Opublikowano 12 marca 201015 l Tak, trofeum jest za odprowadzenie do dziury. Łatwe, chyba że akurat matchmaking tak rozłożył drużynę, że są idioci vs twardziele Tak mam najczęściej + host w stanach czy innej syberii (lagi ). Odechciewa się czasami grać. No cóż, pozostały mi już tylko trofiki za lv w multi. Mnie tam się ani razu nie zawiesiła, ani też nie miałem jakiś większych dropów animacji (grałem na 50Hz) - a przechodziłem dwa razy + gdzieś z 8h w multi. Dla mnie to gra na 8-/10. W porywach. Edytowane 12 marca 201015 l przez Berion
Opublikowano 13 marca 201015 l http://polygamia.pl/Polygamia/1,95335,7658134,Dodatek_do_BioShock_2_faktycznie_jest_na_dysku__2K.html Czyli zapłać za to co już masz.
Opublikowano 13 marca 201015 l Ukończyłem - single (nie gram w multi) i tak jak myślałem to bardzo dobra gra - tak samo dobra jak część pierwsza i to tyle. Grafika jak już niektórzy mówili identyczna jak w części pierwszej, były momenty słabsze (niektóre tekstury, obiekty- śmiałem się widząc w pewnym momencie kwadratowe rury na ścianach, było to bardzo widoczne) ale i lepsze które wprawiały w zachwyt swoim wykonaniem. Całość bardzo płynna i stabilna - tak powinno być w każdej grze. Klimat zachowany w 100%. Dźwięk to pierwsza liga, jako że nie mam powalającego nagłośnienia to większość gry spędziłem ze słuchawkami aby nie tracić całego piękna tej ścieżki dźwiękowej. Minus w zasadzie jeden. Może się mylę ale gra wydawała się krótsza od poprzedniczki, miałem także wrażenie że w pierwszej części poziomy były bardziej rozległe, rozbudowane. Pierwsza część sprawiała wrażenie mniej liniowej, bardziej otwartej i na pewno była dłuższa. Poziom trudności także niższy. Ogólnie bardzo jestem zadowolony - ukończę ją jeszcze raz ale tym razem będę bardzo złym tatuśkiem i potężnie nakręciło mnie to aby po raz kolejny zabrać się za poprzedniczkę i zobaczyć jak bardzo odgrzano Bioshock 2.
Opublikowano 16 marca 201015 l Dzisiaj do mnie przyszedl Bioshock 2, niestety nie spodziewalem sie ze bedzie to wydanie niemieckie (ksiazeczka, sama gra jest w j. angielskim). Czy taka wersja zostala jakos ocenzurowana? ( na pudelku widnieje znaczek 18+ )
Opublikowano 17 marca 201015 l Sorka za podwojnego posta. Co do wersji niemieckiej nie zauwazylem zeby czegos brakowalo ( krew sie leje ladnie, wiec pewnie nie zostalem ocencuzorowany ). Pytanie z innej beczki. Gram na 40'' odbiorniku i mam wrazenie ze rozdzielczosc jest strasznie niska. Miala byc zyleta panowie, co jest grane? Sprawdzalem u znajomego na malym monitorku 22'' i to samo. Spodziewalem sie lepszej grafiki.
Opublikowano 17 marca 201015 l Co do grafiki, taka specyfika silnika gry. Sprawdź jak wyglądają świeczki z bliska i stopniowo się od nich oddalaj. Nic na to się nie poradzi. Całe szczęście takie rzeczy akurat ja zauważyłem za 3 przejściem gry.
