March 17, 200916 yr http://allgamesbeta.net/2009/03/16/bioshock-2-game-informer/ Na screenach widać, że te wiertło to nawet pół ekranu zajmuje. ;]
March 17, 200916 yr Już po pierwszych screenach jakie widziałem w tym artykule wygląda obłędnie. Must have
March 20, 200916 yr Po prostu wyważa tym, że oprócz siekania splicerów wiertłem będziemy musieli opiekowac się małą siostrą - bez niej zapewne nie złapiemy adama ani eve.
March 20, 200916 yr Wy naprawdę wierzycie, że będziemy grali całą kampanie Tatuśkiem? Ja sadzę, że to będzie krótka interaktywna retrospekcja, w której wcielimy się w pierwszego BD. Obym się nie mylił.
March 20, 200916 yr A ja żałuję że nie będzie co-opa. Już nie będe miał szansy pobiegać małą siostrą z wielką strzykawką, a tatusiek (na żywca) osłaniałby mi plecy
April 6, 200916 yr Z jakiegoś niemieckiego magazynu: - Bioshock 2 will have much more (facial) animations for it's characters, especially the Little Sisters. - Tannenbaum is indeed back and during a gameplay presentation, Tennenbaum wakes up the player. - According to Melissa Miller, returning to Rapture wont be boring because of three reasons: 1. You can go outside of Rapture, 2. You will mainly visit places, you only heard of in B1 and 3. a secret aspect, she wont mention. - Compared with the Big Daddy in Bioshock 1, you will be faster and your field of view will be better. - Vita Chambers are back, but when you respawn there, the health of the enemies (e.g. Big Daddies) might be regenerated for a certain amount. - There are more greytones added to your moral choices. So there is not just black and white. Moral choices are also integrated into the game mechanics and not just to the endings. - Splicers will now search for cover, jump off balconies and use their enviroment. They can also catch grenades and throw them back. - The Big Sister will change during the story. - Guessing from artworks and screenshots, Splicers look more ill. One had more claw like fingers, eczemas...etc. - Concept art showed Rapture Metro Station North, one small screenshot showed a hall in Fontaine Futuristics. - In an interview with Jordan Thomes, he said: "Ryan and Fontaine were a part of the big ideologic war, which made Rapture fall. While the story of this characters is somehow over, they are still important to show people whats up with Rapture...." - Jordan also said that the player "creates" alot of corpses. The Little Sisters may show which are worth to be harvested. P.S.W tym tygodniu w GTTV ma być premierowy pokaz B2.
April 7, 200916 yr Z jakiegoś niemieckiego magazynu: - Vita Chambers are back, but when you respawn there, the health of the enemies (e.g. Big Daddies) might be regenerated for a certain amount. Bullshit. VC are back, ale nie dla nas - działają tylko na organizmy z genami Ryana (jak Jack z BS1), a BD raczej takim nie jest... Ale dla nas będzie coś zbliżonego do VC, żeby tak jak poprzednio nie frustrować Graczy...
April 7, 200916 yr Tutaj chodzi ze bedzie Vita dla nas ale za kazdy respawn z niego odnawia troche energi wrogowi. (nie temu z forum )
April 8, 200916 yr A ja żałuję że nie będzie co-opa. Już nie będe miał szansy pobiegać małą siostrą z wielką strzykawką, a tatusiek (na żywca) osłaniałby mi plecy tyyyy. to by było dobre, jeden biega kurduplem i stosuje stealth a drugi ciśnie czołgiem i prasuje wroga Butch, VC były dostrajane, a na dodatek to skąd wiesz jaka jest geneza pierwszego BD?
April 10, 200916 yr Pojawił się kolejny trailer nadchodzącej produkcji: http://www.gametrailers.com/player/47807.html Jak widać rzeczywiście nie będziemy grali Tatuśkiem przez cały czas, bo postać przedstawiona na tym filmiku raczej na pewno nim nie jest.
April 10, 200916 yr Po sposobie poruszania się i choćby wielkości ręki nie wygląda mi to raczej na Big Daddy'ego. Zresztą wiertło może być po prostu jedną z dostępnych broni. Oczywiście to tylko moje spostrzeżenia.
April 10, 200916 yr Po sposobie poruszania się i choćby wielkości ręki nie wygląda mi to raczej na Big Daddy'ego. Zresztą wiertło może być po prostu jedną z dostępnych broni. Oczywiście to tylko moje spostrzeżenia. no jak to? przecież widać tą rękawice na łapie cały czas
April 10, 200916 yr Wygląda ciemniej i straszniej niż jedynka To źle? Takie są właśnie założenia twórców dla sequela... I bardzo dobrze imo.
April 10, 200916 yr Dla mnie jedynka była wręcz za mało ciemna i straszna:P, klimacik co prawda był, ale czegoś mi brakowało. A po dwójce oczekuję podkręcenia klimatu i więcej STRACHU.
April 11, 200916 yr Coście się tak przyczepili tej "ciemności"? Regulacja kontrastu i jasności wam w wyświetlaczach padła? <_<
April 11, 200916 yr Dla mnie źle, nie przepadam za mega ciemnym i mrocznym klimatem w grach. Hehe nie no sorry ale trochę pojechałeś, nie przepadasz za ciemnym i mrocznym klimatem to czego ty oczekujesz po Bioschocku? Etapów w lesie, na polanie na pikniku, kolorów z Vivy Pinat? Przecież to jest horror musi być mroczno, strasznie klimatycznie. Co do trailerka sam początek z BS łoł klimat klimat i jeszcze raz klimat.
April 11, 200916 yr Trailer niszczy, jedynka mna zamiotla, mam nadzieje ze uda sie to dwojeczce, chociaz cicho licze na to, ze sequel bedzie lepszy. Uzywanie plasmidow i broni na raz to swietny motyw.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.