Opublikowano 16 marca 200916 l Wiem być może glupie pytanie ale nie mam pojęcia jak oczyścić level (podczas tworzenia) z plam po paintatorze? Z góry dzięki!!!! Edytowane 16 marca 200916 l przez morales-kks
Opublikowano 16 marca 200916 l Jak mam sprawdzić czy uzbierałem 100 % tych prize bubble na danym levelu ?
Opublikowano 16 marca 200916 l Oczywista oczywistość albo nie rozumiem co masz na myśli Jeśli chcemy sprawdzić % nagród np w lvl "First Steps" to wybieramy: Use Pod Computer -> Story -> The Gardens -> First Steps -> Goodies & prizes won (tu będzie podana liczba w "%")
Opublikowano 17 marca 200916 l Mam pytanie. Jeśli mam włączoną muzykę w podzie to jak biorę story i zaczynam wybierać jakiś level to słychać takie pikanie , jeśli wyłączę muzykę w settings to nie ma tego pikania. Też tak macie ?
Opublikowano 20 marca 200916 l LittleBigPlanet has over 600,000 user-created levels http://playstation.joystiq.com/2009/03/20/...created-levels/
Opublikowano 21 marca 200916 l Nie rozumiem czemu twórcy nie wydają DLC z levelami-przecież paczka z strojami z K2 aż prosi się o levele na Helganie i strzelanie paintatorem w helgastów. Łaskawie tylko raz do tej pory uraczyli nas własnymi levelami przy okazji MGS Pack.Tak trudno stworzyć kilka nowych levelów,choćby w kreatorze do którego każdy użytkownik ma dostęp?!
Opublikowano 21 marca 200916 l Właśnie. Ja osobiście wolę jakieś poziomy czy nowe możliwości niż stroje. DLC do LBP idzie w złym kierunku. Oby nie skończyło się tylko na kolejnych ubrankach.
Opublikowano 21 marca 200916 l Jestem tego samego zdania. Nie rozumiem za bardzo polityki MM, kolejne level packi (na wzór MGS DLC) na bank znalazły by rzesze nabywców. LBP ma ogromny potencjał! Tyle światów mają do dyspozycji a bawią się tylko w krawców, lenie
Opublikowano 21 marca 200916 l Najgorsze jest to,że na upartego po najmniejszej linii oporu wystarczyłoby twórcę z media Molecule postawić przed tv i konsolą i mógłby stworzyć level w edytorze tak jak my wszyscy robimy.Pewnie wyrobiłby się w weekend, a potem taki level opublikować w postaci DLC-żadna filozofia
Opublikowano 21 marca 200916 l Mamy przecież GOW, KZ2, HS i wiele więcej. Chętnie zobaczyłbym poziomy z FF VII oraz walkę mieczem.
Opublikowano 26 marca 200916 l GDC: Developerzy nagradzają http://www.ps3site.pl/gdc-developerzy-nagradzaja/15909/ Patch v1.12 http://www.ps3info.pl/story-645-LittleBigP...patch-v112.html Edytowane 27 marca 200916 l przez Shakeawake
Opublikowano 28 marca 200916 l UWAGA, chce ostrzec wszystkich, którzy robią swoje mapy. Przez 2 tygodnie siedzialem po pare godzin nad swoim levelem był już prawie ukończony, jedyne czego jeszcze nie było to boss zaplanowany na końcu. Zrobiłem masę obiektów, które zapisywałem w "MyObjects" predko nadszedl moment taki, ze non stop wyskakiwal mi komunikat ze nie mozna zapisac profilu, sprobuj usunac zdjecia itd., chyba wiecie o co chodzi. Wiec zacząłem dodawać różne moje i nie moje obiekty, jako nagrody w mojej mapie i potem je usuwać z mojego "goodies baga". Wczoraj chciałem otworzyć swoją mapę i nie chce się wczytać, widze tylko komunikat "failed to load level", nie mogę go też opublikować, czuje się zalamany nad zmarnowaną pracą. Kiedy po raz kolejny będe miał więcej czasu to zrobie ten level w kilku częściach. Nikomu czegos takiego nie życzę
Opublikowano 28 marca 200916 l Od wczoraj mam ta grę i bardzo mi się podoba. Mam jednak parę pytań co od niej mianowicie chodzi mi taki motyw jak zdobywanie tych wszystkich przedmiotów podczas przechodzenia story mode. Da się je jakoś w inny sposób zdobyć, czy tylko w tym trybie? Dlaczego tak strasznie mało jest tych wszystkich itemków do customizowania naszego małego bohatera? No i jeszcze jedno pytanie, niektórych przedmiotów nie da się od razu zdobyć na planszach tylko trzeba np wrócić po ukończeniu story? Wiem że w niektórych momentach trzeba naklejać naklejki i coś się odblokowuje jednak są takie itemki do których np nie da się normalnie dostać?
