiW BF2 na wielu mapach nie było, ze względu na rozmiar i prędkość samej gry. Plus sam pomysł skalowania map na 16/32/64 graczy był świetny, każdy miał to co chciał. Wyobrażacie sobie mapę we współczesnym Bfie z 10 flagami w Conquest?
Opublikowano 23 godziny temu23 godz. 6 hours ago, MaZZeo said:You can trigger lands mines with the FPV Drone, and it’s 𝐝𝐢𝐚𝐛𝐨𝐥𝐢𝐜𝐚𝐥 : r/Battlefield6Właśnie testowałem, bardzo fajny motyw, wpadły dwa fragi. Co ciekawe nie trzeba nawet być bardzo nisko.W ogóle dobrze mi się gra reconem. Gra motywuje do celowania pod headshoty, które z kolei są satysfakcjonujące. Zaś przy większej zadymie dostaje się mnóstwo punktów z zaznaczania dronem, no i okazuje się, że nawet kille mogą nim wpadać przy wysadzaniu min w odpowiednim momencie.
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. Mi się totalnie odmieniło, dłużej pograne i weszło mocno (nauczka na przyszłość, żeby po godzinie gry nie płakać od razu). Dla mnie mapki zajebiste, szczególnie te miejskie. Tu raczej dużo zależy od tego kto jak lubi grać, ja nigdy nie byłem fanem pojazdów, praktycznie zawsze na piechotę, więc wielkość mi zupełnie nie przeszkadza, a nawet w sumie to, że mapy są mniejsze na duży plus. Już zapomniałem jakie w tej grze czasem epickie momenty wchodzą.
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. Tylko mnie wkurwiają boosty do expa w real time (o tym podziale na bronie i level żolnierza nie wspominam) oraz to że nie zdobywamy expa po wyjsciu w trakcie meczu?
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. Dokladnie o tym samym ostatnio myslalem. Jak ciezko do uja zrobic tak zeby ticket sie odpalal ze startem meczu i pauzowal po jego zakonczeniu???
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. 17 godzin temu, Pianista911 napisał(a):Nie wiem, jak było dawniej, ale scenariusz jest taki:Strzelam się z kimś na bliskim dystansie (kilka metrów)Biegniemy na siebieJa dalej trzymam trigger, aż tu nagle mój żołnierz wyciąga kosę i zaczyna dźgać zamiast dalej strzelaćWygląda mi to na jakąś "asystę". Na Reddicie się natknąłem przed chwilą na podobny wątek w BF2042.Proponuję zmienić układ sterowania na alternatywny, czyli kucanie na R3, a melee na kółko. Zdarza się w panice przy wymianie ognia bezwiednie wcisnąć prawy analog i wtedy zamiast noża kucasz lub padasz na glebe co dodatkowo myli przeciwnika :) Zresztą tak jest wygodniej bo możesz zmieniać pozycję bez odrywania kciuka od prawego analoga i cały czas kontrolować kamere.
Opublikowano 11 godzin temu11 godz. 14 godzin temu, Bartg napisał(a):W BF2 na wielu mapach nie było, ze względu na rozmiar i prędkość samej gry. Plus sam pomysł skalowania map na 16/32/64 graczy był świetny, każdy miał to co chciał. Wyobrażacie sobie mapę we współczesnym Bfie z 10 flagami w Conquest?To jest jeden z przykładów mapy która była nudna w chuj w 64 osoby. Jak miałeś jakiegoś prosa w helikopterze w przeciwnym teamie to w ogóle lipa.Jeśli mielibyśmy wrócić do takich rozmiarów to 128 graczy musiałoby również wrócić, a jak wiemy to 128 conquest nie przyjął się w BF2042 z różnych względów, ja nad tym ubolewam bo dzięki temu te ogromne mapy miały jakieś życie jednak.Ja tylko przypomnę że w tych starych BFach również najpopularniejsze były właśnie miejskie, małe mapy:Strike at KarkandRoad to JalalabadMaashtur Citya w moim kochanym BF 2142 - Camp Gibraltarczęsto były servery z tymi mapami 24/7, tak jak były servery pod BF3/BF4 z Operacją Metro.ludzie od zawsze bardziej preferowali mapy gdzie było więcej akcji i chaosu i tyle
Opublikowano 11 godzin temu11 godz. Pełna zgoda, ale przez niższe tempo i brak destrukcji nawet mniejsze miejskie mapy nie dawały aż takiego chaosu. No i nie można było na każdy dach dostać się drabiną, liną czy coś, tylko ewentualnie można było skoczyć z helikoptera (o ile był na danej mapie). Ale rozumiem, takie czasy, Call of Duty przez lata wychowało pokolenie graczy uzależnionych od bodźców co 5s w trakcie rozgrywki i tak musi być.
