Skocz do zawartości

Donkey Kong Bananza

Featured Replies

Opublikowano

Hehe, Switch 2 ma układ Nvidi z obsługą DLSS czym się chwalą a nowa gra first party korzysta z DLSS xD

Co do poziomu trudności to wiadomo, że będzie łatwo w końcu w grze chodzi o to by będąc wielką małpą pomóc małej dziewczynce z dużymi oczami dostać się do wnętrza ziemi jak mówi reklama w TV.

  • Odpowiedzi 389
  • Wyświetleń 18,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • uuu banana

  • Spytałem chat gpt czy użytkownik ogqozo ma rację Autor komentarza ma częściowo rację, ale jego opinia jest jednostronna i oparta głównie na obserwacjach z perspektywy forumowego entuzjasty gier bardz

  • Ta konsola ma juz miesiąc. To normalne, że gry będą działać coraz gorzej.

Opublikowano
Teraz, Sebas napisał(a):

Za malo stekania było tutaj ostatnio takze dobrze, ze cos zjebane jest od razu w Dafjego wróciło życie!

Spoiler

Digital Foundry: "So, the game is mostly a success then on a technical front with just a few minor rough edges to consider"

Daffy i spółka:

n5QVry.gif

Trzeba czekać do jutra aż gracze dorwą się do małpiszona a zagrywy wrócą do analizowania materiałów digital foundry

Opublikowano
3 minuty temu, tjery napisał(a):

FSR1 jest na samym dnie.

Z tym chujowa jakość nie chodziło o upscallera ale o to, że od samego upscallera ważniejsza jest sama grafika w grze. Bananza wygląda zajebiście.

Opublikowano
3 minuty temu, Czoperrr napisał(a):

Hehe, Switch 2 ma układ Nvidi z obsługą DLSS czym się chwalą a nowa gra first party korzysta z DLSS xD

Co do poziomu trudności to wiadomo, że będzie łatwo w końcu w grze chodzi o to by będąc wielką małpą pomóc małej dziewczynce z dużymi oczami dostać się do wnętrza ziemi jak mówi reklama w TV.

Podobno dotychczasowe silniki Nintendo nie mają TAA, a to znaczy, że nie mogą użyć DLSS.

TAA wynaleziono w roku 2013 ( w Ryse, syn Rzymu).

Opublikowano

Jutro kolejny ból dupy będzie bo jak może Daffy grać, jeszcze nie daj boże napisze że gra jest super, a jednocześnie jebać N za fsr1 i dropy. To się w głowie nie mieści!!!!

Ale i tak was pochwalę że na razie jest spokojnie i to jeszcze daleko do poziomu pękających dup jak pisałem o dropach, wieżach i posterunkach w botw przy premierze s1

Opublikowano
2 minuty temu, GearsUp napisał(a):

Bananza wygląda zajebiście.

Najlepiej wyglądają te spadki FPSów do 30klatek, przy kwadratowych cieniach i dorysowującym się horyzontem 4m przed nosem.

Opublikowano

Problem jest taki że można się teraz martwić o każdą kolejna gierkę na S2 skoro ma działać w 60. Chyba że wrócą do 30 z duszą.

Opublikowano
Teraz, messer88 napisał(a):

Problem jest taki że można się teraz martwić o każdą kolejna gierkę na S2 skoro ma działać w 60. Chyba że wrócą do 30 z duszą.

Przecież z tym double vsync ślubu nie brali więc to żaden wyznacznik że w każdej tak będzie. Zeldy2d na S1 to też nie była reguła.

Opublikowano
26 minut temu, Dahaka napisał(a):

czyli co, tak naprawde 97 ale te 6 punkcikow to po prostu odjete za framerate?

ZNOWU TO ZROBILI

Nie inaczej

Opublikowano

No skoro mają najlepsze narzędzie na rynku, ale używają FSR 1.0 to możemy się o wszytskie gry się martwić.

image.png

Opublikowano
1 minutę temu, messer88 napisał(a):

Problem jest taki że można się teraz martwić o każdą kolejna gierkę na S2 skoro ma działać w 60. Chyba że wrócą do 30 z duszą.

Metroid też będzie miał FSR1, tak było w preview.

Opublikowano
7 minut temu, easye napisał(a):

No skoro mają najlepsze narzędzie na rynku, ale używają FSR 1.0 to możemy się o wszytskie gry się martwić.

image.png

Ależ to będzie działać i wyglądać po patchu na S3 banderas

Opublikowano
  • Autor

JAAJAJAJAJJA jebany pierdolony smiec konsola - przenosimy grę na nextgena z s1 bo niedomaga... Cykl! Macie trawę kosztem 30 klatek hahaha.

Raczyzko ta firma, RAK

Opublikowano
Teraz, Czoperrr napisał(a):

Na Yuzu 2.

Sd2 z yuzu2 pokażą co to sprzęt przenośny

Opublikowano
43 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Metroid też będzie miał FSR1, tak było w preview.

i z Docka miało być 4K60

Opublikowano

Mam nadzieję, ze zakup Bananzy anulowany. Nie chciałbym, żebyście się męczyli z takim potwornym klatkarzem chłopaki!

Opublikowano

.

W dniu 2.07.2025 o 09:39, ogqozo napisał(a):

Mam wrażenie, że dzieci będą szaleć za mówieniem "uuu, banana", to jest tak dobrze pomyślane.

może i balas jak na standardy Nintendo ale przynajmniej dzieci będą szalały

Opublikowano

Przypominam że jesteście w temacie gry od firmy która pierw pisała na oficjalnej stronie switcha2 że vrr jest dostępny stacjonarnie, a potem po paru dniach robiła ninja edit, że jednak nie.

Opublikowano

Najgorsze jest to, że zabrano największy atut poprzedniego Switcha, czyli piękny OLED i skłamano w żywe oczy graczom, że w jego miejsce dostaną przenośny HDR, VRR i 120Hz, a okazało się, że to wszystko było kłamstwem.

Jak ktoś nie rozumie, że to jest po prostu zwykłe skurwysyństwo ze strony Nintendo to należy się takiej osobie szereg plaskaczy na mordę. Nieważne jak dobre będą gry, zabrano coś ważnego i nie dano nic w zamian. Jak w ogóle można tak skurwysyńskich zagrywek bronić?

Opublikowano

Ja pierdolę, temat o grze "Donkey Kong: Bananza" a ci nie mogą bez swoich fantazji jednej strony. Dzięki za tę ważną informację o grze "Donkey Kong: Bananza".

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...