Skocz do zawartości

Dead Space

Featured Replies

Opublikowano

Ja zagralem 5 minut w Extraction i dziekuje. Strzelanka na szynach, nie zatrzymasz sie, nie pomyslisz, tylko ciagle samo cie do przodu popycha.

 

Zależy kto co lubi, bo to co opisałeś jest w moich oczach np. klasyką arcade (Time Crisis itp.) więc zawsze idzie grać, trzeba tylko odpowiednio podejść :)

  • Odpowiedzi 479
  • Wyświetleń 99,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • mi również... a dopiero najtrudniejsze przede mną

  • nie zapomne moich pierwszych chwil z szarakiem pierwszych nocek z residentem bez karty pamieci to było wyzwanie i prawdziwe emocje pózniej była znakomita dwójka niestety tylko w ntsc a jako że

  • Jestem prosto po przejściu całej gry i moge napisać ,że jestem pod wrażeniem początku,środka,końca....wogóle całej gry!! :D... co zrobili panowie z EA to należą sie gromkie brawa,ludzie wreszcie rozum

Opublikowano

tez gralem i zupelnie na odwrot. Podoba mi sie, ale zagram, jak dojdzie do mnie pistolet od sony ten dlugi na 2-rece(do strzelanek) :)

jest bardzo stabilny wiec bedzie sie miodnie siekac.

Opublikowano

wlasnie ten, a co?

Dobry zakup? poleca-sz/cie?

- edit.

Jestem w pracy i nie mam dostepu do wifi. Ogolnie mam wszystko po blokowane by mi kasy nie zrzeralo z karty. Jak wroce.

Edytowane przez Square
po co ten cytat ?

Opublikowano

Wczesna wersja Dead Space powstala juz podobno w 2006 na pierwszego XBOX'a, nie wiadomo czy miala to byc gra przeznaczona wlasnie na ta konsole czy moze developer tylko testowal silnik 3D dla next-genow.

Filmik typu video na video - troche marnej jakosci, ale lepsze to niz nic, szkoda, ze nie uploadowali oryginalu.

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CGsiVQbZSN0

 

zrodlo:

http://www.unseen64....xbox-prototype/

 

 

Widac zmieniony kombinezon i jakas bron (moze Plasma Cutter) strzelajaca na niebiesko, ze znanych elementow widac HUD, staze i stan niewazkosci.

Edytowane przez saptis

Opublikowano

Tak jak pisalem - graficznie Dead Space nawet dzisiaj robi wrazenie dzieki designowi, niestety zdazaja sie takie kwiatki jak pikseloza, a czegos takiego nie powinno byc na tych konsolach. Zrobilem screena - to akurat jest czesc Leviathana, ale wczesniej mozna bylo zauwazyc pikseloze na organicznych czesciach porastajacych korytarze.

 

20130202_165639.jpg

Edytowane przez saptis

Opublikowano

W wielu dopracowanych graficznie tytułach znajdziesz takie "smaczki", nawet w tak sławnym pod tym względem Crysis 2. A Dead Space to wciąż solidne wykonanie pomimo prawie 5 lat od premiery.

 

@Voytas, to Ty jesteśt na tym materiale o sharpshooterze?

Edytowane przez Nemesis US

Opublikowano

Yep, it's me.

 

A co do pikselozy to jest tak za kazdym razem jak sie podejdzie do tego miejsca czy to blad wczytania sie tekstuty?

Opublikowano

Ja sobie nie przypominam czegoś takiego. Mi to wygląda na problem z mip-mapami (czyli z ODD lub płytą (rysy, zabrudzenia etc.)). :P Czy to przypadkiem po kilku/kilkunastu sekundach nie wraca do normy?

Edytowane przez Berion

Opublikowano

Szczerze mówiąc to nie wiem czy po tej walce cała ta masa się nie roztapiała i być może stąd taki widok na zdjęciu.

Opublikowano

Ja sobie nie przypominam czegoś takiego. Mi to wygląda na problem z mip-mapami (czyli z ODD lub płytą (rysy, zabrudzenia etc.)). :P Czy to przypadkiem po kilku/kilkunastu sekundach nie wraca do normy?

A z drugiej strony w ME2 na PS3 jest taki sam problem z trawa w dodatku u wszystkich, wiec zabrudzenia plyty na to nie wplywaja w przypadku ME ;)

Opublikowano

Plyta jest jak nowa, kupilem gre tydzien temu, jestem przekonany, ze tak po prostu jest i nie tylko w mojej grze. Jest tak za kazdym razem i nie tylko w tym jednym miejscu. Moze zabraklo mocy obliczeniowej na filtrowanie tekstur, albo ktos sie troche zapomnial. ;) Tak powaznie to troche glupio to wyglada bo piksele byly na PSX i na slabym Nintendo DS, na PS3 nie powinno byc takich rzeczy. Jednak poza Dead Space gdzies juz widzialem cos takiego, juz nie pamietam nawet w jakiej grze - czesto ogladam tekstury i zagladam we wszystkie zakamarki, wiec zdaza sie, ze znajde cos ciekawego.

