Skocz do zawartości

L.A. Noire


Rekomendowane odpowiedzi

Bo ja wiem - jak dla mnie nie ma czego zalowac. Gra on dosyc jednostajnie i nie wiem czy przelknalbym jego kolejna identyczna role (w The Town juz gral gline, a jego gra aktorska wygladala identycznie jak w Mad Men). Cosgrove to jak dla mnie lepszy wybor.

 

Jakbym mial wybrac jakiegos aktora ktorego wystep by mnie naprawde ucieszyl, to bylby to Ian McShane - oczywiscie w roli zlego charakteru.

Odnośnik do komentarza

Nie będzie takiej opcji, że wskażesz niewinnego człowieka, wszelkie tropy zawsze muszą prowadzić do jednej osoby. Jak np. s(pipi) przesłuchanie, a skończyły się tropy to zaczynasz od ostatniego zapisu.(albo całe śledztwo od początku) No chyba, że na koniec jakąś super sprawę rzucą, właśnie w której możesz wskazać nie tego co trzeba.

 

Co do bicia - będzie chyba taka opcja, że można zastraszyć kogoś, oczywiście trzeba wyczuć moment, bo spłoszysz gostka...

Edytowane przez Kre3k
Odnośnik do komentarza

Nieprawda, można aresztować niewinną (podejrzaną) osobę:

 

http://www.cdaction....ciem-pytan.html

 

Już dawno o tym pisali.

 

Ale nie można aresztować niewłaściwą osobę i grać dalej, że niby sprawa rozwiązana. Bo wtedy zostajesz cofnięty do początku sprawy czy tam ostatniego checkpointu.

 

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107163,9183064,L_A__Noire_zapowiada_sie_na_gre_roku__Gralismy_.html?bo=1

Odnośnik do komentarza

Nieprawda, można aresztować niewinną (podejrzaną) osobę:

 

http://www.cdaction.pl/news-17047/la-noire-producenci-pod-gradobiciem-pytan.html

 

Już dawno o tym pisali.

 

 

dawno i już ponoć nieprawda, strasznie sie nakręcacie na jakieś bógwieco a mi sie wydaje że będzie tu sporo przygodówkowej logiki i schematów typu wyszperaj wszystkie przedmioty z lokacji/zwłok i użyj w odpoweidnim momencie przy przesłuchaniu - taki phoenix wright tylko bardziej serio

Edytowane przez okoolarnik
Odnośnik do komentarza

Nieprawda, można aresztować niewinną (podejrzaną) osobę:

 

http://www.cdaction....ciem-pytan.html

 

Już dawno o tym pisali.

 

Ale nie można aresztować niewłaściwą osobę i grać dalej, że niby sprawa rozwiązana. Bo wtedy zostajesz cofnięty do początku sprawy czy tam ostatniego checkpointu.

 

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107163,9183064,L_A__Noire_zapowiada_sie_na_gre_roku__Gralismy_.html?bo=1

 

To, że grać dalej nie będzie można (sprawa rozwiązana) to wiem bo gra ma być liniowa (szkoda). Tylko chodziło mi, że można aresztować niewłaściwą osobę (sam fakt) dlatego prędzej się pytałem, że jestem ciekaw ile będzie takich osób "niewłaściwych, możliwych do aresztowania".

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Już w GTA IV mieliśmy mieć wielowątkową fabułę z różnymi wyborami moralnymi... według plotek. Wiadomo jak wyszło. Nie oczekiwałbym od tego w L.A. Noire niewiadomo czego. Może po aresztowaniu niewinnej osoby część przyszłych spraw zostanie "zablokowana"? Albo nie będzie można obejrzeć happy endingu, czy real endingu jak w Heavy Rain? Wątpię, żeby TB zbudowali sieć powiązań jak w realnym życiu: temu damy w pysk, tego aresztujemy i później zobaczymy tego konsekwencje. Będą ratingi, część spraw będzie pewnie powiązana, ale prawdopodobnie rdzeń związany z naszym bohaterem. Poboczne sprawy pewnie będzie można zawalać. W końcu to tylko gra wideo.

