Opublikowano 6 listopada6 lis VIII jedzie trochę na picu, bo jest pierwszym DQ w pełnym 3D i o ile oczywiście wygląda super, tak no nie jest najlepszym dragon questem. V, VII, IX i XI - to są wyżyny serii.
Opublikowano 6 listopada6 lis Godzinę temu, tlas napisał(a):VIII jedzie trochę na picu, bo jest pierwszym DQ w pełnym 3D i o ile oczywiście wygląda super, tak no nie jest najlepszym dragon questem. V, VII, IX i XI - to są wyżyny serii.Czyli jednak? Ale w sumie może i szacun dla SE, bo przy odświeżaniu VIII mieliby dużo mniej roboty, a tak poprawią większość wad VII i wyjdzie pewnie mocny tytuł na nowe czasy.
Opublikowano 6 listopada6 lis A może te wszystkie remastery starych Dragon Questów to tak na przetarcie przed konkretnym pier.dolnięciem w postaci remastera Chrono Triggera. Takie "próby generalne" przed większym projektem? Wiem.. myślenie życzeniowe ale chciałbym aby tak było.
Opublikowano 6 listopada6 lis Autor 2 godziny temu, tlas napisał(a):VIII jedzie trochę na picu, bo jest pierwszym DQ w pełnym 3D i o ile oczywiście wygląda super, tak no nie jest najlepszym dragon questem. V, VII, IX i XI - to są wyżyny serii.8 > 11
Opublikowano 6 listopada6 lis 3 godziny temu, łom napisał(a):W VIII do poprawy jest system walki i rozwoju, bo ten co jest bazujący na tępym pakowaniu postaci (lub tworzenia ekwipunku w garnku) i korzystania w kółko z tych samych ruchów był zacofany już na premierę. W XI S o wiele lepiej się grało a w VIII do tej pory pamiętam że Yangus pod koniec gry jedyne co robił to używał przedmiotu leczącego na wszystkich bo zawsze był na końcu kolejki.Ogólnie tak, ale czy tym się grę sprzeda to nie wiem. Jednak ta gra też odniosła sukces dzięki temu, że była bardzo ładna, muzyka, prawdziwe lokacje 3D. Jak widać próbują coś wnieść do każdego z tych remake'ow, inaczej niż za czasów gdy konsole przenośne miały mało pikseli i w sumie "Dragon quest w twojej kieszeni" było głównym konceptem. W siódemce to łatwo osiągnąć, bo kurde, ta gra wygląda jak z zupełnie innej epoki niż ósemka dziś.Licząc wersje przenośne, to ta seria jest cały czas wypuszczana, sama ósemka wyszła na 3ds-a u nas w 2017 roku (rok po siódemce), tak raz na dziesięć lat zrobić coś dla każdej części tak długiej serii to chyba nie tak rzadko.
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. Myślałem o tej grze i naprawdę ciekawy to projekt. Wywiad z Ichikawą mówi m.in. o tym, że mamy chyba pierwszą grę oficjalnie inspirowaną Francuzami..."w trakcie robienia gry, świetnie się bawiłem z Clair Obscur. Ta gra naprawdę zachowuje to, co najlepsze w turowości, a jednocześnie robi to w taki stylowy, atrakcyjny sposób" (...) "Miałem uczucie, że w kwestii tempa, szybkości walk, to było bardzo podobne do tego, jak ja chcę ulepszyć Dragon Quest 7" (...) "chcemy, by seryjne walki były szybkie, ale by było jasne, że boss to nadal ciężki przeciwnik, i wymaga pomyślenia i taktyki i nadal będzie wyzwaniem"czemu DQ7? "Raz, że minęło 25 lat. Ponadto, DQ7 ma coś wyjątkowego w sobie - wyjątkową wizję świata, estetykę, MROK w opowieści. Czuliśmy, że to są rzeczy, które mogą dobrze rezonować ze WSPÓŁCZESNYM ODBIORCĄ""Wiele opowieści w DQ7 dotyczy niesprawiedliwości. Myślę, że ten portret mrocznego aspektu społeczeństwa jest tu wyjątkowy w serii DQ". (...) "To nie "jedna z...", to najlepiej sprzedająca się gra w historii PlayStation!" [dane z mediów liczących sprzedaż są niejednoznaczne - w niektórych prowadzi DQ7, w innych FF7]"gdy ta gra powstawała w 2000 roku, nie było tyle rzeczy, co dziś... Ludzie chcieli mieć jedną grę, z którą spędzą masę czasu... Dzisiaj, ludzie chcą czegoś bardziej skupionego" (...) "Przy 100 godzinach, nawet wersja 3DS była bardzo duża. Teraz, część tych opowieści jest opcjonalna, więc jest pewna swoboda, a część tych, które nie była istotne dla głównego wątku, wyleciała zupełnie""każdy DQ to styl Toriyamy, ale w DQ7 zawsze proporcje były krótsze. Dlatego szukając odpowiedniego stylu, by oddać tę bardziej uroczą estetykę, wymyśliliśmy postaci jak lalki" (...) "w przypadku potworów, staraliśmy się zwłaszcza oddać fakturę. Główne postaci powstały jako prawdziwe lalki, modele pokryte prawdziwymi teksturami, które wskanowaliśmy"After just an hour playing Dragon Quest 7 Reimagined, I'm charmed and unsettled in equal measure – this JRPG remake has surprisingly ambitious storytelling goals | GamesRadar+
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.