Edytowane przez saptis

Opublikowano

Od czasu PS2 ciężko zaglądać we wszystkie bo dev zaczęli masowo stosować blockery. ;p

 

Ja miałem tak tylko w B2, ale tam nie było widać pikseli bo był smooth zawsze na wszystkim. Po kilku chwilach wracało do normy (nie licząc tego feralnego martwego daddy'ego z przed patcha).

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

W niedziele ukonczylem gre, gralem poziomie Medium i przyznaje, ze nie bylo wcale trudno - moze nawet powinienem zaczac na wyzszym bo w zapasie zostala mi cala masa MediPackow, troche amunicji i innych zasobow. Ukonczenie zajelo mi 16h06m06sec (ze tez akurat 666), zberalem poukrywane rzeczy - znalazlem 150 logow, zagladalem w kazdy zakamarek, podziwialem widoki itd.

 

Dead Space zrobil na mnie niesamowite wrazenie - dawno nie gralem w tak straszna gre, to cos jak starsze REsidenty, wlasnie takiej gry mi brakowalo. Tak jak pisalem - graficznie nawet dzisiaj robi wrazenie, a oprawa dzwiekowa to pierwsza klasa - najlepiej gralo mi sie z duzymi, nausznymi sluchawkami dzieki ktorym slychac kazdy dzwiek. Mam juz druga czesc Dead Space - kupilem dwa dni przed pierwsza i pogralem troche, jednak postanowilem przerwac i najpierw skonczyc jedynke. Jeszcze nie wiem czy od razu sie za nia zabrac czy moze zagrac w jedynke na New Game +.

Opublikowano

Mnie DS wciągnął na tyle, że wbiłem platynkę. Niebawem będę chciał skompletować 100% w DS2. A właśnie, do "dwójki" Visceral puściło jakieś darmowe DLC niedługo po premierze?

Edytowane przez Nemesis US

Opublikowano

Puściło, ale nie darmowe. Chyba fabularne (nie grałem), do jedynki to niestety same wdzianka...

  • 6 lat później...
Opublikowano

Obejrzane z wielką przyjemnością, bo Dead Space to jeden z najlepszych horrorów jakie było dane mi grać. Po kilku generacjach zdominowanych przez Azjatów Amerykanie pokazali, że też potrafią budować atmosferę. Pierwsza część to też jeden z niewielu tytułów które scalakowałem. Wiele dałbym za jakiś remaster albo remake tej gry, ale w sumie to tytuł z poprzedniej generacji i nie za bardzo mam na co liczyć. :(

Opublikowano

Dla mnie to wciąż absolutne 10/10. Tytuł, który przeszedłem 7 razy, dwukrotnie go platynując. Idealna całość, z piękną grafiką (nadal!), gęstym klimatem, świetnym gameplayem i intrygującą historią. Kontynuacje też spoko, ale zupełnie niepotrzebne, bo obydwie dużo gorsze (mimo że ogólnie spoko gierki).
Nie obraziłbym się, gdyby EA połakomiło się na łatwą kasę i wypuściłoby zremasterowaną trylogię (tego i Crysis).

Opublikowano

Dead Space > jakikolwiek Resident. Od jakiegoś czasu myślę nad powrotem na Ishimurę, bo to była wspaniałą gra. Szkoda, że nie miałem xboxa kiedy rozdawali trylogię ;/ Trzeba poszukać na olx płytek.

Opublikowano

Genialna gra i ten miks uczuć - strach i ciekawość  co za rogiem - o którym wspomina Glen.
Ucieszyłem się kiedy wymienił film "Event Horizon" bo jestem jego fanem, oglądałem kilka razy.
Dzięki @Wredny za link do tego materiału.

Opublikowano

Jak już jesteśmy przy "Event Horizon", to kojarzycie jakieś podobne filmy? Uwielbiam opuszczone statki kosmiczne i mordowaną załogę xD Jedyne co mi przychodzi do głowy, to "Pandorum".

Opublikowano

"Sunshine" od Danny'ego Boyle'a, oraz całkiem spoko "Life" z Reynoldsem, Gyllenhaalem i Ferguson.

Edytowane przez Wredny

Opublikowano

Event Horizon, nigdy tego nei obejrzałem, za mocny jest juz sam trailer. Z tego typu filmów o których mówicie to jeszcze Tajemnica Syriusza jest warta obejrzenia, mimo, że to na planecie się dzieje. Life niedawno leciał w TV i sobie odświeżyłem całkiem przypadkowo. Ten obcy przymomina mimiki z Prey jak w morde strzelił.

 

W Dead Space'a pierwszego nie grałem, tylko trójkę zacząłem w coopie z bratem, ale klimat zagrożenia idzie się walić jak się gra we dwóch.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.