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. 128 graczy było naturalną ewolucją gry, ale problemem było samo dice, które po prostu nie zrobiło pod to dobrych map.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Dla tych co chcą sobie przypomnieć jak wyglądał BF3 na PS3 to oglądajcie. Przypominam że działało to w 720p, 30fps i 24 graczy a i tak widziałem osoby co mówią że bf6 na ps5 wygląda jak BF3 na PS3 xD
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. 7 minutes ago, Banan91PL said:Strike at karkand było katowane 24/7 najlepsza mapaJa ostatnio z ciekawości znalazłem stronę z działającymi statystykami z Bf2 i u mnie Sharqi Peninsula najwięcej godzin. Czołg to była potęga tej grze, k/d prawie 5 czołgiem
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. Rozumiem, że nostalgia wjeżdża jak się powspomina stare części bfa ( sam mam 37 lat) i za dzieciaka to był szczyt wyobrażenia o wirtualnej wojnie, ale proszę was. To wszystko jest strasznie drewniane i brzydkie. 20 lat temu może robiło wrażenie, teraz to wygląda jak jakiś cs. BF 6 jest bardzo ładny graficznie, ma fajny movement i fajnie się strzela. Gry jak stare battlefieldy już nigdy nie wrócą bo nikt nie będzie robił gier dla starych dinozaurów po 40 lat i trzeba się z tym pogodzić. Ta odsłona pierwszy raz od bfV i 2042 nie powoduje, że grając czuje zażenowanie więc jestem usatysfakcjonowany. Jedynie mnie wqurwia strasznie to, że nie można sobie wybrać w jakim języku chce się mieć menu a w jakim audio. Jakby to był nie wiadomo jaki feature...
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. 39 minut temu, Symeon_88 napisał(a):Rozumiem, że nostalgia wjeżdża jak się powspomina stare części bfa ( sam mam 37 lat) i za dzieciaka to był szczyt wyobrażenia o wirtualnej wojnie, ale proszę was. To wszystko jest strasznie drewniane i brzydkie. 20 lat temu może robiło wrażenie, teraz to wygląda jak jakiś cs. BF 6 jest bardzo ładny graficznie, ma fajny movement i fajnie się strzela. Gry jak stare battlefieldy już nigdy nie wrócą bo nikt nie będzie robił gier dla starych dinozaurów po 40 lat i trzeba się z tym pogodzić. Ta odsłona pierwszy raz od bfV i 2042 nie powoduje, że grając czuje zażenowanie więc jestem usatysfakcjonowany. Jedynie mnie wqurwia strasznie to, że nie można sobie wybrać w jakim języku chce się mieć menu a w jakim audio. Jakby to był nie wiadomo jaki feature...Kurde bez przesady. Seria ma naprawdę dużo fanów tylko po ostatniej gównianej części ludzie przenieśli się na coda bo nie było żadnych alternatyw poza CS i Valorant. Teraz wraca do łask z czego się cieszę, z drugiej strony kompletna wyjebka bo dopiero zacząłem BF1 i się świetnie bawię. Kiedyś się ogra jak dadzą do EA Play.
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Nie chodzi o to żeby czekać na takiego bfa jak 10 czy więcej lat temu, bo takiego już nie będzie i sam bym takiego nie chciał, bo już gunplay trochę przestarzały itd. Jednym z głównych problemów bf6 jest to, że to jest CoD tak naprawdę, to mało bardzo mało wspólnego z Battlefieldem w samym założeniu i jak dla mnie jest to jedna z najgorszych odsłon, nie sądziłem, że nawet 2042 może mieć więcej z bfa. Jakbym chciał coda to bym kupił coda. Po codzie chociaż wiadomo czego się spodziewać a ta gra w sumie nie wiem czym chce być, jest totalnie bezpłciowa. Być może z czasem będzie lepiej, zobaczymy, jest świeżo po premierze, jest dużo rzeczy do poprawy ale wątpię czy zostanie zmieniony rdzeń, bo to mało prawdopodobne. Tutaj nawet jedna z map jest wywalona z większych trybów, przeznaczona tylko do TDM i dominacji chyba, śmiech na sali.
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. Co oni odpierdalają...https://x.com/BattlefieldComm/status/1978462075488817479?t=Pl41p7JsxykzqNDmhLe2Tw&s=19
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. W komentarzach wszyscy piszą, że wystarczy usunąć limit czasowy. No, ale w DICE to jest nie do pomyślenia.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.