Odnośnik do komentarza

Ej, zaraz, chcesz powiedzieć, że fabuła w GTA IV nie była wielowątkowa ? Huh, chyba w inne gry graliśmy. Wątków było mnóstwo, dlatego też powstały dodatki, ukazujące te same sytuacje z różnych stron barykady. Wybory moralne również były, a ten finalny na pewno niejednemu przysporzył wielu dylematów. Według mnie w GTA IV decyzje, które podejmował gracz. były świetnie zrealizowane, podobnie musi być w LA Noire :P . Ja nie oczekuję czegoś w stylu: Nie zatrzymamy się na przejściu, kobieta się spóźni na kolację z facetem, facet wyjdzie wkurzony z restauracji, przeszarżuje za kółkiem i zabije w wypadku 3 postronne osoby. Coś takiego może za 10 lat, wybory moralne w grach są bardzo ciężkie do zrealizowania, a w GTA były akurat bardzo fajnie przedstawione/

Odnośnik do komentarza

Jedyny mindfuckowy wybór był w momencie gdy z jednej strony mięliśmy randkę, z drugiej katowali naszego kuzyna. Przy ślubie z Kate i zabiciem Romana albo na odwrót ( ;) ) była już typowa kwestia tego czy odpali nam się kończąca misja A, czy kończąca misja B. Dla mnie to nic specjalnego. Motyw z randką i Romanem IMO pokazywał jak wielki potencjał tkwi w tego rodzaju pomysłach. IMO nie wykorzystano go należycie.

Odnośnik do komentarza

 

gruuubo - ciekaw jestem gdzie będzie można to kupić. ja chętnie bym kupił wersję elektroniczną na iPada...

 

BTW skończył się weekend majowy, w czasie którego ogłądnąłem 7 filmów noir i powiem tak: szkoda, że gra nie będzie czarno biała hehe :teehee:

Odnośnik do komentarza

Co do aresztowania przypadkowych osób, to po co w ogóle taka opcja, skoro nie będzie to i tak miało wpływu na fabułę? No chyba, że wskaźnik doświadczenia będzie przez to spadał.

 

No jak to po co ;] a może żeby nie było tak schematycznie, żeby było poczucie większej swobody, żeby było ciekawiej, żebyśmy bardziej wczuli się w rolę detektywa, żeby było trudniej. Oczywiście i tak nie wiemy jak to do końca wygląda ale w sumie lepiej, że jest taka opcja niż jakby jej nie było.

 

Grasz, grasz aresztujesz typa lub kobitkę której/którego jesteś pewien, że jest winny/winna. A tu zonk to nie on/ona ;]

 

Jeszcze tak odnoście tej liniowości też trochę ubolewam, że gra ma być liniowa (ale bez przesady). Z drugiej strony na chłopski rozum to zrozumiałe, że śledztwa muszą kończyć się według wyznaczonego schematu. Skoro każda sprawa jest wzorowana na prawdziwej zbrodni, wydarzeniu, każda sprawa to zamknięty rozdział (choć niektóre mają być powiązane ze sobą) to... Też nie za bardzo rozumiem na jakiej zasadzie wyboru z Heavy Rain miałyby w L.A. Noire funkcjonować.

 

Grunt, że rozwiązywanie, znajdywanie dowodów nie jest liniowe. To imo najważniejsze...

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Panowie. Dziś punkt 22:15 zbiórka na kanale Ale Kino. Bez spoilera ;)

 

Trochę średniawy ten film :P

Fabularnie może średnio ale na uwagę zasługiwała ciekawa zabawa z kamerą, motyw jak z trailerów L.A. Noire ze zbliżeniami na dowody z danej sprawy, przesłuchania świadków, no i coś co mi się bardzo spodobało... kopcenie wagonów szlug. Coś niesamowitego, że puszczono bez cenzury tego rodzaju film w EU A.D. 2011.

Odnośnik do komentarza

to że miasto będzie mniejsze niż w IV było do przewidzenia i żadne zaskoczenie. zresztą jak widać mapka jest na maksymalnym oddaleniu więc przy zoomie może mieć całkiem pokaźne rozmiary.

zresztą to nie sandbox więc liczy się jakość, nie ilość.

 

e: na zoomie widać że jest jeszcze sporo terenu tylko jest zaciemniony. ciekawe czy będzie można go odblokować z postępami w grze czy może dojdzie jako dlc. od razu przypomina mi się Midnight Club L.A. :D

Edytowane przez Colin84
Odnośnik do komentarza

Słupek gdzieś kiedyś była debata na ten temat ale już nie pamiętam gdzie i nie chce mi się szukać :P SA miało około 17 mil kwadratowych.

 

LAN ma mieć nieco mniej niż M2? kurcze troszkę mało. może to syndrom GTA ale w Mafii miasto wydawało mi się małe. w LAN za to będzie więcej do robienia, więcej miejscówek do zwiedzania itd więc będzie co robić zamiast myśleć o rozmiarze :D

Edytowane przez Colin84
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...