Skocz do zawartości

Heavy Rain


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

wiemy o tym od czasu... pokazania dema w Lipsku

 

http://www.ps3site.pl/raport-specjalny-heavy-rain/

- to co było pokazane na targach, nie należy do fabuły gry - jest to osobny âbonusowyâ scenariusz, który stworzono tylko po to, by zachować fabułę gry w tajemnicy

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza
lepiej, ze ukazuje sie taka gierka, zamiast jakiegos kolejnego podobnego do setek innych FPSa.

 

o! dokładnie. też wychodzę z takiego założenia. czekam tylko na sukces tej gry. Jesli okaże się, że rozejdzie się w dużej liczbie egzemplarzy, to może zwróci to uwagę na produkcję tego typu gier na PS3. Nie umiem określić co to znaczy 'dużej' - za małą mam wiedzę ile ich powinno być, aby wywołać szał na rynku. Może Jacobss?

Odnośnik do komentarza

Ciężko coś powiedzieć w kwestii sprzedaży. Mnie się wydaje, że HR sprzeda się średnio (może do dwóch milionów dociągną) bo to nie jest gra dla mas. Do takiej gry trzeba przysiąść, zastanowić się, przeżyć ją - większość ludzi woli się rozłożyć po ciężkim dniu i pykać w jakieś proste FPSy, niż siadać do czegoś wymagającego. Większość dzieciaków też tej gry nie kupi, bo będzie im się wydawała nudna i nie zrozumiała. Hity pokroju GTA IV czy Halo 3 są dla każdego. Każdy je zrozumie, pobawi się nimi itd. świetnie się też nadają do odpoczynku. Z HR jest jednak inaczej. Na pewno developerzy zrozumieją, że warto robić takie gry, ale nie uważam, że osiągnie "szał" na rynku, ze względu na swój target. No cóż, tak już jest. Gry RPGy też nie sprzedają wyśmienicie w ostatnich czasach. Dlaczego? Z tych samych powodów - wymagające, trzeba do nich przysiąść, skupić się, a komu się po ciężkim dniu się tak chce? :). Dlatego też ludzie lubią filmy z dobrą fabuła - bo wystarczy go odbierać. Z grą jest jednak trochę inaczej.

 

Dlatego tez, uważam, że sukcesem będzie każdy milion sprzedanych egzemplarzy :). Nie da się po prostu tego dokładnie określić, ale nie zbliży się największych hitów, bo to nie ten target.

Odnośnik do komentarza
Jeżeli to wszystko co tu opowiadacie o HR jest prawdą to powstaje pierwszy tytuł ekskluzywny dla PS3, który mnie porządnie kręci. A to niebywałe osiągnięcie. Bo dotychczas PS3 było dla mnie w ciemnej (pipi)e i jedynie takie mocne tytuły mogłyby zmienić moje nastawienie.

 

masz w 100% rację - bardzo mi brakuje tego typu produkcji. Ja też pracuję sporo, do tego mam małą córeczkę, ale właśnie przy porządnych produkcjach z wciągającą fabułą jestem w stanie odpocząć. Tego typu produkcje również wciągają w grę moją szanowną drugą połówkę :D

Czekam na taki tytuł, bo to on pozwoli mi się oderwać od pracy, wypocząć, zanurzyć w inny świat. Jasne, że proste FPSy zawsze będą w cenie (uporczywie dam przykład Battlefield BC - pełnia funu jak dla mnie), ale mimo to najbardziej wyczekuję tego typu produkcji. Dlatego mam nadzieję, że sukces HR przełoży się na kolejne tego typu produkcje (nie muszę mieć ich 3 miesięcznie, wystarczy mi kilka rocznie)

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

W najnowszym PE obczaiłem artykuł i muszę przyznać że jestem szalenie zainteresowany. Jaką za(pipi)istą grą jest Fahrenheit dowiedziałem się stosunkowo późno, bo ok. rok temu. (na jakiejś płycie demo znalazłem). Gra mnie zjadła, przeżuła, i wypluła. Niestety żaden z kumpli jej nie posiadał. Dopiero gdy przeczytałem o Heavy Rain postanowiłem ja za wszelką cenę zdobyć i udało się (don't ask me how;)). I jeszcze drobne pytanko. W PE są takie małe arty z HR. Wie ktoś skąd je wziąć? Bo chciałbym sobie wudrukować i na ścianie powiesić. Koncepcja domu z wypchanymi zwierzętami i ludźmi (!) jest świetna, a znając talent Quantic Dream, zrobią z tego naprawdę niewiarygodną pozycję (dom Agathy z Fahrenheit :D)

Odnośnik do komentarza

trzeci całkiem klimatyczny, w ogóle dzieki hr mam ps3, tak to podobnie jak gooralesko miałbym ją głęboko w pupie, ale koło tak zapowiadającego się programu nie można chyba przejść obojętnie, od pierwszych (prawie) informacji/screenów/filmików wiedziałem że będe musiał w to zagrać, choć będąc prawie 100% sceptykiem, mając swoje doświadczenie, wiem że dużo gier świetnie się zapowiadało a wychodziły średniaki, z tym też się licze, jednak pomimo tego materiały z tej właśnie produkcji podziałały na mnie z taką siłą

Edytowane przez niemrawy
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

moja szczęka jest dwa piętra niżej.......