Opublikowano 17 marca 201015 l Nie ma się czego spodziewać po silniku BioShocka, choć odnoszę wrażenie że momentami jest znacznie gorzej jak, w nazwijmy to, pierwowzorze. ;] Jeśli wciąż mogę grać w gry z PSXa bez obrzydzenia, w żaden sposób nie upgrade'owane na PS3 (ichnie rozmazywanie tekstur nadaje się na ruskie szerokie tory...) to tym bardziej mnie tam to jakoś szczególnie nie przeszkadza. - - - Natłukłem 30lv i kończą mi się tak siły jak i chęci na 40. Kompletnie zwalony matchmaking - i to nie tylko w kwestii doboru userów z odp. lv ale i hostów (ghem, same USA? no bez jaj). Przesadzona odporność postaci na obrażenia (żeby ktoś łykał cztery piguły z granatnika, albo trzy shotguny w potylicę to jest już chyba lekka przesada...). Do tego grając w teamie rzadko się zdarza trafić na ludzi wyposażonych w mózg - nikt prawie nie gra zespołowo, każdy sobie a muzom... Triale przegięte (niektóre), celowo nastawione na sztuczne nabijanie tłumu online (choćby i te 30 LS/BD). Do tej 30 jakoś dobrnąłem bez większych problemów, obmyśliłem sobie parę taktyk i całkiem dobrze się sprawdzają - ale odkąd na kolejny lv dzieli mnie blisko 5000pkt tak ochotą do gry przeszła. To niemal 10 meczy po średnio 6 minut. Do tego czekanie wieki w lobby, tudzież na innych graczy. Jak dla mnie online to totalna porażka - a szkoda bo uniwersum BioShocka jest świetne (adaptacja Capture The Flag wymiata). I kolejny mega burak: wykastrowane areny z finalnej wersji, aby - już nie tylko wyłudzić, ale zwyczajnie ukraść dodatkowe pieniądze graczom. DLC przeradza się w mega komercyjną machinę typu: zróbmy grę, potem sobie coś wytniemy i będą dodatkowe tantiemy. Yeah!
Opublikowano 9 kwietnia 201015 l Od wczoraj pykam w B2 i puki co jestem strasznie zawiedziony Graficznie gra się nie zmieniła. Przynajmniej ja nie wiedzę żadnej różnicy.. Mechanika gry taka sama.... a długość instalki na początku woła o pomstę do nieba....
Opublikowano 9 kwietnia 201015 l A czego się spodziewałeś? ;] Po za tym pierwsza część też bardzo długo wgrywa się na dysk. W końcu to 5GB. Cieszy mnie natomiast fakt, że w Game Data jest osobny "folder" na DLC, a nie tak jak w większości gier wgrywany razem z cache i łatami. Mimo, że żadnego nie kupię to popieram ten patent. Edytowane 9 kwietnia 201015 l przez Berion
Opublikowano 10 kwietnia 201015 l A ja tam z Bioshock 2 byłem bardzo zadowolony. Na prawdę, nie wiem czego Wy oczekiwaliście od tej gry. Klimat Rapture oddany jest świetnie, widać, że jest to ciut inne rapture.To mi się podoba. Nie ma kalki... Nie umiecie się cieszyć tą grą. ;p
Opublikowano 11 kwietnia 201015 l Po AVP, B2 wygląda jak genialna gierka ale jednak czegoś jej brakuje. Mam wrażenie Deja-Vu
Opublikowano 14 kwietnia 201015 l mnie jedynie irytuje fakt że biegamy klockiem w skafandrze a damage mi kroi jakbym chodził w gaciach
Opublikowano 14 kwietnia 201015 l Ja na normalu nie czułem żadnej presji... non stop full ammmo, kasy i apteczek, bez problemowo, B2 tylko na hard !
Opublikowano 14 kwietnia 201015 l na normalu nie wiadomo czym strzelac, bo amunicji jest masa do kazdej broni, tak samo adam'a. recenzent w neo+ napisal, ze ammo wystepuje bardzo rzadko. albo gralismy w inne gry, albo na hardzie jest tak faktycznie.
Opublikowano 15 kwietnia 201015 l albo na hardzie jest tak faktycznie. Nie jest, syndrom BioShock'a - gimnastykujesz się aby pozostawić jak najmniej ammo na glebie...
Opublikowano 15 kwietnia 201015 l W jedynce owszem bo tam klucz rządzi, ale w B2? Mnie tam zawsze brakowało.
