Jump to content

Bioshock 2

Featured Replies

  • Replies 323
  • Views 41.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • No i fajnie to wygląda choć przyznam, że powalona na kolana nie jestem. Widać nowych przeciwników, widać Big Sister, która jest BD. z dopalaczem, nowe bronie. Po prostu gameplay z jedynki połączony z

  • A bo wolne sianko miałem to se kupiłem nic na siłe mistrzu

  • Jeśli komuś podobał się BS1, w dwójkę i tak musi zagrać. Niesamowite uczucie móc znów chodzić (i to nie byle kim) po Rapture. Pograłem także chwilę w multi. Nie jest to może poziom BC2, ale można ni

Już po pierwszych screenach jakie widziałem w tym artykule wygląda obłędnie. Must have :D

Po prostu wyważa tym, że oprócz siekania splicerów wiertłem będziemy musieli opiekowac się małą siostrą - bez niej zapewne nie złapiemy adama ani eve.

Wy naprawdę wierzycie, że będziemy grali całą kampanie Tatuśkiem? Ja sadzę, że to będzie krótka interaktywna retrospekcja, w której wcielimy się w pierwszego BD. Obym się nie mylił.

A ja żałuję że nie będzie co-opa. Już nie będe miał szansy pobiegać małą siostrą z wielką strzykawką, a tatusiek (na żywca) osłaniałby mi plecy :/

  • 3 weeks later...

Z jakiegoś niemieckiego magazynu:

- Bioshock 2 will have much more (facial) animations for it's characters, especially the Little Sisters.

- Tannenbaum is indeed back and during a gameplay presentation, Tennenbaum wakes up the player.

- According to Melissa Miller, returning to Rapture wont be boring because of three reasons: 1. You can go outside of Rapture, 2. You will mainly visit places, you only heard of in B1 and 3. a secret aspect, she wont mention.

- Compared with the Big Daddy in Bioshock 1, you will be faster and your field of view will be better.

- Vita Chambers are back, but when you respawn there, the health of the enemies (e.g. Big Daddies) might be regenerated for a certain amount.

- There are more greytones added to your moral choices. So there is not just black and white. Moral choices are also integrated into the game mechanics and not just to the endings.

- Splicers will now search for cover, jump off balconies and use their enviroment. They can also catch grenades and throw them back.

- The Big Sister will change during the story.

- Guessing from artworks and screenshots, Splicers look more ill. One had more claw like fingers, eczemas...etc.

- Concept art showed Rapture Metro Station North, one small screenshot showed a hall in Fontaine Futuristics.

- In an interview with Jordan Thomes, he said: "Ryan and Fontaine were a part of the big ideologic war, which made Rapture fall. While the story of this characters is somehow over, they are still important to show people whats up with Rapture...."

- Jordan also said that the player "creates" alot of corpses. The Little Sisters may show which are worth to be harvested.

 

achtungbigsis.JPG

 

 

P.S.W tym tygodniu w GTTV ma być premierowy pokaz B2.

Z jakiegoś niemieckiego magazynu:

- Vita Chambers are back, but when you respawn there, the health of the enemies (e.g. Big Daddies) might be regenerated for a certain amount.

Bullshit. VC are back, ale nie dla nas - działają tylko na organizmy z genami Ryana (jak Jack z BS1), a BD raczej takim nie jest...

Ale dla nas będzie coś zbliżonego do VC, żeby tak jak poprzednio nie frustrować Graczy...

Tutaj chodzi ze bedzie Vita dla nas ale za kazdy respawn z niego odnawia troche energi wrogowi. (nie temu z forum ;))

A ja żałuję że nie będzie co-opa. Już nie będe miał szansy pobiegać małą siostrą z wielką strzykawką, a tatusiek (na żywca) osłaniałby mi plecy :/

 

tyyyy. to by było dobre, jeden biega kurduplem i stosuje stealth a drugi ciśnie czołgiem i prasuje wroga

 

Butch, VC były dostrajane, a na dodatek to skąd wiesz jaka jest geneza pierwszego BD?

Pojawił się kolejny trailer nadchodzącej produkcji:

 

http://www.gametrailers.com/player/47807.html

 

Jak widać rzeczywiście nie będziemy grali Tatuśkiem przez cały czas, bo postać przedstawiona na tym filmiku raczej na pewno nim nie jest.

 

jak nie jest jak jest, BD przez cały filmik

Po sposobie poruszania się i choćby wielkości ręki nie wygląda mi to raczej na Big Daddy'ego. Zresztą wiertło może być po prostu jedną z dostępnych broni. Oczywiście to tylko moje spostrzeżenia.

Wygląda ciemniej i straszniej niż jedynka :angry:

Chyba poprawili też fizykę postaci w czasie walk. Ogólnie na razie in plus.

Po sposobie poruszania się i choćby wielkości ręki nie wygląda mi to raczej na Big Daddy'ego. Zresztą wiertło może być po prostu jedną z dostępnych broni. Oczywiście to tylko moje spostrzeżenia.

 

no jak to? przecież widać tą rękawice na łapie cały czas :mellow:

 

Wygląda ciemniej i straszniej niż jedynka :angry:

To źle? Takie są właśnie założenia twórców dla sequela... I bardzo dobrze imo.

Dla mnie źle, nie przepadam za mega ciemnym i mrocznym klimatem w grach.

Dla mnie jedynka była wręcz za mało ciemna i straszna:P, klimacik co prawda był, ale czegoś mi brakowało. A po dwójce oczekuję podkręcenia klimatu i więcej STRACHU.

Coście się tak przyczepili tej "ciemności"? Regulacja kontrastu i jasności wam w wyświetlaczach padła? <_<

Dla mnie źle, nie przepadam za mega ciemnym i mrocznym klimatem w grach.

Hehe nie no sorry ale trochę pojechałeś, nie przepadasz za ciemnym i mrocznym klimatem to czego ty oczekujesz po Bioschocku? Etapów w lesie, na polanie na pikniku, kolorów z Vivy Pinat? Przecież to jest horror musi być mroczno, strasznie klimatycznie.

Co do trailerka sam początek z BS łoł klimat klimat i jeszcze raz klimat.

W jedynce było prawie jak w Vivie Pinacie :D

Trailer niszczy, jedynka mna zamiotla, mam nadzieje ze uda sie to dwojeczce, chociaz cicho licze na to, ze sequel bedzie lepszy. Uzywanie plasmidow i broni na raz to swietny motyw.

W jedynce było prawie jak w Vivie Pinacie :D

 

 

Coś w tym jest:P

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.