Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Top Speed

Featured Replies

Opublikowano

Ostatnio po naprawie zawieszenia pojechałem moją Sieną 1,2 (73KM miała jak była nowa, teraz pewnie coś koło 60 będzie ;]) na A4 zobaczyć ile pojedzie z nowymi wahaczami, etc. Licznikowo poszło około 165 km/h, co uznaję za dobry wynik, biorąc pod uwagę, że fabrycznie powinna pójść maksymalnie 166 km/h :potter:

  • Odpowiedzi 412
  • Wyświetleń 96,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • 110 km/h na trasie Kluczbork - Opole. Chevrolet Aveo w barwach Ferrari poddany tuningowi wizualnemu w postaci naklejki z sentencjami świętego Krzysztofa oraz figurki Matki Boskiej na desce. Byłoby wię

  • Watpie, aby akurat ktos przejmowal sie tym, co ci lezy na sercu. Idz lepiej sobie strzel browarka i sie przejedz.

  • Obwodnica Torunia to kawałek konkretnej drogi, wracając tamtędy z Poznania udało mi się wyprzedzić korek na 20 TIRów i jakieś 40 osobówek (w tym ze dwa radiowozy). takich dróg u nas trzeba.   PS: k

Opublikowano
  • Autor

 Jechałem ostatnio VW polo swojej dziewczyny. Silnik 1.0 45KM z wielkim bólem rozbujał tą maszynę do 155km/h. Jeszcze odrobinę bym go może dodusił, ale zbliżał się zakręt i wolałem się w nim zmieścić ;) 

Edytowane przez wilku00034

Opublikowano
No prosze, silnik 1.2 a 160 jedzie. Ja do dzis pamietam moje zdziwienie, jak sie okazalo, ze Citroen C3 1.1 kolezanki jedzie ok. 162km/h.

Szkoda tylko, że w praktyce ciężko by było jechać dłużej z taką prędkością, bo na tak wysokich obrotach jednak zużycie paliwa rośnie, a silnikowi pewnie też takie żyłowanie nie służy. Jednak jak ktoś chce jeździć regularnie 160 na dłuższych odcinkach, to prędkość maksymalna koło 180-190 wydaje się być niezbędna, czyli coś w okolicach 100 koni.

Opublikowano

Nissan_Primera_%28P10%29.jpg

nissan primera 1992

160 km/h

 

 

 

39_2.jpg

 

 

107 km/h ( jako pasażer, nie utrzymałbym tego nawet)

Opublikowano
No prosze, silnik 1.2 a 160 jedzie. Ja do dzis pamietam moje zdziwienie, jak sie okazalo, ze Citroen C3 1.1 kolezanki jedzie ok. 162km/h.

Szkoda tylko, że w praktyce ciężko by było jechać dłużej z taką prędkością, bo na tak wysokich obrotach jednak zużycie paliwa rośnie, a silnikowi pewnie też takie żyłowanie nie służy. Jednak jak ktoś chce jeździć regularnie 160 na dłuższych odcinkach, to prędkość maksymalna koło 180-190 wydaje się być niezbędna, czyli coś w okolicach 100 koni.

Zylowanie silnika nigdy mu dobrze nie sluzy. Zreszta, chciala tylko zobaczyc ile bedzie w stanie pojechac, bo wybudowali ladna obwodnice przy Elblagu. Generalnie jezdzi wolno.

czyli coś w okolicach 100 koni
Wydaje mi sie,ze raczej w okolicach 120 KM.

 

Moglbys cos wiecej powiedziec o Grande Punto? Znajomy chce kupic,a kazda opinia przydaje sie w rozpatrywaniu takiej rzeczy.

Edytowane przez InFiDeL

Opublikowano

Moje a3 przy 110 km na trasie w okolicach 3tys. obrotów miało właśnie 160km/h także myśle, że wasze rozważania są poprawne.

