Skocz do zawartości

Crysis 2


TomisH

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli port na PS3 będzie równie udany co na x360 to gra się naprawdę zapowiada dobrze.

 

Właśnie oto chodzi w tym news'ie co powyżej umieściłem, że port na PS3 jest gorszy od tego z 360. Bo to, że oba będą brzydsze od portu na PC (na jakimś wypasionym kompie) to oczywista oczywistość.

No to przykre, obniżyli ciut rozdziałkę aby uzyskać płynność a przy tym detale także obcięli...masakra.PC maniaki znowu zarządzą.

Mimo wszystko mam wrażenie że gra tak czy tak lepiej będzie się prezentować niż ostatni CoD.Więc pewnie do pogrania będzie dobrze ale "Crysis 2 - najgorsza grafika na PlayStation 3" to chyba zbyt wyolbrzymione :D

Odnośnik do komentarza

No to przykre, obniżyli ciut rozdziałkę aby uzyskać płynność a przy tym detale także obcięli...masakra.PC maniaki znowu zarządzą.

Mimo wszystko mam wrażenie że gra tak czy tak lepiej będzie się prezentować niż ostatni CoD.Więc pewnie do pogrania będzie dobrze ale "Crysis 2 - najgorsza grafika na PlayStation 3" to chyba zbyt wyolbrzymione :D

Wow. Jeśli wyznacznikiem jakości grafiki (na PS3) mam być ostatni COD, to w tym roku każda gra która wyjdzie będzie bardzo ładna (no może poza kolejnym COD).

 

Nie rozumiem, co wyolbrzymiam. Z trzech wersji, najgorzej prezentuje się ta na chlebaka (PC>360>PS3), więc po prostu stwierdzam fakt. Najgorszą grafikę C2 będzie miał na PS3 (nie biorę tu pod uwagę, jeśli by ktoś odpalił na PC na najniższych ustawieniach).

Odnośnik do komentarza

Nawet tak obeznane w temacie silników FPS Crytek zrobi najsłabszą jakościowo wersję na PS3. Po tym jak posiadaczy PS3 potraktowało Treyarch ze swoim Black OPs to ja dziękuję za kolejne takie występki. Ja tego nie rozumiem, PS3 jest potężniejsze technicznie od X360 a otrzymuje słabsze jakościowo wersje. To tylko pokazuje, że niektórzy developerzy nie znają wszystkich zasobów sprzętowych systemu.

 

Akurat będę czekał na Crysis 2 jak na horyzoncie powoli wyłania się Killzone 3. :whistling:

Odnośnik do komentarza

To oznacza też że Crytek nie umiej robić gier... to konsole są wyznacznikiem umiejętności koderów. Łatwo zrobić wypas piękną gre jeśli się nie ma ograniczeń sprzętowych czyli PC, coś w stylu - my zrobimy grę a to gracz niech się martwi czy jego PC uciągnie czy nie. Na konsolach to koderzy musza sie martwić czy ich silnik udźwignie to co chcą przedstawić ... i tak powinno być.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

W sumie też obsawiałbym, że skiepszczą wersję na PS3 ale ten artukuł jest bez sensu. Wystarczy poczytać co i gdzie trzeba żeby zobaczyć, ze sporo tych danych:

a) nie pochodzi z finalnego kodu

b) nie jest tak oczywistych jak niektórym mogłoby się wydawać

 

Np. wzmianka o V-sync na X360 = 2 a na PS3 = 1. To nie oznacza lepszego na X360 (bo v-sync jest albo go nie ma) tylko, ze zastosowano tam jakąś inną metodę v-syncu (na b3d ktoś pisał, że wartość 2 jest dziwna bo powinno być 0 lub 1 - jak na PC).

 

Jakiś inny koleś testował też te fragmenty ustawień konsolowych na CE3 na PC. Okazuje się, że mimo różnic w ustawieniach oba zestawienia wyglądaja praktycznie identycznie i są porównywalne do czegoś pomiędzy medium a high na PC.

Odnośnik do komentarza

To oznacza też że Crytek nie umiej robić gier... to konsole są wyznacznikiem umiejętności koderów. Łatwo zrobić wypas piękną gre jeśli się nie ma ograniczeń sprzętowych czyli PC, coś w stylu - my zrobimy grę a to gracz niech się martwi czy jego PC uciągnie czy nie. Na konsolach to koderzy musza sie martwić czy ich silnik udźwignie to co chcą przedstawić ... i tak powinno być.

