Opublikowano 18 sierpnia 201014 l Ostatnio po naprawie zawieszenia pojechałem moją Sieną 1,2 (73KM miała jak była nowa, teraz pewnie coś koło 60 będzie ;]) na A4 zobaczyć ile pojedzie z nowymi wahaczami, etc. Licznikowo poszło około 165 km/h, co uznaję za dobry wynik, biorąc pod uwagę, że fabrycznie powinna pójść maksymalnie 166 km/h :potter:
Opublikowano 19 sierpnia 201014 l Autor Jechałem ostatnio VW polo swojej dziewczyny. Silnik 1.0 45KM z wielkim bólem rozbujał tą maszynę do 155km/h. Jeszcze odrobinę bym go może dodusił, ale zbliżał się zakręt i wolałem się w nim zmieścić Edytowane 19 sierpnia 201014 l przez wilku00034
Opublikowano 19 sierpnia 201014 l No prosze, silnik 1.2 a 160 jedzie. Ja do dzis pamietam moje zdziwienie, jak sie okazalo, ze Citroen C3 1.1 kolezanki jedzie ok. 162km/h. Szkoda tylko, że w praktyce ciężko by było jechać dłużej z taką prędkością, bo na tak wysokich obrotach jednak zużycie paliwa rośnie, a silnikowi pewnie też takie żyłowanie nie służy. Jednak jak ktoś chce jeździć regularnie 160 na dłuższych odcinkach, to prędkość maksymalna koło 180-190 wydaje się być niezbędna, czyli coś w okolicach 100 koni.
Opublikowano 19 sierpnia 201014 l nissan primera 1992 160 km/h 107 km/h ( jako pasażer, nie utrzymałbym tego nawet)
Opublikowano 19 sierpnia 201014 l No prosze, silnik 1.2 a 160 jedzie. Ja do dzis pamietam moje zdziwienie, jak sie okazalo, ze Citroen C3 1.1 kolezanki jedzie ok. 162km/h. Szkoda tylko, że w praktyce ciężko by było jechać dłużej z taką prędkością, bo na tak wysokich obrotach jednak zużycie paliwa rośnie, a silnikowi pewnie też takie żyłowanie nie służy. Jednak jak ktoś chce jeździć regularnie 160 na dłuższych odcinkach, to prędkość maksymalna koło 180-190 wydaje się być niezbędna, czyli coś w okolicach 100 koni. Zylowanie silnika nigdy mu dobrze nie sluzy. Zreszta, chciala tylko zobaczyc ile bedzie w stanie pojechac, bo wybudowali ladna obwodnice przy Elblagu. Generalnie jezdzi wolno. czyli coś w okolicach 100 koni Wydaje mi sie,ze raczej w okolicach 120 KM. Moglbys cos wiecej powiedziec o Grande Punto? Znajomy chce kupic,a kazda opinia przydaje sie w rozpatrywaniu takiej rzeczy. Edytowane 19 sierpnia 201014 l przez InFiDeL
Opublikowano 19 sierpnia 201014 l Moje a3 przy 110 km na trasie w okolicach 3tys. obrotów miało właśnie 160km/h także myśle, że wasze rozważania są poprawne. a na temat to myśle, że rozbujałem sie kilka razy do 180km/h wiecej mi było szkoda auta bo na 17' i profilu 225/45 każdą nierówność na naszych drogach czuć. Edytowane 19 sierpnia 201014 l przez Dud.ek
