Opublikowano 17 marca 200916 l http://allgamesbeta.net/2009/03/16/bioshock-2-game-informer/ Na screenach widać, że te wiertło to nawet pół ekranu zajmuje. ;]
Opublikowano 17 marca 200916 l Już po pierwszych screenach jakie widziałem w tym artykule wygląda obłędnie. Must have
Opublikowano 20 marca 200916 l Po prostu wyważa tym, że oprócz siekania splicerów wiertłem będziemy musieli opiekowac się małą siostrą - bez niej zapewne nie złapiemy adama ani eve.
Opublikowano 20 marca 200916 l Wy naprawdę wierzycie, że będziemy grali całą kampanie Tatuśkiem? Ja sadzę, że to będzie krótka interaktywna retrospekcja, w której wcielimy się w pierwszego BD. Obym się nie mylił.
Opublikowano 20 marca 200916 l A ja żałuję że nie będzie co-opa. Już nie będe miał szansy pobiegać małą siostrą z wielką strzykawką, a tatusiek (na żywca) osłaniałby mi plecy
Opublikowano 6 kwietnia 200916 l Z jakiegoś niemieckiego magazynu: - Bioshock 2 will have much more (facial) animations for it's characters, especially the Little Sisters. - Tannenbaum is indeed back and during a gameplay presentation, Tennenbaum wakes up the player. - According to Melissa Miller, returning to Rapture wont be boring because of three reasons: 1. You can go outside of Rapture, 2. You will mainly visit places, you only heard of in B1 and 3. a secret aspect, she wont mention. - Compared with the Big Daddy in Bioshock 1, you will be faster and your field of view will be better. - Vita Chambers are back, but when you respawn there, the health of the enemies (e.g. Big Daddies) might be regenerated for a certain amount. - There are more greytones added to your moral choices. So there is not just black and white. Moral choices are also integrated into the game mechanics and not just to the endings. - Splicers will now search for cover, jump off balconies and use their enviroment. They can also catch grenades and throw them back. - The Big Sister will change during the story. - Guessing from artworks and screenshots, Splicers look more ill. One had more claw like fingers, eczemas...etc. - Concept art showed Rapture Metro Station North, one small screenshot showed a hall in Fontaine Futuristics. - In an interview with Jordan Thomes, he said: "Ryan and Fontaine were a part of the big ideologic war, which made Rapture fall. While the story of this characters is somehow over, they are still important to show people whats up with Rapture...." - Jordan also said that the player "creates" alot of corpses. The Little Sisters may show which are worth to be harvested. P.S.W tym tygodniu w GTTV ma być premierowy pokaz B2.
Opublikowano 7 kwietnia 200916 l Z jakiegoś niemieckiego magazynu: - Vita Chambers are back, but when you respawn there, the health of the enemies (e.g. Big Daddies) might be regenerated for a certain amount. Bullshit. VC are back, ale nie dla nas - działają tylko na organizmy z genami Ryana (jak Jack z BS1), a BD raczej takim nie jest... Ale dla nas będzie coś zbliżonego do VC, żeby tak jak poprzednio nie frustrować Graczy...
Opublikowano 7 kwietnia 200916 l Tutaj chodzi ze bedzie Vita dla nas ale za kazdy respawn z niego odnawia troche energi wrogowi. (nie temu z forum )
Opublikowano 8 kwietnia 200916 l A ja żałuję że nie będzie co-opa. Już nie będe miał szansy pobiegać małą siostrą z wielką strzykawką, a tatusiek (na żywca) osłaniałby mi plecy tyyyy. to by było dobre, jeden biega kurduplem i stosuje stealth a drugi ciśnie czołgiem i prasuje wroga Butch, VC były dostrajane, a na dodatek to skąd wiesz jaka jest geneza pierwszego BD?
Opublikowano 10 kwietnia 200916 l Pojawił się kolejny trailer nadchodzącej produkcji: http://www.gametrailers.com/player/47807.html Jak widać rzeczywiście nie będziemy grali Tatuśkiem przez cały czas, bo postać przedstawiona na tym filmiku raczej na pewno nim nie jest.
Opublikowano 10 kwietnia 200916 l Po sposobie poruszania się i choćby wielkości ręki nie wygląda mi to raczej na Big Daddy'ego. Zresztą wiertło może być po prostu jedną z dostępnych broni. Oczywiście to tylko moje spostrzeżenia.
Opublikowano 10 kwietnia 200916 l Chyba poprawili też fizykę postaci w czasie walk. Ogólnie na razie in plus.
Opublikowano 10 kwietnia 200916 l Po sposobie poruszania się i choćby wielkości ręki nie wygląda mi to raczej na Big Daddy'ego. Zresztą wiertło może być po prostu jedną z dostępnych broni. Oczywiście to tylko moje spostrzeżenia. no jak to? przecież widać tą rękawice na łapie cały czas
Opublikowano 10 kwietnia 200916 l Wygląda ciemniej i straszniej niż jedynka To źle? Takie są właśnie założenia twórców dla sequela... I bardzo dobrze imo.
Opublikowano 10 kwietnia 200916 l Dla mnie źle, nie przepadam za mega ciemnym i mrocznym klimatem w grach.
Opublikowano 10 kwietnia 200916 l Dla mnie jedynka była wręcz za mało ciemna i straszna:P, klimacik co prawda był, ale czegoś mi brakowało. A po dwójce oczekuję podkręcenia klimatu i więcej STRACHU.
Opublikowano 11 kwietnia 200916 l Coście się tak przyczepili tej "ciemności"? Regulacja kontrastu i jasności wam w wyświetlaczach padła? <_<
Opublikowano 11 kwietnia 200916 l Dla mnie źle, nie przepadam za mega ciemnym i mrocznym klimatem w grach. Hehe nie no sorry ale trochę pojechałeś, nie przepadasz za ciemnym i mrocznym klimatem to czego ty oczekujesz po Bioschocku? Etapów w lesie, na polanie na pikniku, kolorów z Vivy Pinat? Przecież to jest horror musi być mroczno, strasznie klimatycznie. Co do trailerka sam początek z BS łoł klimat klimat i jeszcze raz klimat.
Opublikowano 11 kwietnia 200916 l Trailer niszczy, jedynka mna zamiotla, mam nadzieje ze uda sie to dwojeczce, chociaz cicho licze na to, ze sequel bedzie lepszy. Uzywanie plasmidow i broni na raz to swietny motyw.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.