kubanczyk 40 Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 http://www.ps3site.pl/male-ale-ladne#more-6257 Kolejna porcja screenów. Quote
waldusthecyc 4784 Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 strasznie się boję że dostaniemy więcej tego samego co było tylko w lepszej grafie... nie czarujmy się - jak ktoś (np ja) przeszedł : silent hill 1 silent hill 2 silent hill 3 silent hill the room silent hill origins to jak przyjdzie mi latać kolejny raz z radiem po podobnych lokacjach (a nie daj boże po miasteczku silent hill, z mgłą...ble) to mi się to nie spodoba. zamiast się bać to podejdę to gry jak do kolejnego tytułu. A nie chcę ! Quote
SNESiak 4 Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 (edited) to przedstaw nam swoją wizję nowego silent hilla. Wg mnie jest ok, nieudany eksperyment i zmiany w wersji the room, po narzekaniach graczy dały do myslenia twórcom, ze jednak wolą oni starego sh i sprawdzone patenty. The room miał parę fajnych motywów ale nie zasługiwał on na miano jakże wielkiego i zasłuzonego tytułu najlepszego survival horroru. A nowa grafika daje nowe możliwości, większy realizm, mozna pozmieniać dużo w kwestii animacji, oświetlenia, już widać nma jednym filmiku zmianę w alternatywny swiat realtime - możę być ciekawie a przede wszsytkim - straszniej. Nie grałem tylko w origins, ale mi takie patenty pasują. Troszkę się przejadł szpital, troszkę się przejadł motel/hotel/apartamenty, ale jednak to znak rozpoznawczy serii, który szkoda byłoby wywalić (bekające pielęgniarki w sh4 - buahahah) Edited January 3, 2008 by ArkejD Quote
KOMODO 101 Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 Najwazniejsze zmiany nalezy wprowadzic w sposobie walki i eksploracji oraz metodach straszenia. Collective obiecuje to wszystko. Oby sie wywiazali. Nie ma sie co wszak oszukiwac - walka w SH to totalna porazka. Stajesz naprzecie bestii i naciskasz button az nie przestanie sie ruszac. Jakze zajmujace. I ten sposob zwiedzania. Te drzwi otwarte, te zamkniete, klucz znajde w lazience, lazienke otworze lomem, lom lezy w studni, studnia jest zakopana na cmentarzu alopate do odkopania znajde w klozecie. Bzdura. Przeciez bohater moze zwyczajnie pociagnac z buta w te zamkniete drzwi. Kto w realnym swiecie latalby za kluczykiem 2 h po 100 lokacjach. Jasne - "to tylko gra", niemniej taka umownosc jest juz nieswieza od kilku lat. Kto nie idzie do przodu ten sie cofa. Quote
waldusthecyc 4784 Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 Najwazniejsze zmiany nalezy wprowadzic w sposobie walki i eksploracji oraz metodach straszenia. Collective obiecuje to wszystko. Oby sie wywiazali. Nie ma sie co wszak oszukiwac - walka w SH to totalna porazka. Stajesz naprzecie bestii i naciskasz button az nie przestanie sie ruszac. Jakze zajmujace. I ten sposob zwiedzania. Te drzwi otwarte, te zamkniete, klucz znajde w lazience, lazienke otworze lomem, lom lezy w studni, studnia jest zakopana na cmentarzu alopate do odkopania znajde w klozecie. Bzdura. Przeciez bohater moze zwyczajnie pociagnac z buta w te zamkniete drzwi. Kto w realnym swiecie latalby za kluczykiem 2 h po 100 lokacjach. Jasne - "to tylko gra", niemniej taka umownosc jest juz nieswieza od kilku lat. Kto nie idzie do przodu ten sie cofa. hmm - jakbym słyszał moją drugą połówkę (czytaj narzeczoną ). wielka fanka całej serii Silent Hill, i zawsze (i to od pierwszej części) zastanawiała się jak to możliwe, że dorosły chłop mając w łapie łom nie może otworzyć kłódki... ale moi drodzy - nie czarujmy się - nie ma takich gier (może trochhę uncharted coś tam niby). tak naprawdę posiadając shotguna powienno się mieć w każdej grze dostęp do każdej lokacji. gdzie tak jest pytam się? wątpię SH przyniósł tu powiew świeżości. Mam nadzieję, że będzie zmieniony system walki (w końcu weteran to weteran coś tam pamięta). Mam nadzieję, że nie bedzie dużo szpitala z pielęgniarkami (znak serii znakiem serii ale ile można 0 jak mozna się ich bać albo stresować jak się je zna na pamięć?) mam duże wyamagania przede wszytskim dlatego, że znam poprzednie serie i wiem, że nie jest to pierwsze dzieło spod znaku SH. Stąd uważam, że trzeba troszkę odświeżyć tytuł - zbyt dużo ludzi go zna by pozostawić go takim, jakim jest. Quote
AiszA 91 Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 Trochę grafik i trailer z Silent Hill 5... Mam nadzieję, że nie widziały jeszcze światła tego forum http://silenthill5.net/2007/12/27/silent-h...ent-hill-v.html Quote
Ilona1973 6 Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 Trochę grafik i trailer z Silent Hill 5... Mam nadzieję, że nie widziały jeszcze światła tego forum http://silenthill5.net/2007/12/27/silent-h...ent-hill-v.html PS3 oferuje reklamy lub dema nowych gier na bieżąco.Ja już widziałam wcześniej i przyznam,że czekam już z utęsknieniem na ten tytuł. Sama pewnie nie odważę się w to zagrać ale popatrzeć pewnie będę miała okazję. Na samą myśl już mnie ciary przechodzą. Quote
AiszA 91 Posted February 15, 2008 Posted February 15, 2008 Dla zainteresowanych, wywiad do poczytania http://racooncitytimes.blogspot.com/2008/0...ody-one-of.html Quote
Czoperrr 5371 Posted February 15, 2008 Posted February 15, 2008 Już nie mogę się doczekać tej gry. Chętnie powróciłbym do znanych miejsc np. Midwitch Elementary School z SH1 :slinotok: . Quote
Jakim 1801 Posted February 15, 2008 Posted February 15, 2008 Kilka nowych screenów z nowego SH- wg mnie średnio- kijowe. Co jest do diabła? Poprzednie cześci były przesliczne i pokazywały moc konsol poprzewdniej generacji a teraz wygląda to jak jakaś kpina:O Wiem że klimat liczy się w tej serii najbardziej, wraz z udźwiękowieniem ale panowie.. toż to czasem ps2 przypomina. http://babelfish.altavista.com/babelfish/u...ll-5-image.html Quote
Szermac 3018 Posted February 15, 2008 Posted February 15, 2008 Screeny bardzo mi się podobają i nastroiły mnie na tą grę, a że jestem fanem SH to już zbieram na tą pozycję pieniążki Quote
Musiol 188 Posted February 15, 2008 Posted February 15, 2008 Kilka nowych screenów z nowego SH- wg mnie średnio- kijowe. Co jest do diabła? Poprzednie cześci były przesliczne i pokazywały moc konsol poprzewdniej generacji a teraz wygląda to jak jakaś kpina:O Wiem że klimat liczy się w tej serii najbardziej, wraz z udźwiękowieniem ale panowie.. toż to czasem ps2 przypomina. http://babelfish.altavista.com/babelfish/u...ll-5-image.html http://www.jeux-france.com/Webmasters/Imag...02425_6_big.jpg ten screen wygląda jakby był z PS2 ;/ mam nadzieję, że to z jakiejś alphy Quote
