Opublikowano 25 października 200915 l Ktoś grał? Dużo jest różnych mobów?Czy jest fun ze strzelania? Jak sprawuje sie co-op?
Opublikowano 27 października 200915 l Mam problem z jedną misją z początku gry, trzeba w niej zebrać 4 części do snajperki, trzy znajduję a czwartej pomimo że jestem w miejscu wskazanym na mapie (obok takiego okrągłego namiotu) za cholerę nie mogę znaleźć spotkał się ktoś z czymś takim??? Edytowane 27 października 200915 l przez SierraPL
Opublikowano 27 października 200915 l Wskaznik na misjach "znajdz 4 czesci" pokazuje tylko obszar na ktorym ta czesc sie znajduje a nie miejsce. Posprawdzaj dachy, zakamarki,itp Edytowane 27 października 200915 l przez Scorp1on
Opublikowano 29 października 200915 l Dzięki, pomogło. Natomiast mam kolejne pytanie czy też tak macie że nie zalicza Wam achiwów za kille z poszczególnych typów broni (mówię tu o tych 25 kill .....) podobno gra trochę zglichowana i nie wiem czy to wina tego czy ja coś nie teges robie? Pzdr @ll
Opublikowano 29 października 200915 l Ta, gliczują się dziwnie. Wystarczy jednak zrobić nową postać i na niej wpadną.
Opublikowano 29 października 200915 l pograłem dopiero z godzinkę i niestety początkowe misje troszke mnie rozczarowały..jak na razie jest to standardowe przynieś, wynieś, pozamiataj..
Opublikowano 30 października 200915 l Taka mini recka plusy - przejście gry (ok.25-30h) - wciąga jak cholera - klimat - design - duży i zróżnicowany świat - humor - ilość broni - levelowanie postaci - co-op - cel shading - brutalność - dobrze wyważony poziom przeciwników do twojego levelu (jak nie będziesz robił pobocznych questów to gra będzie mega hard jak będzie robił wszystkie questy to gra będzie normal/hard) - gra to mix fallout 3 w cel shading + szczypta halo, diablo, metroid prmie i kz2 minusy - schematy - sterowanie pojazdem - fabuła - brak sytemu losowań - środowisko prawie nie zniszczalne (poza beczkami) - początkowo marnie się rozkręca - momentami przynudza 8 grafika 8 dźwięk 9 grywalność 9- żywotność ocena 8+ PS.Fallout mnie nie przekonał i po 3h sobie odpuściłem za to Borderlands wciągnął mnie na dobre
Opublikowano 30 października 200915 l MOże dlatego, że Fallout 3 to gra RPG a Borderlands to shooter.
Opublikowano 30 października 200915 l Fallout to RPG :E ? dobre dobre bede musial to gdzies zapisac:)
Opublikowano 1 listopada 200915 l Fallout to rpg przede wszystkim (umiejetnosci strzeleckie mozna o kant tylka sobie otrzec skoro system losuje marny damage, albo czy w ogole trafimy). Borderlands to jednak bardziej FPS, albo raczej FPS hack&Slash - system nie dokonuje tu Bog wie jakich obliczen, mamy proste statystyki broni, prosty rozwoj postaci - a skill z Halo czy tam innego na pewno nie pojdzie na marne .
Opublikowano 4 listopada 200915 l Zastanawiam się nad tą grą ale nie wiem czego oczekiwac. Do czego byście tę grę przyrównali mając do wyboru - Fallout 3, Sacred 2, Too Human? Szczególnie pod kątem fabularnym i gameplayowym. Jest tu jakaś fabuła sensowna, czy taki bełkot jak w Sacred 2? Fallout był zarąbistą gierką IMO; Sacred przeszedłem w bólach i drugiej takiej gry, tak szybko, nie zdzierże
Opublikowano 4 listopada 200915 l Nie porównuj Borderlands do RPGów - to mimo wszystko strzelanka z elementami RPG. Jak znudziły Ci się standardowe shootery trwające po 6h, to łykaj śmiało. Świetna gra.
Opublikowano 4 listopada 200915 l To chyba dialogi masz wyłączone... Jest historyjka o poszukiwaniu tajemniczej krypty na Pandorze. Głównym celem jest zbieranie kolejnych kawałków klucza. Taka lekka opowiastka, która ma spajać to jakoś.
Opublikowano 4 listopada 200915 l Gameplay to zdecydowanie do Fallouta podobny z tych trzech (choć na razie widziałem tylko filmiki), a fabuła to nie wiem, ale jakaś wyszukana nie jest raczej. Coś o poszukiwaniu obcych technologii czy cóś, jakiś skarbiec (vault - o, jakieś podobieństwo do Fallouta jest;) ).
Opublikowano 4 listopada 200915 l no niby podobny gameplay ale jak traktowałeś fallouta jak sptrzelanine to trochę współczuje, w falloucie strzelanie bez vatsa to była mordęga tu strzela sie rewelacyjnie, praca kamery działa bardo przyjemnie, broni jest dużo i czuć między nimi różnicę. Oczywiście mamy bardzo fajny, miejscami bardziej miejscami mniej falloutowo-westernowy klimat: pustynie, brud, baraki, fikuśne formacje skalne i miejscami szkielety gigantycznych zwierząt[i obozy zbudowane na tych szkieletach] do tego potwory i masa niezłych świrów za przeciwników. Z materiałów filmowych jakie widziałem jak dotąd najlepiej specyfikę tej gry oddaje recenzja na gametrailers[żadne tam trailery], przynajmniej ja sie po tej recenzji nakręciłem i nie zawiodłem się. A, bo i w przeciwieństwie do F3 tu swiat podzielony jest na strefy, więc nie ma tego specyficznego poczucia wolności, tu do każdego miejsca prowadzi z grubsza jedna droga.
Opublikowano 8 listopada 200915 l Wiadomo cos o usunieciu blokady na max 50lvl grze? Bo troche to malo, powinno byc przynajmniej 99 lub nie skonczonosc . Znajac zycie pojawi sie pierwsze DLC i dojdzie tam 60lvl Pogralbym sobie dalej by sie levelapowac (nawet bez achievementa) a tak to nuda po prawie 2 krotnym przejsciu gry i zrobieniem 1000 Edytowane 8 listopada 200915 l przez Scorp1on
Opublikowano 8 listopada 200915 l Gearbox zamiast wracać do tego nędznego Brothers In Arms powinien skupić się na eksploatowaniu tego majstertyxa właśnie .
Opublikowano 9 listopada 200915 l "The Zombie Island of Dr. Ned" ten DLC zobaczymy w tym roku, cena jakieś 800msp btw ta gra śmierdzi Tromą w najlepszym tego słowa znaczeniu
Opublikowano 9 listopada 200915 l Gra to cudo. Gram na PC, ale na pewno się skusze kiedyś na wersje na Xboxa
Opublikowano 9 listopada 200915 l Rozumiem, że maksymalny level wynosi 50? Czy za każdy poziom dostaje się 1 skill point?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.