Skocz do zawartości

Crysis 2


TomisH

Rekomendowane odpowiedzi

Grałem w Crysis i dla mnie był to dobry shooter i nic więcej niby mówiło się o otwartym świecie ale on był tylko pozorny gdyż zawsze były jakieś naturalne przeszkody które nam to uniemożliwiały.

Co do grafiki była ona genialna ale pod koniec gry już chciało się rzygać palmami i człowiek się zastanawiał czy ten silnik coś innego potrafi także teraz pewnie dostaniemy odpowiedz i nie mogę się już doczekać. Choć mam pewne obawy gdyż sądzę że jak zawsze poświęcą więcej czasu na dopracowanie grafiki a fabuła pozostanie na drugi planie. Ale zobaczmy

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Cr@sh Ty pececiarzu:P

 

Pamiętasz czasy ATI 9000 czy Twojej Ti200?

Pamiętasz jaką różnicę miały gry z PixelShader 1.0 a 1.1?

 

Zobacz co siedzi w konsolach.

7950 X2 w X360 w PS3 coś podobnego, dx 9.

 

Może i będzie tak wyglądać, zmarszczki etc. Ale już oświetlenia/odbicia ( vertex shader / bummaping ) wątpie.

 

Do czego zmierzam. O ile FarCry był rewelejszyn! o tyle FarCry:I już średni, a dwa Crysis to nie wiem co ma być ( mówię o gameplay )

W te gry ludzie grają aby sprawdzić co ich sprzęt potrafi, bo jak grę odpaliłem na 8600GT, to wyłączyłem, gameplay słaby, do tego nie wyglądało to jak na benchmark.pl

 

Nie sądzę aby gra notowała jakieś sensowne cyferki w sprzedanych kopiach, ponieważ jeżeli ktoś zobaczy to na wypasionym PC ( nawet na filmiku w HD ) z fizyką sensowną ( a.k.a Ageia ) to raczej średnio zabierze się za grę.

 

Fizyka robi swoje ( ani GoW, ani KZ nie dorównuje ) lecz cały gameplay nie będzie mocny ( chyba że Crytek się postara tym razem )

 

Ja pewnie grę odpale, lecz tylko w celu porównania, na czym ładniej wygląda, czy na archaicznym 8800GTS 320, lub 9600GT czy na X360 lub PS3... no i sprawdze co archaiczny X48 zmienia w stosunku do G31 ( chipset )

 

Nic jeżeli chodzi o feeling z samej gry

Odnośnik do komentarza

Cr@sh Ty pececiarzu:P

 

Pamiętasz czasy ATI 9000 czy Twojej Ti200?

Pamiętasz jaką różnicę miały gry z PixelShader 1.0 a 1.1?

 

Zobacz co siedzi w konsolach.

7950 X2 w X360 w PS3 coś podobnego, dx 9.

 

Może i będzie tak wyglądać, zmarszczki etc. Ale już oświetlenia/odbicia ( vertex shader / bummaping ) wątpie.

 

Do czego zmierzam. O ile FarCry był rewelejszyn! o tyle FarCry:I już średni, a dwa Crysis to nie wiem co ma być ( mówię o gameplay )

W te gry ludzie grają aby sprawdzić co ich sprzęt potrafi, bo jak grę odpaliłem na 8600GT, to wyłączyłem, gameplay słaby, do tego nie wyglądało to jak na benchmark.pl

 

Nie sądzę aby gra notowała jakieś sensowne cyferki w sprzedanych kopiach, ponieważ jeżeli ktoś zobaczy to na wypasionym PC ( nawet na filmiku w HD ) z fizyką sensowną ( a.k.a Ageia ) to raczej średnio zabierze się za grę.

 

Fizyka robi swoje ( ani GoW, ani KZ nie dorównuje ) lecz cały gameplay nie będzie mocny ( chyba że Crytek się postara tym razem )

 

Ja pewnie grę odpale, lecz tylko w celu porównania, na czym ładniej wygląda, czy na archaicznym 8800GTS 320, lub 9600GT czy na X360 lub PS3... no i sprawdze co archaiczny X48 zmienia w stosunku do G31 ( chipset )

 

Nic jeżeli chodzi o feeling z samej gry

Hra jeszcze nie została wydana, a ty już wiesz jak będzie wyglądać. Ten twój kryształowy graniastosłup musi być naprawdę potężny.

Odnośnik do komentarza

Chyba nie zrozumiałeś co napisałem...

Chodzi mi o technologie jakie są zaimplementowane w konsolach, których żadne SDK nie ominie, stąd gra nie może wyglądać lepiej niż pozwala na to technologia ( DX OpenGL etc... )

Stąd napisałem, że może chodzić płynnie i tak dalej ( musi ) ale efekty będą uboższe.