AiszA 91 Posted February 16, 2008 Posted February 16, 2008 ten screen wygląda jakby był z PS2 ;/ mam nadzieję, że to z jakiejś alphy Mam lepsze... i nadzieję, że się nie powtarzam http://www.jeux-france.com/news24461_silen...ll-5-image.html Quote
Jakim 1801 Posted February 16, 2008 Posted February 16, 2008 To są te same screeny słonko;] Specjalnie pokazałem ten najbrzydszy screen aby lepiej podkreślić ton mojej wypowiedzi. Quote
AiszA 91 Posted February 16, 2008 Posted February 16, 2008 To są te same screeny słonko;] Specjalnie pokazałem ten najbrzydszy screen aby lepiej podkreślić ton mojej wypowiedzi. No tak, wybacz... co nie zmienia faktu, że wybrałeś akurat ten najgorszy Quote
Daffy 10765 Posted February 16, 2008 Posted February 16, 2008 (edited) Przecież Jakim przypatrz się na tą doskonałą fakturę materiału kurtki głównego bohatera i tą doskonałą mgłę gdzie 5 rdzeni Cella liczy fizykę kropel wody . Edited February 17, 2008 by Ficuś Quote
Musiol 188 Posted February 16, 2008 Posted February 16, 2008 Przecież Jakim przypatrz się na tą doskonałą fakturę materiału kurtki głównego bohatera i tą doskonałą mgłę gdzie 5 rdzeni Cella liczy fizykę kropel wody. dodatkowo real-time'owa mgła Sorry, ale grafika nie jest ładna, nie zwracam na nią uwagi często, ale bez przesady. Quote
quill 0 Posted February 17, 2008 Posted February 17, 2008 No sie zgadzam bo grafika na tym zdjeciu to porazka. Jak ta mgle liczy 5 rdzeni to niech devteam poczyta ksiazki o podstawach C++ xD Quote
Czoperrr 5371 Posted February 17, 2008 Posted February 17, 2008 (edited) Screeny są ochydne, Silent Hill 3 na PS2 wygląda o niebo lepiej. Potwory to marny zlepek tych z poprzednich części. Nie starają się amerykańce. Edited February 17, 2008 by Czappi Quote
Daffy 10765 Posted February 17, 2008 Posted February 17, 2008 No sie zgadzam bo grafika na tym zdjeciu to porazka. Jak ta mgle liczy 5 rdzeni to niech devteam poczyta ksiazki o podstawach C++ xD Oczywiście moja wzmianka o wykorzystaniu 5 rdzeni do obliczenia tej kupy co ma być mgłą to była forma żartu niech nikt tego broń boże nie czyta na poważnie(tak samo jak plama zamiast kurtki to niby piękna faktura materiału) Quote
waldusthecyc 4784 Posted February 18, 2008 Posted February 18, 2008 jest kiepsko, ale jeszcze nie tragicznie. np tutaj nawet jest głębia ostrości uuuuuuu a tak na serio to jak te screeny reprezentuję finalny produkt to żenua. Quote
YETI 11171 Posted February 18, 2008 Posted February 18, 2008 (edited) Na screenach wygląda jak gra z PS2. Mimo to mam nadzieje, ze w ruchu SH5 zaprezentuje przynajmniej dobry poziom. Edited February 18, 2008 by YETI Quote
AiszA 91 Posted February 28, 2008 Posted February 28, 2008 Nowinek kilka ^_^ http://www.jeux-france.com/news24842_silen...-fait-peur.html http://www.jeux-france.com/news24848_silen...si-sur-360.html porównanie xbox360 z ps3 http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=183598 Quote
Emet 1117 Posted February 29, 2008 Posted February 29, 2008 Te porównanie to ściema jakaś. Dali identyczne screeny (z jednej platformy) i napisali, że jedne z PS3 a drugie z X360 ^_^ Quote
TomisH 3 Posted April 25, 2008 Posted April 25, 2008 Najnowsze obrazki z gry. Wg. wydawcy z PS3. Gdzie ten mrok? :| Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.