Skocz do zawartości

Heavy Rain


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Ani razu od pierwszej prezentacji nikt z QD nie wspominał że ten tytuł będzie miażdżył graficznie. Jeśli sam sobie to wmówiłeś to sam jesteś sobie winien. Dla mnie to co widziałem jest zadowalające - wole genialny gameplay i scenariusz, niż kolejny graficzny killer. Zresztą oprawa wcale nie odstaje zbytnio od większości najświeższych produkcji. Bohaterowie nie strzelają z palca piorunami to zaraz od tytułu z 2007 roku jadą. :closedeyes:

 

Mam nadzieje że względem Fahrenheita usunęli dwie rzeczy. Minigierki i wybór bohaterów do kolejnych scenek. Nigdy się zdecydować nie mogłem, bo miałem wrażenie że decyduje na podobnej zasadzie do osoby grającej samemu ze sobą w szachy.

Odnośnik do komentarza

Właśnie minigierki były fajne. Pozwalały się oderwać się od fabuły, były także dobrze zrealizowane. Granie na gitarze czy koszykówka były ok, jeśli będziemy mieli tutaj coś podobnego to się nie obrażę. Co do wybierania postaci. Mi to osobiście pasowało, nie wiedziałeś co się stanie, jak to się wszystko ułoży. Fajny patent.

 

Dla mnie ta gra może mieć taką "słabą" grafikę jaka jest teraz.

Odnośnik do komentarza
Ani razu od pierwszej prezentacji nikt z QD nie wspominał że ten tytuł będzie miażdżył graficznie.

Nie? To przytoczę tu wypowiedź Davida Cage'a:

 

"Uważam że ta gra mogła powstać jedynie na PlayStation 3. Wykorzystaliśmy wszystkie SPU i myślę, że stworzenie takiej oprawy i wszystkiego co robimy było na X360 za trudne".

Edytowane przez hiovnzooo
Odnośnik do komentarza
Mam nadzieje że względem Fahrenheita usunęli dwie rzeczy. Minigierki i wybór bohaterów do kolejnych scenek. Nigdy się zdecydować nie mogłem, bo miałem wrażenie że decyduje na podobnej zasadzie do osoby grającej samemu ze sobą w szachy.

 

Co do wyboru - to było właśnie niezwykłe. Grałeś sam ze sobą w szachy, jak reżyser całej sytuacji. Musiałeś tak kombinować, by wilk był syty i owca cała, jeśli chciałeś doprowadzić historię do happy end'u ;) Minigry odświeżały rozgrywkę, ale w sumie troszkę pod koniec za dużo ich było.

Odnośnik do komentarza
Nie? To przytoczę tu wypowiedź Davida Cage'a:

 

"Uważam że ta gra mogła powstać jedynie na PlayStation 3. Wykorzystaliśmy wszystkie SPU i myślę, że stworzenie takiej oprawy i wszystkiego co robimy było na X360 za trudne".

A od kiedy to Cell służy grafice?

Odnośnik do komentarza

od zawsze :P kiedyś nawet PS3 w pierwszych specyfikacjach technicznych miało mieć dwa celle-jeden jako proc główny,drugi do grafiki. Nawet były tech dema co potrafi generować sam Cell-pokazywali jakieś otwarte tereny.Cell obecnie używany jest do wspomagania już nie najnowszego RSX siedzącego w PS3.W takim Killzone2 Cell(jego dodatkowe rdzenie) jest wykorzystywany do pewnych efektów graficznych.

Odnośnik do komentarza

Jak sam powiedziałeś - wspomagania. Nie generowania. Pierwszą i najważniejszą funkcją i to co miał na myśli Cage, to obliczanie małych procesów przez pojedyncze procesory, które przekładają się na cuda jakie możliwe są na ps3 - fizyka, oświetlenie etc. Grafika jest tylko wspierana różnymi sztuczkami, ale najważniejsza jest właśnie ta multitaskowość zadań, która jest niemożliwa na x360.

Odnośnik do komentarza

Z tym,że to moc ,a zarazem zmora dla PS3 bo mało teamów to wykorzystuje....dlatego też wiele gier multiplatformowych wygląda i rusza się gorzej na PS3 z uwagi na to ,że RSX jest słabszy od karty z xkloca i gorszy jest dostęp do pamięci konsoli.Praktycznie tylko wewnętrzne teamy pracujące nad ekskluzywami wykorzystują w pełni multitaskowość zadań i dodatkowe rdzenie Cella do wspomagania grafiki,a co można z tego osiągnąć pokazuje min. Uncharted czy Killzone2.W każdym razie od premiery PS3 powstało już kilka fajnych enginów wykorzystujących tą dziwną specyfikę PS3 i w najbliższym czasie będziemy mogli obserwować owoce jak np Heavy Rain.

Odnośnik do komentarza
Dla mnie ta gra może mieć taką "słabą" grafikę jaka jest teraz.

WPIS.

Obejrzałem te wszystkie filmy - leżę i kwiczę.

Gdybym w tej chwili dostał grę w łapy w jakości trailera ze złomowiska, płakałbym ze szczęścia, nie mogąc pozbyć się ciarek na plecach i dreszczy podniecenia. Bo o fenomenalną ROZGRYWKĘ tu chodzi, a nie o pierdoły czy szyba krzywo pękła, blacha się wygięła czy facet skrzywił usta w lewo, w prawo czy w ogóle...

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Skoro ta gra ma być nastawiona głównie na klimat to ja na miejscu teamu bym się wziął do roboty i zrobił coś z twarzami postaci, chodzi mi tu o mimikę. Na całym trailerze ze złomowiska, twarze bohaterów nie wyrażały właściwie żadnych emocji, strasznie psuje to efekt. Co z tego, że włosy będą mokły na deszczu skoro bohater będzie miał identyczny wyraz twarzy kiedy wbija komuś nóż w plecy i kiedy zagląda do lodówki :-) Nie pisał bym tego gdyby sami producenci w samych materiałach, które udostępniają nie koncentrowali się właśnie na twarzach.

 

PS. Coś dzisiaj przebąkiwali, że HR ma się pojawić w przyszłym roku.

Odnośnik do komentarza

Sam trailer podniósł by głosy, że Heavy Rain zostało potraktowane po macoszemu. Ta gra nie obejdzie się bez porządnej i długiej prezentacji, a jak wiadomo ramy czasowe nie pozwalały na zorganizowanie tego na konferencji Sony (Tretton dostałby chyba żylaków). Poza konferencją też wylądował nowy Ratchet więc należy spodziewać się rano grywalnych dem. Jak dla mnie dobre podejście względem odwiedzających targi/wystawę.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...