 

Co tu wiele mówić już ME2 na PC a X360 to przepaść ( twarze etc... )

Proszę mi tu nie pisać o Uncharted/MGS i innych grach. BO gry wyglądają ładnie, lecz jeżeli chodzi o technologie w porównaniu do innych gier ( latarki/ceniowania etc... z takiego Crysis ) to wypadają średnio. Lecz lepiej się sprzedają bo gra w te gry to prawdziwa przyjemność.

 

Poczytaj cyferki/literki ( poligony/efekty ) zobaczysz o czym mówie, maluchem nie pojedziesz pod górkę 120.

 

No fakt, pomyliłem. Byłem pewny że 7950x2 w jednej z konsol, tak X na pewno ati ( stąd problem z kompatybilnością wsteczną )

 

To zobacz teraz specyfikacje tego 7800 a takiego GeForce 8800GTS ( który już jest zabytkiem )

Różnice w efektach i tak dalej.

Edytowane przez Dabman
Odnośnik do komentarza

To zobacz teraz specyfikacje tego 7800 a takiego GeForce 8800GTS ( który już jest zabytkiem )

Różnice w efektach i tak dalej.

Ale dlaczego odbijasz piłeczkę w moją stronę? Czy ja ci powiedziałem, że Xenos i RSX są nadal super wydajne czy coś w ten deseń? Sprostowałem bzdurę, którą napisałeś i to wszystko.

 

Co do nowych DXów - na DX9 można renderować deffered shading i na dx11 można. Przykład? Mass Effect, Alan Wake i STALKER Call of Prypiat. Tylko różnica polega na tym, że przy dx11 masz większe możliwości biblioteki dające programistom duże pole do popisu, więc kosztem mniejszego obciążenia sprzętu możesz uzyskać ten sam efekt (przeważnie programiści robią inaczej mianowicie żyłują obciążenie by kosztem wydajności highendowego - w danym momencie - układu renderować płynnie lepsze efekty takie jak dynamiczne cieniowanie lepszej jakości cieni, occlusion mapping, deffered lighting itp). Natomiast w przypadku konsol dochodzi jeszcze optymalizacja renderingu sceny pod konkretną platformę dzięki czemu można na "starusieńkim DX9" nieznacznie podciągnąć jakość oprawy. W PS3 dodatkowo mamy do czynienia z "cudownymi" właściwościami SPE, które mogą aktywnie wspomagać układ GPU.

 

 

Co tu wiele mówić już ME2 na PC a X360 to przepaść ( twarze etc... )

Mass Effect 2 wygląda dokładnie tak samo na obydwu platformach. Nie siej pierdów w internecie.

 

ME2 X360-PC comparison

 

( stąd problem z kompatybilnością wsteczną )

O w mordę, kolejny bullshit - nie zauwazyłem, a grałem w kilkanaście gier z Xboxa 1.

Edytowane przez Gooral
Odnośnik do komentarza

Nie odbijam, to "zobacz specyfikacje" tyczyło się MacDrive.

Tak między bugiem a prawdą, to wolałbym odpalić tą samą grę na PC ( nie mówie o klawie )

tylko jakoś nie bawi mnie brzdęk tego grata, z 8 wentylatorami, więcej stresu niż zabawy.

 

Lecz nie piszcie skąd wiem jak będzie wyglądać, bo to oczywiste że gra na konsoli za 1500PLN będzie wyglądać gorzej niż na radeonie za 1500PLN. Prawda?

 

Tu kawałek fizyki ze starego Crysisa

http://www.youtube.com/watch?v=hj6PTXlwlP0 - moc obliczeniowa Ageia PhysX jest KILKUKROTNIE większa niż tej zabawki w naszych konsolach, stąd takiej zabawy w symulacje "atomowe" na pewno nie będzie, ani freeroaming, tylko małe zamknięte lokacje.

 

Tu na przykładnie Batman: AA

 

Zobaczcie grafika może ta sama, ale ilość detali, oraz całej otoczki.

Edytowane przez Dabman
Odnośnik do komentarza

Wbrew ogolnej opini ja uwazam Crysis za swietna gre (8+). Misja zaczynajac sie we wnetrzu statku kosmicznego, kiedy tracimy prawa grawitacji, jest jednym z najmocnijeszym thriller'ow jakie mozemy zobaczyc w grach. Mozna to porownac do Odyseji Kosmicznej 2001, Stanley Kubric'a. Opinia jakoby Crysis byl/jest tylko pokazem mozliwosci silnika Crysis jest grubo przesadzon. Crysis w elemencie gameplay broni sie skutecznie. A propo dwojki czekam na nia z niecierpliwoscia, ciekaw jestem jak Crytek ujarzmi PS3. :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...