Opublikowano 16 kwietnia 201015 l Ukonczylem ostatnio silngla i powiem ze gra wymiata, ale niestety jest niedopracowana , non stop przy wekszej zadymie sa dropy animacji , gra co jakis czas potrafi szarpnac, nie wspominajac o ostatnim filmiku ktory wyglada jak pokaz slajdow , podobnie w multi gra potrafi przyciac co chwila na sekunde , niby nic ale przeszkadza jak cholera w grze , nie wiem czy to moje szczescie i znowu udalo mi sie dostac skopana plytke albo to moje nowe ps3 tak ma , zaznacze ze po sformatowaniu dysku , wystepuje jakby mniej skokow animacji , mial ktos cos podobnego??
Opublikowano 16 kwietnia 201015 l Ukonczylem ostatnio silngla i powiem ze gra wymiata, ale niestety jest niedopracowana , non stop przy wekszej zadymie sa dropy animacji , gra co jakis czas potrafi szarpnac, nie wspominajac o ostatnim filmiku ktory wyglada jak pokaz slajdow , podobnie w multi gra potrafi przyciac co chwila na sekunde , niby nic ale przeszkadza jak cholera w grze , nie wiem czy to moje szczescie i znowu udalo mi sie dostac skopana plytke albo to moje nowe ps3 tak ma , zaznacze ze po sformatowaniu dysku , wystepuje jakby mniej skokow animacji , mial ktos cos podobnego?? Chyba masz coś z konsolą bo ja ani razu nie uświadczyłem dropa.
Opublikowano 16 kwietnia 201015 l mnie jedynie irytuje fakt że biegamy klockiem w skafandrze a damage mi kroi jakbym chodził w gaciach W skafandrze może i biegasz ale podatność na obrażenia jest wytłumaczona w fabule. Ta wada wynika z bycia prototypowym BD. A to, jak nazwa wskazuje, pierwsza próba stworzenia tego typu jednostki. W egzemplarzach końcowych, seryjnie produkowanych (Rosie, Bouncer) "wycięto" tatuśkom wolną wolę, możliwość używania plazmidów ale znacznie zwiększono odporność na obrażenia poprzez ubranie ich w wytrzymalszy pancerz. Ja też na początku gry jak i wcześniej czytając o nowym alter-ego nie byłem przekonany do grania "słabym tatuśkiem z plazdmidami". Ale myślę, że IG całkiem nieźle wybrnęło z tej sytuacji. Słabość Delty jest fabularnie uzasadniona i łączy się w zgrabną całość z resztą chorych eksperymentów związanych z BD i LS. Edytowane 16 kwietnia 201015 l przez Gooral
Opublikowano 17 kwietnia 201015 l Wczoraj ukończyłem gierkę i muszę przyznać ,że zmieniłem opinie na temat gry. Początek gry strasznie nudny ale końcówka mistrzowska Przy końcowym filmiku się rozkleiłem.... Coś pięknego Dla mnie mocne 9/10
Opublikowano 18 kwietnia 201015 l U mnie odwrotnie, świetny początek, nowe patenty, karty stopniowo odkrywane. Końcówka gry już wszystkie karty na stole, nudy, sztampa ( pobiegnij tu, wróć , pobiegnij znowu, wróć , przełącz i walcz z przeciwnikami których juz przerobiłeś godzinami wcześniej i koniec ). Nie licząc świetnej odmiennej sekcji pod koniec, ogólnie ostatnie 2h gry bardzo mnie rozczarowały i zakończenie również co obnizyło moją ocenę do : 7+/10
Opublikowano 28 kwietnia 201014 l Ale pytanie, czy ktoś w multi BioShocka w ogóle jeszcze gra? Sam również jestem bardzo ciekawy odpowiedzi na to pytanie w kontekście tego czy idzie zaczynąjąc grać dopiero teraz dobić ten 40 lvl online tym samym mieć wogole szanse na zrobienie platyny Edytowane 28 kwietnia 201014 l przez Artuus
Opublikowano 29 kwietnia 201014 l skonczylem grac jakies dwa tygodnie temu (glownie survivial of the fittest i team grab adam) - nie bylo problemow ze znalezieniem meczow. w innych trybach duzo duzo gorzej (najczesciej pustki).
Opublikowano 26 czerwca 201014 l Gra Bioshock 2 nie jest dostępna po polsku? Na jednej z aukcji firma zaznaczyła, że wersja językowa gry jest polska, więc pytam.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.