 

HR,Killzone2 i (jeśli zdążą) GoW3 i GT5 w roku 2009 pokażą na co na prawdę stać PS3

 

edit.po 2h w końcu zbuforował mi się cały pokaz-no cóż czegoś takiego jeszcze nie było-to wygląda jak interaktywny film i wbrew moim wcześniejszym obawom mamy naprawdę ogromny na niego wpływ.Cieszy też bardzo duże wykorzystanie sixsaxisa-możemy za jego pomocą wybierać rodzaj zachowania,otwierać okna,przesuwać przedmioty itp.Fenomenalna jest też nieliniowość rozgrywki zaprezentowana podczas zjawienia się badgaya w domu-przechodząc po cichu bez większych kłopotów wydostaniemy się z domu przez garaż,natomiast gdy nas zauważy zaczmiemy brać udział w trzymającej w napięciu scenie walki i pościgu po mieszkaniu będącej połączeniem czystego gameplaya,quick time eventów i szybkich wyborów drogi ucieczki.Rewelacja!!must have na rok 2009.Dla takich gier warto mieć PS3.

 

Grafika,animacja,cieniowanie,modele postaci,zastosowane patenty(split screen przy wejściu złego do domu) są nie do opisania-to trzeba zobaczyć.Genialne

HR i K2 to dwie najładniejsze gry jakie w życiu widziałem-obie zmierzają na jedną konsolę i obie są ekskluzywami-chyba nic więcej dodawać nie trzeba

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza

1. link http://www.megaupload.com/pl/?d=V06NA2E3

2. dobrze że oglądnąłem tą prezentację, dało mi to możliwość zrewidowania obrazów tłoczących się w myślach po czytaniu rewelacji dziennikarskich jakie to cuda w tym HR pokazywano. Dużej różnicy względem tego jak sobie wyobrażałem tą grę w ruchu nie zanotowałem. Może mam mieszane uczucia do odczuwalnie Fahrenheitowego wchodzenia w interakcję z przedmiotami, ale za to klimat i szybkość akcji pod koniec nie pozostawi nikogo obojętnym.

Odnośnik do komentarza
Panie i panowie stało sie , prawdziwa moc PS3 udowodniona, co do tego nie mam żadnych wątpliwości. :D

Te ''ruchome oczy'' , gdybym tego wcześniej nie widział to bym pomyślał że to film :P

Szkoda że bohaterka nie jest młodsza i bardziej seksowna ^_^ , ahhhhhhh dziś niebedę mógł spać :bow:

ale za to chodzi cudownie-takiego ruszania pupcią i kręcenia bioderkami pozazdrościć jej może nie jedna dziewczyna z reala :P

Odnośnik do komentarza

Nie musicie czekac, az sie caly pasek zaladuje. Cala prezentacje mozecie sciagnac (165 MB): http://www.megaupload.com/?d=V06NA2E3

 

Obejrzalem ta prezentacje, i przypomnialy mi sie slowa Kojimy, o tym ze jego dzielo (MGS4) wyciska z Cella prawie wszystkie soki. :lol2: Zamiast jezdzic po jakischs obozach treningowym (odsylam do bloga Kojimy), powinni wziasc lekcje od Guerrilas, czy od tworcow Heavy Rain, w zkarsie tworzenia grafiki. Sorry za offtopa, ale nie moglem :)

 

A wracajac do gry, to szukuje sie po Kz2, kolejny masterpiece. Cos czuje, ze w 2009 EksKloce bede masowo zlomowane. :)

Odnośnik do komentarza

Kojima już się pokajał... że w związku z niespotykaną dla nich skalą projektu(kilkaset osób) praca nie była efektywna i wiele energii zostało poświęcone na elementy niepotrzebne. Kojime wyzywa się od geniuszy ale przedpotopowa forma pokazywania fabuły poprzez nieinteraktywne cutscenki do tego miana nie pasuje. całe szczęście ten Pan sam w sobie jest bardzo skromny i nie kreuje się na nieomylnego - ma klasę. Sądząc po konstrukcji(akty i loadingi) to MGS4 był robiony jako multiplatformer...

Ps3 powoli coraz bardziej uwidacznia przewagę technologiczną nad konkurencją... LBP, Kz2, GT5p a teraz HR. Wszystko zgodnie z zasadą że developerzy potrzebują około 2 lat aby poznać hardware. Wydaje mi się że dla casula różnica jest nie do wyłapania.

Na samym tym forum pewnie znajdzie się armia tych którzy stwierdzą że HR wygląda gorzej od Gears czy Alan Weak.

 

Najfajniejsze jest to że moc jest wykorzystywana innowacyjnie a nie do zwiększania parametrów technicznych gier.

Liczę na to że SONY wyłoży worek pieniędzy na promocje HR i stanie się ona tym dla gier czym "Obywatel Kain" był dla kina(przy popularności HALO).

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...