Opublikowano 20 sierpnia 201014 l Autor Moje a3 przy 110 km na trasie w okolicach 3tys. obrotów miało właśnie 160km/h także myśle, że wasze rozważania są poprawne. a na temat to myśle, że rozbujałem sie kilka razy do 180km/h wiecej mi było szkoda auta bo na 17' i profilu 225/45 każdą nierówność na naszych drogach czuć. No tak tylko że pewnie masz diesla. Prawda? A 3 tys obrotów w dieslu to jest całkiem sporo. Jeśli felgi które masz założone są większe niż fabryczne (a zakładam że tak jest) to licznik też nie poda Ci prawdziwej prędkości. Zakłamie ją w dół. Gdybyś założył małe kółka, powiedzmy fabrycznie idzie 16' a zapodasz 13' to zawyżałoby CI prędkość. Jeśli chodzi o oponki z niskim profilem to się już jakiś czas temu z tego wyleczyłem, właśnie ze względu na nasze drogi. Mam teraz skromne 205/65/15 i jestem bardzo zadowolony
Opublikowano 21 sierpnia 201014 l moje fabryczne 15' z profilem 196/65 to to samo co 17' z profilem 45, można łatwo obliczyć
Opublikowano 22 sierpnia 201014 l Autor moje fabryczne 15' z profilem 195/65 to to samo co 17' z profilem 45, można łatwo obliczyć Jeśli w ten sposób to jest ok Myślałem że jest jakaś rozbieżność, która mogłaby zakłamać Twój wynik. Edytowane 22 sierpnia 201014 l przez wilku00034
Opublikowano 27 sierpnia 201014 l Moje a3 przy 110 km na trasie w okolicach 3tys. obrotów miało właśnie 160km/h także myśle, że wasze rozważania są poprawne. a na temat to myśle, że rozbujałem sie kilka razy do 180km/h wiecej mi było szkoda auta bo na 17' i profilu 225/45 każdą nierówność na naszych drogach czuć. Ja rozbujałem swoją A3 ale 1.8 do 210 km/h We 3 osoby więc musze spróbować jeszcze raz Ale kapcie były wtedy ori czyli 15'' 195/coś tam. Teraz mam 17'' 215/45.
Opublikowano 27 sierpnia 201014 l I jak odczułeś przesiadke na takie koła? Bo ja na przyszły sezon raczej przesiąde się na 16'.
Opublikowano 27 sierpnia 201014 l Ja w corsie wymieniłem jakieś balony 13" na 185/55 R15 i jeździ się znacznie bardziej ch****. Czuć każdą nierówność, każdą koleinę, przejeżdżanie przez garby to masakra. Może i przyczepność lepsza no i wygląd ofkoz ale zero przyjemności z jazdy. Na naszych drogach trzeba dokonywać wyboru pomiędzy komfortem a wyglądem. Aha, żeby nie było offtopa swoją corsę 1.2 80KM rozhulałem ostatnio do około 165km/h, jechałem sam i sporo asfaltu mi to zajęło, a rzucało tak fantastycznie, że na zwykłej drodze próbować tego więcej nie mam zamiaru tym autem. Teoretycznie powinna jechać jeszcze 10km/h więcej.
