Opublikowano 24 września24 wrz Pytanie czy będzie więcej biomów i jak bardzo ułatwią grę tym wzmacnianiem bohatera co śmierć. Oby w ogóle.
Opublikowano 24 września24 wrz Teraz, Rtooj napisał(a):Pytanie czy będzie więcej biomów i jak bardzo ułatwią grę tym wzmacnianiem bohatera co śmierć. Oby w ogóle.Moze to tez być jako opcja. Cos jak tryb boski w hades.
Opublikowano 24 września24 wrz Returnal 2, ale mi to pasuje. Tylko trzeba bedzie gdzies to wepchnac w tym obfitym 2026 roku.
Opublikowano 24 września24 wrz Hades 2, po skończeniu przesiadka na returnal 2. Przecież to jakiś mokry sen.
Opublikowano 24 września24 wrz 1 minutę temu, Rtooj napisał(a):W sensie :D?Wiesz, nie tylko podobieństwo w gameplayu, a więc moze i Saros będzie powiązany wspólnym UNIWERSUM.
Opublikowano 24 września24 wrz Teraz, Paolo de Vesir napisał(a):Wiesz, nie tylko podobieństwo w gameplayu, a więc moze i Saros będzie powiązany wspólnym UNIWERSUM.No ale przecież akcja returnala odbywała się wglowie Selene, sam statek przecież nazywał się jak jej synek Edytowane 24 września24 wrz przez Rtooj
Opublikowano 24 września24 wrz Teraz, Rtooj napisał(a):No ale przecież akcja returnala odbywała się wglowie Selene, sam statek przecież nazywał się jak jej synekHmmm trochę mnie zaskoczyłeś, to nie jest dopowiedziane w DLC?Pamiętam, że czytałem analizy samej fabuły i były różne rozkminy, ale nie wiem czy ta właśnie.
Opublikowano 24 września24 wrz 12 minut temu, Donatello1991 napisał(a):Ja mam wrażenie, ze przez inną nazwę gracze spodziewali sie przebudowy całego gameplayu i mechanik. No nie. To miałbyc od początku " returnal 2 ". Bigger better. Jak każda "kontynuacja" w historii gamingu.Czy ja wiem, i tak będzie więcej zmian niż w 99% innych sequeli tej generacji, myślę, że gracze wybaczą.
Opublikowano 24 września24 wrz Powiedzieli że po śmierci jest druga szansa, i ta druga szansa zależy od progresu i wraca się coraz silniejszym. Czyli może chodzi o to że znaczący progres dotyczy tylko etapu po śmierci nr 1, i przy odpowiedniej zręczności gracz tego nie odczuje bo nie umrze :)Pokazane biomy niesamowite, jakieś przekrzywione płaszczyzny, biale ruiny. No i dużo motywów jak z obcego, powyginane humanoidy z wyrwanymi klatkami
Opublikowano 24 września24 wrz Tu ma być system podobny do Hadesa, o to chodzi z tym byciem mocniejszym po śmierci.
Opublikowano 24 września24 wrz 23 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a):Hmmm trochę mnie zaskoczyłeś, to nie jest dopowiedziane w DLC?Pamiętam, że czytałem analizy samej fabuły i były różne rozkminy, ale nie wiem czy ta właśnie.Rozkminy sa różne, ale dla mnieSpoiler z returnalFabuła to po prostu walka z depresją, po wypadku, w którym zginął helios, czyli synek Selene. DLC wnosi tyle, że jest więcej o matce Selene i być może ona też straciła dziecko. Teorii jest dużo, są też takie że Atropos to prawdziwe miejsce, ale mi najbardziej się podoba interpretacja, że to takie osobiste piekło Selene i napis 'Helios abandoned' za każdym razem mnie przez to wzrusza. Tłumaczy to też druga część gry, że schodzimy nie w górę, a w dół, do sedna problemu, czyli wypadku Edytowane 24 września24 wrz przez agst
Opublikowano 24 września24 wrz 3 minuty temu, Square napisał(a):Tu ma być system podobny do Hadesa, o to chodzi z tym byciem mocniejszym po śmierci.Napisano to gdzieś wprost?
Opublikowano 24 września24 wrz Przy pierwszej zapowiedzi A key gameplay distinction between Saros and Returnal is permanent resources and progression making every death valuable. After every death you will face a changed world, but in Saros you will be able to choose and permanently upgrade your loadout from an evolving set of weapons and suit upgrades to “come back stronger” to overcome the challenges you face on Carcosa.
Opublikowano 24 września24 wrz Przecież tu jest opisany gatunek gry - w roguelite'ach z każdą śmiercią jesteś mocniejszy, a nie że jest God Mode z Hadesa.A z tym powrotem po śmierci, to IMO chodzi po prostu jako jeden z unlocków w trakcie progresu.
Opublikowano 25 września25 wrz Jak by mi tam dali Selene to byłoby idealnie, ale nie będę narzekał bo gra zapowiada się świetnie.
Opublikowano 25 września25 wrz 8 godzin temu, Lukas_AT napisał(a):Returnal 2, ale mi to pasuje. Tylko trzeba bedzie gdzies to wepchnac w tym obfitym 2026 roku.Na premierę
Opublikowano 25 września25 wrz Konstrukcja biomów i design przeciwników jest super. Returnala nie ogrywałem, więc chyba trzeba będzie przejść przed Sarosem.
Opublikowano 25 września25 wrz Biomy wyglądają na zróżnicowane. Biorąc pod uwagę doświadczenie devów z Returnala, oczekuję dopieszczonej gry na premierę. No i fajnie jakby w temacie trofeów zrezygnowali z takich, które zależą wyłącznie od RNG i super rzadkich komnat. Wolałbym coś związanego z masterowaniem.
Opublikowano 25 września25 wrz 8 minut temu, giger_andrus napisał(a):Biomy wyglądają na zróżnicowane.Biorąc pod uwagę doświadczenie devów z Returnala, oczekuję dopieszczonej gry na premierę.No i fajnie jakby w temacie trofeów zrezygnowali z takich, które zależą wyłącznie od RNG i super rzadkich komnat. Wolałbym coś związanego z masterowaniem.Returnalik miał jedną poważną wadę w wersji premierowej, trofea się bugowały i to te, których potem już się nie dało chyba odblokować, sam miałem taką sytuację :/.
Opublikowano 25 września25 wrz Ja na problemy nie natrafiłem, grałem od premiery. Ale to czekanie na odpowiednią komnatę było trochę uciążliwe.
Opublikowano 25 września25 wrz To wygląda jak gra ostateczna. Piękna stylistyka sci fi, skillowa i najlepsza walka w branży, kozacka grafika. Oni chyba po Returnalu zrobią drugi raz grę generacji. Nie myślałem, że jeszcze po Returnalu coś zrobi na mnie takie wrażenie Oby tylko systemy były dobrze zrobione, bo reszta wygląda na top 1 całej branży.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.