Opublikowano 28 marca 200916 l Od wczoraj mam ta grę i bardzo mi się podoba. Mam jednak parę pytań co od niej mianowicie chodzi mi taki motyw jak zdobywanie tych wszystkich przedmiotów podczas przechodzenia story mode. Da się je jakoś w inny sposób zdobyć, czy tylko w tym trybie? Tylko w story mode zdobędziesz te przedmioty. Dlaczego tak strasznie mało jest tych wszystkich itemków do customizowania naszego małego bohatera? Bo nowe trzeba zdobyć w Story mode. No i jeszcze jedno pytanie, niektórych przedmiotów nie da się od razu zdobyć na planszach tylko trzeba np wrócić po ukończeniu story? Wiem że w niektórych momentach trzeba naklejać naklejki i coś się odblokowuje jednak są takie itemki do których np nie da się normalnie dostać? Do plansz musisz się wrócić tylko wtedy gdy nie miałeś jakieś naklejki za 1 razem(bo zdobywało się ją w innej planszy np.) A tak możesz zdobyć wszystko co jest widoczne, tylko niekiedy do tego potrzeba 2,3 lub 4 sackboy'ów(przeważnie 2). A w których miejscach jest potrzebna pomoc innych Sackboy'i powinneś wiedzieć(zawsze jest naklejka Sackboy'a i obok niej x2, x3 x4 w zależności od tego ile Sacków jest potrzebnych.) Edytowane 28 marca 200916 l przez agst
Opublikowano 29 marca 200916 l Dlaczego tak strasznie mało jest tych wszystkich itemków do customizowania naszego małego bohatera? Zwróc uwage tez na to, ze na swoją postac mozesz nalepiac stickery i dekoracje, jezeli je odpowiedznio polaczysz mozesz zrobic cos naprawde szokujacego. Najlepiej jednak zabrac sie na powaznie za story a nie gadac, wszystko wyjasni sie z czaem ;]
Opublikowano 29 marca 200916 l Ponawiam pytanie; nie mam pojęcia jak oczyścić level (podczas tworzenia) z plam po paintatorze? tongue.gif Gdzie jest jakiś "reset" którego mógłbym użyć? Z góry dzięki za odp.!
Opublikowano 29 marca 200916 l Otwierasz popit, customize character i na ostatniej stronie masz opcje "clean" czy coś w tym guście.
Opublikowano 30 marca 200916 l nie chodzi mi o umycie sakcboya (to wiem jak zrobić ) ale o "UMYCIE" LEVELU Z PLAM PO FARBIE
Opublikowano 30 marca 200916 l Niestety ale trzeba chyba wszystkie kleksy recznie zdejmowac (tak jak zdejmuje sie naklejki).
Opublikowano 1 kwietnia 200916 l witam. gdzie mogę znaleźć fajne grywalne nazwy poziomów robionych przez graczy. gram tylko w te co są wyszczególnione w czasopiśmie PSX. są super ale przydałoby sie wiecej
Opublikowano 2 kwietnia 200916 l Jak poinformowało Sony Computer Entertainment, do tej pory stworzono 725 tysięcy poziomów. http://www.neogo.pl/newsy/15926 Prawie 2 miliony graczy online... http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,6457...24_tysiace.html Anatomia Sackboy Klik- http://cache.gawker.com/assets/images/kota.../sacksides3.jpg Oficjalny kanał YouTube dla LBP http://www.youtube.com/littlebigplanetuk W 80 sackboyów dookoła świata klik- http://polygamia.pl/Polygamia/1,95334,6466...ola_swiata.html
Opublikowano 4 kwietnia 200916 l Nie wiem, dawałem grze kilku krotnie szanse lecz ani raz nie przycianela mnie ta gra na dłużej niż 20 min . No nic gra bedzie musiała polecieć na bazar.
Opublikowano 4 kwietnia 200916 l No gra jest specyficzna i nie każdemu podchodzi ! Ja spędziłem z nią ponad 100h , zrobiłem 3 swoje levele , pograłem online itp i na razie odpoczywam od niej no może nie całkiem bo raz na jakiś czas włączę dla rozluźnienia Edytowane 4 kwietnia 200916 l przez froniu
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.