Opublikowano 28 sierpnia 201014 l Takie szerokie kapcie przy przy 80KM? Jeździ to w ogóle? 228km/h wg GPS. Na liczniku było 240. Moją Alfą 156, 2.0TS 150KM
Opublikowano 28 sierpnia 201014 l I jak odczułeś przesiadke na takie koła? Bo ja na przyszły sezon raczej przesiąde się na 16'. bez większego szoku. w zakrętach dużo lepiej się trzyma. U nas jest takie małe prawy 90 w lewy 90 Ale szeroko bo dwa pasy. No i na ori kapciach to podsterowność była spora. zmieniłem kapcie i jest dużo lepiej. Pomimo, że są prawie łyse. Troszkę bardziej go czuć w koleinach. Ogólnie jak dla mnie same ++++
Opublikowano 28 sierpnia 201014 l Takie szerokie kapcie przy przy 80KM? Jeździ to w ogóle? Jakoś jeździ, ale to jeszcze nic. Na forum opla corsy na którym się udzielam, ktoś wstawił 17" o szerokości 205 bodajże
Opublikowano 3 września 201014 l Dzisiaj Astra pyknolem na autostradzie 163 kmh na godzinke, troszke mi to zajeło ale 1.4 silnik, bardzo stary, cóż począć
Opublikowano 4 września 201014 l chciałbym jechać czymś 300kmh bo teraz 200 czy 240 róznicy większej nie ma chce widzieć jak wszystko spie.rdala oczywiście chce również przeżyć to tak na serio to ciężko o auto które tyle pojedzie większość odcina przy 250.. więc myślę o motorku i nowym mózgu
Opublikowano 5 września 201014 l Pyknalem ostatnio swoim GSXR1000K2 280 km/h (trasa za Wielbarkiem - droga robiaca za awaryjny pas startowy). I w sumie to nic wielkiego, po kilku takich przelotach robi sie...nudno. Gdybym wiedzial gdzie konczy sie pas to pewnie i 300 by siadlo bo 280 osiagnalem na 5 biegu, na 4 odcinal przy 267 km/h. Zreszta GSXra jest latwo odblokowac (fabrycznie zblokowany na 299 km/h) i przewala 300, wystarczy maly oporniczek ktory oszukuje komputer (koszt kilku zlotych). Suzuki ogranicza moc motocykli na pierwszych 3 biegach podobno chca chronic uzytkownikow przed niekontrolowanym przyrostem momentu i mocy. @Mlokon Honda CBR1100XX zalatwila by sprawe tanio i bezproblemowo
Opublikowano 7 września 201014 l Pyknalem ostatnio swoim GSXR1000K2 280 km/h (trasa za Wielbarkiem - droga robiaca za awaryjny pas startowy). I w sumie to nic wielkiego, po kilku takich przelotach robi sie...nudno. Gdybym wiedzial gdzie konczy sie pas to pewnie i 300 by siadlo bo 280 osiagnalem na 5 biegu, na 4 odcinal przy 267 km/h. Zreszta GSXra jest latwo odblokowac (fabrycznie zblokowany na 299 km/h) i przewala 300, wystarczy maly oporniczek ktory oszukuje komputer (koszt kilku zlotych). Suzuki ogranicza moc motocykli na pierwszych 3 biegach podobno chca chronic uzytkownikow przed niekontrolowanym przyrostem momentu i mocy. @Mlokon Honda CBR1100XX zalatwila by sprawe tanio i bezproblemowo Tak jak piszesz. Pamiętam swoje pierwsze przekroczenie 200 km/h. Moja Cebra ciśnie max 260. Zero rewelacji Następny cel przekroczyć 300 Ale to muszę się uzbroić w 1000RR
Opublikowano 2 października 201014 l Osobiście 160km/h astra f 1.6, najwięcej 235km/h Mitsubishi FTO z bracikiem
Opublikowano 2 października 201014 l Osobiście 160km/h astra f 1.6, najwięcej 235km/h Mitsubishi FTO z bracikiem brat na wyspach to kupil? FTO only RHD.
Opublikowano 2 października 201014 l 160km/h - Astra 1.4 zapakowana po dach i 4 osoby w srodku jak wracalismy na prom w Szwecji.
Opublikowano 2 października 201014 l No brat kupił 2 sztuki, obie poszły do przekładki (części z galanta, colta) deska odlewana na zamówienie i szyta skórą. Obie wersje Mivec 200km tiptronic i katalogowa w okolicach 6,5 s do 100km/h. Silnik genialny jak dla mnie, kręci się do 8.750 z tego co pamiętam. Jedna czarna sztuka kilka miechów temu stała na allegro i się sprzedałą a drugą zostawił sobie. Koszt z transportem i przekładką w okolicach 13-15 tysi.
Opublikowano 3 października 201014 l 269 wskoczyło wczoraj na licznik. kumpel leciał na R6 obok mnie i jemu pokazywało 272 No i udało się dotknąć kolanem asfaltu Slider zjechany
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.