 

a na temat to myśle, że rozbujałem sie kilka razy do 180km/h wiecej mi było szkoda auta bo na 17' i profilu 225/45 każdą nierówność na naszych drogach czuć.

Edytowane przez Dud.ek

Opublikowano
  • Autor

Moje a3 przy 110 km na trasie w okolicach 3tys. obrotów miało właśnie 160km/h także myśle, że wasze rozważania są poprawne.

 

a na temat to myśle, że rozbujałem sie kilka razy do 180km/h wiecej mi było szkoda auta bo na 17' i profilu 225/45 każdą nierówność na naszych drogach czuć.

No tak tylko że pewnie masz diesla. Prawda? A 3 tys obrotów w dieslu to jest całkiem sporo. Jeśli felgi które masz założone są większe niż fabryczne (a zakładam że tak jest) to licznik też nie poda Ci prawdziwej prędkości. Zakłamie ją w dół. Gdybyś założył małe kółka, powiedzmy fabrycznie idzie 16' a zapodasz 13' to zawyżałoby CI prędkość. Jeśli chodzi o oponki z niskim profilem to się już jakiś czas temu z tego wyleczyłem, właśnie ze względu na nasze drogi. Mam teraz skromne 205/65/15 i jestem bardzo zadowolony :) 

 

 

 

Opublikowano

moje fabryczne 15' z profilem 196/65 to to samo co 17' z profilem 45, można łatwo obliczyć

Opublikowano
  • Autor

moje fabryczne 15' z profilem 195/65 to to samo co 17' z profilem 45, można łatwo obliczyć

Jeśli w ten sposób to jest ok ;) Myślałem że jest jakaś rozbieżność, która mogłaby zakłamać Twój wynik.

Edytowane przez wilku00034

Opublikowano

Moje a3 przy 110 km na trasie w okolicach 3tys. obrotów miało właśnie 160km/h także myśle, że wasze rozważania są poprawne.

 

a na temat to myśle, że rozbujałem sie kilka razy do 180km/h wiecej mi było szkoda auta bo na 17' i profilu 225/45 każdą nierówność na naszych drogach czuć.

 

Ja rozbujałem swoją A3 ale 1.8 do 210 km/h :) We 3 osoby więc musze spróbować jeszcze raz :) Ale kapcie były wtedy ori czyli 15'' 195/coś tam. Teraz mam 17'' 215/45.

Opublikowano

Ja w corsie wymieniłem jakieś balony 13" na 185/55 R15 i jeździ się znacznie bardziej ch****. Czuć każdą nierówność, każdą koleinę, przejeżdżanie przez garby to masakra. Może i przyczepność lepsza no i wygląd ofkoz ale zero przyjemności z jazdy. Na naszych drogach trzeba dokonywać wyboru pomiędzy komfortem a wyglądem.

Aha, żeby nie było offtopa :D swoją corsę 1.2 80KM rozhulałem ostatnio do około 165km/h, jechałem sam i sporo asfaltu mi to zajęło, a rzucało tak fantastycznie, że na zwykłej drodze próbować tego więcej nie mam zamiaru tym autem. Teoretycznie powinna jechać jeszcze 10km/h więcej.

Opublikowano

Takie szerokie kapcie przy przy 80KM? Jeździ to w ogóle?

 

228km/h wg GPS. Na liczniku było 240. Moją Alfą 156, 2.0TS 150KM

Opublikowano

I jak odczułeś przesiadke na takie koła? Bo ja na przyszły sezon raczej przesiąde się na 16'.

 

bez większego szoku. w zakrętach dużo lepiej się trzyma. U nas jest takie małe prawy 90 w lewy 90 :) Ale szeroko bo dwa pasy. No i na ori kapciach to podsterowność była spora. zmieniłem kapcie i jest dużo lepiej. Pomimo, że są prawie łyse. Troszkę bardziej go czuć w koleinach. Ogólnie jak dla mnie same ++++

Opublikowano

Takie szerokie kapcie przy przy 80KM? Jeździ to w ogóle?

