Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

Zmienila sie konfiguracja podstswowa, jedne rzeczy weszly jako standard, ktore nie byly w momencie zamawiania standardem (cos z bezpieczenstwa zmiana przepisow eu) i nie byly tez w opcjach dokupionych 

4000 PLN ( no i rok modelowy 2023)

A to i tak pryszcz bo roznica przy tej samej koniguracji wtedy i teraz to ponad 30k

Edytowane przez Welna
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
On 8/11/2022 at 11:02 AM, Sedrak said:

Dzisiaj pierwsza trasa. 5 osób + pełen bagażnik. Auto przeszło test. Cała droga przepisową prędkość + 10km. Jechałem przez noc od 00:00 do 06:00. Na autobanie z górki 180 było na budziiku, ale że samochód pełny to nie chciałem szaleć. 120 koni 1.6 diesel w automacie.

IMG-20220811-WA0000.jpeg

Ja po roku jestem z kolei zadowolony ze spalania w 1.5 eTSI 150. Wyższe niż w dieslu, ale jak na benzynę z automatem i już niezłymi osiągami, imo naprawdę spoko.

 

Średnio 6.2, jak wyjdzie z trasy czasem z 7 z przodu to już dużo (w grudniu jak leciałem bez obciążenia przez całe Niemcy było 7.3 dla średniej prędkości 119), z kolei przy ekonomiczniej jeździe ostatnio wyszło mi przez Belgię na tempomacie na 122 5.2 l/100 przy dwóch osobach.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 Żona zabrała mnie swoim Troczkiem na nocne zwiedzanie hotelu Książ wraz z nocką w hotelowym zamku :obama: z tej okazji zrobiłem nawet jakieś zdjęcia.

No ładne jest to autko, a do tego świetnie się prowadzi na krętych drogach. Lubię czasami się nim przejechać. 
 

3B5576CA-9009-4425-85A7-ABF8A2701069.thumb.jpeg.3a92d1a4859ac041e9850c72f9e96784.jpeg

 

A897F5C2-8F9B-4D6A-8539-97BADEF9B9A0.thumb.jpeg.fa630a9668476ee830ba1cd433eeadfd.jpeg

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Ja z kolei zaliczyłem chyba najnudniejszy motoryzacyjny experience w postaci przejazdu przez Holandię - płaskie, proste autostrady z ograniczeniem do 100 w godzinach 6-19. Tylko 4-5 pasów robi wrażenie. Travel assist przydał się jak nigdy, a źródłem emocji było tylko obserwowanie spalania spadającego od wyjazdu z Amsterdamu. Ostatecznie 4.4 l/100 w takich warunkach i przy średnim obciążeniu.

Odnośnik do komentarza
18 minutes ago, mcp said:

ten t-roc to jest crossover idealny :wub:

Jest bardzo fajny, ale dla mnie mógłby być ciut dłuższy (dłuższy niż Golf, zamiast krótszy), żeby wygospodarować jeszcze nieco większy bagażnik, wówczas miałby więcej konkretnych zalet na tle Golfa. 
 

Np. dla moich rodziców byłby prawie idealny, ale jednak używają czasem całego bagażnika w Astrze kombi, więc te brakujące 100 litrów ich potencjalnie zniechęca.

Odnośnik do komentarza
24 minuty temu, Mustang napisał:

Jest bardzo fajny, ale dla mnie mógłby być ciut dłuższy (dłuższy niż Golf, zamiast krótszy), żeby wygospodarować jeszcze nieco większy bagażnik, wówczas miałby więcej konkretnych zalet na tle Golfa. 
 

Np. dla moich rodziców byłby prawie idealny, ale jednak używają czasem całego bagażnika w Astrze kombi, więc te brakujące 100 litrów ich potencjalnie zniechęca.

Dłuższy jest Tiguan. Musieli tutaj trzymać balans. 
 

Panie bagażnik tu jest znacznie większy niż w golfie, bo 445l, jak na takie auto to wg mnie mega wynik.
Zresztą on jest praktycznie długości Golfa, chyba 3/4 cm różnicy, ale za to jest szerszy. Fajnie się prowadzi przez to, bo jak na swoją długość jest mega szeroki. 

Odnośnik do komentarza

Ja mam u siebie spory bagażnik, bo w końcu kombi i przy ostatnim wyjeździe w 3 osoby + pies byłem zapakowany po dach. Co prawda, bagaże miały mało regularne kształty, żeby to dobrze upchać, ale i tak nie wyobrażam sobie przy takich trasach zwykłego bagażnika. Swoją drogą, tak zapakowane auto spaliło mi 6,2l przy prędkości 140 km/h przez prawie 300 km. 

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, krupek napisał:

Ja mam u siebie spory bagażnik, bo w końcu kombi i przy ostatnim wyjeździe w 3 osoby + pies byłem zapakowany po dach. Co prawda, bagaże miały mało regularne kształty, żeby to dobrze upchać, ale i tak nie wyobrażam sobie przy takich autach zwykłego bagażnika. Swoją drogą, tak zapakowane auto spaliło mi 6,2l przy prędkości 140 km/h przez prawie 300 km.

Bardzo ładne spalanie jak na rozmiar auta oraz ładunek. Troc tutaj gorzej wypada, ale fakt że jest większy/mocniejszy silnik i jednak wyższa bryła, więc fizyki nie oszukasz. 

Odnośnik do komentarza
18 minutes ago, balon said:

Dłuższy jest Tiguan. Musieli tutaj trzymać balans.

