Opublikowano środa o 13:352 dni Hehe, Switch 2 ma układ Nvidi z obsługą DLSS czym się chwalą a nowa gra first party korzysta z DLSS xDCo do poziomu trudności to wiadomo, że będzie łatwo w końcu w grze chodzi o to by będąc wielką małpą pomóc małej dziewczynce z dużymi oczami dostać się do wnętrza ziemi jak mówi reklama w TV.
Opublikowano środa o 13:372 dni Teraz, Sebas napisał(a):Za malo stekania było tutaj ostatnio takze dobrze, ze cos zjebane jest od razu w Dafjego wróciło życie!SpoilerDigital Foundry: "So, the game is mostly a success then on a technical front with just a few minor rough edges to consider"Daffy i spółka:Trzeba czekać do jutra aż gracze dorwą się do małpiszona a zagrywy wrócą do analizowania materiałów digital foundry
Opublikowano środa o 13:392 dni 3 minuty temu, tjery napisał(a):FSR1 jest na samym dnie.Z tym chujowa jakość nie chodziło o upscallera ale o to, że od samego upscallera ważniejsza jest sama grafika w grze. Bananza wygląda zajebiście.
Opublikowano środa o 13:392 dni 3 minuty temu, Czoperrr napisał(a):Hehe, Switch 2 ma układ Nvidi z obsługą DLSS czym się chwalą a nowa gra first party korzysta z DLSS xDCo do poziomu trudności to wiadomo, że będzie łatwo w końcu w grze chodzi o to by będąc wielką małpą pomóc małej dziewczynce z dużymi oczami dostać się do wnętrza ziemi jak mówi reklama w TV.Podobno dotychczasowe silniki Nintendo nie mają TAA, a to znaczy, że nie mogą użyć DLSS.TAA wynaleziono w roku 2013 ( w Ryse, syn Rzymu).
Opublikowano środa o 13:412 dni Jutro kolejny ból dupy będzie bo jak może Daffy grać, jeszcze nie daj boże napisze że gra jest super, a jednocześnie jebać N za fsr1 i dropy. To się w głowie nie mieści!!!!Ale i tak was pochwalę że na razie jest spokojnie i to jeszcze daleko do poziomu pękających dup jak pisałem o dropach, wieżach i posterunkach w botw przy premierze s1
Opublikowano środa o 13:412 dni 2 minuty temu, GearsUp napisał(a): Bananza wygląda zajebiście.Najlepiej wyglądają te spadki FPSów do 30klatek, przy kwadratowych cieniach i dorysowującym się horyzontem 4m przed nosem.
Opublikowano środa o 13:432 dni Problem jest taki że można się teraz martwić o każdą kolejna gierkę na S2 skoro ma działać w 60. Chyba że wrócą do 30 z duszą.
Opublikowano środa o 13:442 dni Teraz, messer88 napisał(a):Problem jest taki że można się teraz martwić o każdą kolejna gierkę na S2 skoro ma działać w 60. Chyba że wrócą do 30 z duszą.Przecież z tym double vsync ślubu nie brali więc to żaden wyznacznik że w każdej tak będzie. Zeldy2d na S1 to też nie była reguła.
Opublikowano środa o 13:452 dni 26 minut temu, Dahaka napisał(a):czyli co, tak naprawde 97 ale te 6 punkcikow to po prostu odjete za framerate?ZNOWU TO ZROBILINie inaczej
Opublikowano środa o 13:452 dni No skoro mają najlepsze narzędzie na rynku, ale używają FSR 1.0 to możemy się o wszytskie gry się martwić.
Opublikowano środa o 13:452 dni Sebas i Gira wciąż nie opanowali pojęcia ambiwalencji i standardów, co akurat nie dziwi patrząc na umysły sześciolatków.
Opublikowano środa o 13:462 dni 1 minutę temu, messer88 napisał(a):Problem jest taki że można się teraz martwić o każdą kolejna gierkę na S2 skoro ma działać w 60. Chyba że wrócą do 30 z duszą.Metroid też będzie miał FSR1, tak było w preview.
Opublikowano środa o 13:522 dni 7 minut temu, easye napisał(a):No skoro mają najlepsze narzędzie na rynku, ale używają FSR 1.0 to możemy się o wszytskie gry się martwić.Ależ to będzie działać i wyglądać po patchu na S3
Opublikowano środa o 13:552 dni 1 minute ago, Daffy said:Ależ to będzie działać i wyglądać po patchu na S3 Na Yuzu 2.
Opublikowano środa o 13:562 dni Autor JAAJAJAJAJJA jebany pierdolony smiec konsola - przenosimy grę na nextgena z s1 bo niedomaga... Cykl! Macie trawę kosztem 30 klatek hahaha.Raczyzko ta firma, RAK
Opublikowano środa o 13:562 dni Teraz, Czoperrr napisał(a):Na Yuzu 2.Sd2 z yuzu2 pokażą co to sprzęt przenośny
Opublikowano środa o 14:002 dni 30 minut temu, GearsUp napisał(a):No wiadomo, że jak nie ma DLSS to od razu chujowa, nie ma nic pomiędzy xdPomiedzy, to masz aktualnie fpsy w tej grze xD
Opublikowano środa o 14:092 dni Curva Nintendo miało skopiować design małpy z filmu a skopiowali ilość klatek
Opublikowano środa o 14:302 dni 43 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):Metroid też będzie miał FSR1, tak było w preview.i z Docka miało być 4K60
Opublikowano środa o 14:352 dni Mam nadzieję, ze zakup Bananzy anulowany. Nie chciałbym, żebyście się męczyli z takim potwornym klatkarzem chłopaki!
Opublikowano środa o 14:352 dni .W dniu 2.07.2025 o 09:39, ogqozo napisał(a):Mam wrażenie, że dzieci będą szaleć za mówieniem "uuu, banana", to jest tak dobrze pomyślane. może i balas jak na standardy Nintendo ale przynajmniej dzieci będą szalały
Opublikowano środa o 14:402 dni Przypominam że jesteście w temacie gry od firmy która pierw pisała na oficjalnej stronie switcha2 że vrr jest dostępny stacjonarnie, a potem po paru dniach robiła ninja edit, że jednak nie.
Opublikowano środa o 14:442 dni Najgorsze jest to, że zabrano największy atut poprzedniego Switcha, czyli piękny OLED i skłamano w żywe oczy graczom, że w jego miejsce dostaną przenośny HDR, VRR i 120Hz, a okazało się, że to wszystko było kłamstwem.Jak ktoś nie rozumie, że to jest po prostu zwykłe skurwysyństwo ze strony Nintendo to należy się takiej osobie szereg plaskaczy na mordę. Nieważne jak dobre będą gry, zabrano coś ważnego i nie dano nic w zamian. Jak w ogóle można tak skurwysyńskich zagrywek bronić?
Opublikowano środa o 14:472 dni Ja pierdolę, temat o grze "Donkey Kong: Bananza" a ci nie mogą bez swoich fantazji jednej strony. Dzięki za tę ważną informację o grze "Donkey Kong: Bananza".
Opublikowano środa o 14:502 dni Donkey Kong Bananza na konsoli Nintendo Switch 2 nie wspiera VRR, HDRu i DLSSu które Nintendo obiecywało w miejsce OLEDa. Mam nadzieję, że pomogłem.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.