Jakoś jeździ, ale to jeszcze nic. Na forum opla corsy na którym się udzielam, ktoś wstawił 17" o szerokości 205 bodajże :D

Opublikowano

Dzisiaj Astra pyknolem na autostradzie 163 kmh na godzinke, troszke mi to zajeło ale 1.4 silnik, bardzo stary, cóż począć :(

Opublikowano

chciałbym jechać czymś 300kmh bo teraz 200 czy 240 róznicy większej nie ma ;) chce widzieć jak wszystko spie.rdala oczywiście chce również przeżyć to ;) tak na serio to ciężko o auto które tyle pojedzie większość odcina przy 250.. więc myślę o motorku i nowym mózgu ;)

Opublikowano

Pyknalem ostatnio swoim GSXR1000K2 280 km/h (trasa za Wielbarkiem - droga robiaca za awaryjny pas startowy). I w sumie to nic wielkiego, po kilku takich przelotach robi sie...nudno. Gdybym wiedzial gdzie konczy sie pas to pewnie i 300 by siadlo bo 280 osiagnalem na 5 biegu, na 4 odcinal przy 267 km/h. Zreszta GSXra jest latwo odblokowac (fabrycznie zblokowany na 299 km/h) i przewala 300, wystarczy maly oporniczek ktory oszukuje komputer (koszt kilku zlotych). Suzuki ogranicza moc motocykli na pierwszych 3 biegach podobno chca chronic uzytkownikow przed niekontrolowanym przyrostem momentu i mocy.

 

@Mlokon

Honda CBR1100XX zalatwila by sprawe tanio i bezproblemowo ;)

Opublikowano

Pyknalem ostatnio swoim GSXR1000K2 280 km/h (trasa za Wielbarkiem - droga robiaca za awaryjny pas startowy). I w sumie to nic wielkiego, po kilku takich przelotach robi sie...nudno. Gdybym wiedzial gdzie konczy sie pas to pewnie i 300 by siadlo bo 280 osiagnalem na 5 biegu, na 4 odcinal przy 267 km/h. Zreszta GSXra jest latwo odblokowac (fabrycznie zblokowany na 299 km/h) i przewala 300, wystarczy maly oporniczek ktory oszukuje komputer (koszt kilku zlotych). Suzuki ogranicza moc motocykli na pierwszych 3 biegach podobno chca chronic uzytkownikow przed niekontrolowanym przyrostem momentu i mocy.

 

@Mlokon

Honda CBR1100XX zalatwila by sprawe tanio i bezproblemowo ;)

 

Tak jak piszesz. Pamiętam swoje pierwsze przekroczenie 200 km/h. Moja Cebra ciśnie max 260. Zero rewelacji :P Następny cel przekroczyć 300 :) Ale to muszę się uzbroić w 1000RR :D

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Osobiście 160km/h astra f 1.6, najwięcej 235km/h Mitsubishi FTO z bracikiem ;)

brat na wyspach to kupil? FTO only RHD.

Opublikowano

160km/h - Astra 1.4 zapakowana po dach i 4 osoby w srodku jak wracalismy na prom w Szwecji.

Opublikowano

No brat kupił 2 sztuki, obie poszły do przekładki (części z galanta, colta) deska odlewana na zamówienie i szyta skórą. Obie wersje Mivec 200km tiptronic i katalogowa w okolicach 6,5 s do 100km/h. Silnik genialny jak dla mnie, kręci się do 8.750 z tego co pamiętam. Jedna czarna sztuka kilka miechów temu stała na allegro i się sprzedałą a drugą zostawił sobie. Koszt z transportem i przekładką w okolicach 13-15 tysi.

Opublikowano

269 wskoczyło wczoraj na licznik. kumpel leciał na R6 obok mnie i jemu pokazywało 272 :) No i udało się dotknąć kolanem asfaltu :) Slider zjechany

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.