Ja bym to bardziej widział Golf - T-Roc - Tiguan w kwestii długości. W sensie nie rozumiem do końca dlaczego T-Roc musiał być tak krótki, jeśli parę centymetrów więcej pozwoliłoby już konkretnie wybić się na tle Golfa w aspektach praktycznych. Może marketing jednak doszedł do wniosku, że nabywcy kupują te auta i tak głównie do jazdy po mieście.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Mustang napisał:

Ja bym to bardziej widział Golf - T-Roc - Tiguan w kwestii długości. W sensie nie rozumiem do końca dlaczego T-Roc musiał być tak krótki, jeśli parę centymetrów więcej pozwoliłoby już konkretnie wybić się na tle Golfa w aspektach praktycznych. Może marketing jednak doszedł do wniosku, że nabywcy kupują te auta i tak głównie do jazdy po mieście.

No tutaj wg mnie walory praktyczne jako 2 auto (wożenie dzieci, miasto, okazjonalny wyjazd w trasę)  są mocno widoczne. Żona myślała też przez chwilę o Golfie 8, (tym bardziej że był ok 12 tys tańszy w podobnej konfiguracji) , ale właśnie znacznie większy bagażnik (czasami na jakiś wózek/psa/rowerek dziecka), więcej miejsca z tylu dla dzieci (większa szerokość i inne umieszczenie przedniego fotela) czy lepsza widoczność i wyższe  zawieszenie pod miejskie krawężniki spowodowały, że szybko zwyczajny hatch jej z głowy wypadł. 
Za to mniejsza długość niż poprzednie auto jest dla niej na plus na parkingach. 

Na takie codziennie, miejskie auto troc >>>> Golf. 
 

 

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, krupek napisał:

A propos Astry, to ta nowa całkiem fajna. W kombi się ładnie prezentuje.

 

Całkiem, całkiem, ale według mnie jej koncernowy braciszek spod znaku lwa rozbija bank dizajnem. Powoli te auta pojawiają się już na ulicach i jak dla mnie 308 to jest najładniejszy kompakt obecnie - sam nie wiem czy kombi czy htb mi się bardziej podoba. :D On już na zdjęciach robi wrażenie, ale na żywo jest po prostu przecudny. Widziałem już zielonego, białego i czarnego - w każdym kolorze powoduje skręt szyi jak go mijam. :obama:

Odnośnik do komentarza
45 minutes ago, balon said:

No tutaj wg mnie walory praktyczne jako 2 auto (wożenie dzieci, miasto, okazjonalny wyjazd w trasę)  są mocno widoczne. Żona myślała też przez chwilę o Golfie 8, (tym bardziej że był ok 12 tys tańszy w podobnej konfiguracji) , ale właśnie znacznie większy bagażnik (czasami na jakiś wózek/psa/rowerek dziecka), więcej miejsca z tylu dla dzieci (większa szerokość i inne umieszczenie przedniego fotela) czy lepsza widoczność i wyższe  zawieszenie pod miejskie krawężniki spowodowały, że szybko zwyczajny hatch jej z głowy wypadł. 
Za to mniejsza długość niż poprzednie auto jest dla niej na plus na parkingach. 

Na takie codziennie, miejskie auto troc >>>> Golf.

Oczywiście, kwestia priorytetów. Dla mnie z kolei ważniejsze było prowadzenie i przyjemność z jazdy, osiągi i zużycie paliwa. Samochód służy mi często do pokonywania długich tras przy prędkościach autostradowych, co sugerowało właśnie klasycznego kompakta (w tym budżecie, bo wiadomo, nie pogardziłbym jakimś niewielkim sedanem czy kombi w stylu BMW 3).

Odnośnik do komentarza

Oj tak, na autostradę/długie trasy zdecydowanie Golf > Troc. Można dużo plusować to auto, ale napewno nie jest to samochód do łykania długich przebiegów i autostrad. Większe spalanie, mniej wygodna pozycja na fotelu na dłuższe trasy itd. 


Co innego, kręte wąskie drogi na krótkich dystansach, tutaj to jeździ się trochę jak kartem, a na trybie sport nawet coś tam pojedzie przy swojej masie i 150 koniach z trubo:) 
 

Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, LeifErikson napisał:

 

Całkiem, całkiem, ale według mnie jej koncernowy braciszek spod znaku lwa rozbija bank dizajnem. Powoli te auta pojawiają się już na ulicach i jak dla mnie 308 to jest najładniejszy kompakt obecnie - sam nie wiem czy kombi czy htb mi się bardziej podoba. :D On już na zdjęciach robi wrażenie, ale na żywo jest po prostu przecudny. Widziałem już zielonego, białego i czarnego - w każdym kolorze powoduje skręt szyi jak go mijam. :obama:

 

W hatchu zielony najlepszy (darmowy).

w kombi oj faworytem u mnie jest kolor niebieski Avatar, 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Sedrak napisał:

No nie. Ceed kombi jest paskudna. Ogólnie 90% kompaktów w kombi jest paskudne. Dopiero klasę wyżej samochody ładnie wyglądają.

 

 

Też od zawsze miałem takie zdanie, choć ostatnio kompakty w kombi strasznie urosły i te proporcje są znacznie lepsze, nie mówiąc już o ostatnich modelach Astry czy 308 w kombi, które widać że jawnie zastępują segment D w tych markach (chociaż dla mnie dalej są deko za krótkie jak na kombi, ale przy tym bardzo ładne i zgrabne). 
 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...