To oznacza tylko, ze kolejny port na PS3 jest do dupy, nic wiecej i ze kolejna firma nie ogarnia oprogramowania na konsoli Sony. Zreszta, to pomalu standard jezeli chodzi o multiplatformy. Nawet taka FIFA co roku wyglada gorzej, nie ma skalowania do 1080p itp., przez co na duzych telewizorach traci niemilosiernie wzgledem konkurencji... Gdybym mial tylko jedna konsole, strasznie by mnie to irytowalo, bo co by nie mowic, 70% naszego czasu to jednak multiplatformy.

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

Na szczęście (w nieszczęściu :P bo z braku pieniedzy musże ograniczać się tylko do najlepszych i najważniejszych dla mnie tytułów) dla mnie 70-80% tytułow to exy na PS3 :)

Z tych zwalonych multiplatform na PS3 najbardziej przeszkadza mi jakość GTA4 (szczególnie to z(pipi)ane rozmycie, którego nie da się wyłączyc - WTF?) bo jest to jednak z moich ulubionych serii.

 

A i ty easye cialge to samo (już nie wiem ile razy wyskakiwałeś z tą FIFĄ.. ze 100?)... Piszesz też, ze wszystkie multiplatformy wyglądają gorzej na PS3 co jak dobrze wiesz nie jest prawdą.

 

Co do tej rozdizelczosć to też nie siej zamętu z tym 704p bo:

1. Jest to stosunkowo mała różnica względem 720p. Syf to jest w CoD:BO czy GTA4 (704p maja chociażby Ratchety na PS3 a nikt na jakosć wyswietlanego obrazu nie narzeka).

2. W kodzie X360 jest napisane niby 1280x720 a demo online chodzi w niższej rozdziałce.

Odnośnik do komentarza

Wlasnie jestem ciekaw rozdzielczosci, czy czasami nie bedzie automatycznie skalowana do 1080p (oby).

Z fifa wyskoczylem 2 razy, bo to najlepszy przyklad, wiec nie ma po co sie denerwowac, akurat przy niej spedzam najwiecej czasu i to jedna z tych gier, ktore musialem wymienic w saturnie, choc wolalem pograc na PS3...

Nie pisze, ze wszystkie, twierdze, ze znaczna wiekszosc, a to, ze jest to mniej lub bardziej widoczne to inna sprawa. No i sluchaj - jezeli 70% Twojej gry to exy na PS3 to wspolczuje (chyba ze masz 2 konsole - u mnie skolei to prawie 100%). Zanudzilbym sie na smierc, bo ile razy mozna wracac do niektorych singlowych tytulow ? Tak wie, U i K maja tez multi, ale bez przesady...

 

Zupelnia inna kwestia jest, kto w lutym kupi Crysisa. Prawda jest taka, ze kazdy posiadacz PS3 i tak na poczatek wybierze Killzone3 do sprawdzenia i jezeli sprawdza sie zapewnienia producentow gry, to nie predko siegniemy po tytuly typu Bulletstorm czy Crysis.

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza
To oznacza też że Crytek nie umiej robić gier... to konsole są wyznacznikiem umiejętności koderów. Łatwo zrobić wypas piękną gre jeśli się nie ma ograniczeń sprzętowych czyli PC, coś w stylu - my zrobimy grę a to gracz niech się martwi czy jego PC uciągnie czy nie. Na konsolach to koderzy musza sie martwić czy ich silnik udźwignie to co chcą przedstawić ... i tak powinno być.
To oznacza tylko, ze kolejny port na PS3 jest do dupy, nic wiecej i ze kolejna firma nie ogarnia oprogramowania na konsoli Sony. Zreszta, to pomalu standard jezeli chodzi o multiplatformy. Nawet taka FIFA co roku wyglada gorzej, nie ma skalowania do 1080p itp., przez co na duzych telewizorach traci niemilosiernie wzgledem konkurencji... Gdybym mial tylko jedna konsole, strasznie by mnie to irytowalo, bo co by nie mowic, 70% naszego czasu to jednak multiplatformy.

 

Wątpliwy argument,zanim GG zaczęło pisać tylko dla Sony umiało zrobić ładną gre.Crytek po prostu nie zależy,albo nie umieją.

Odnośnik do komentarza

Jeśli mam być szczery to KZ2 jest ładniejszy niż demo Crysisa 2 (nie wiem jak wygląda kwestia samej technologii, ale lepsze wrażenie robi KZ2). Owszem otoczenie w C2 jest dużo bardziej różnorodne, więcej szczegółów, ale sama jakość nie powala. O ile blur w KZ2 jest dość "naturalny" i nie drażni o tyle w C2 trzeba się do tego przyzwyczaić. Jeśli KZ3 jest jeszcze ładniejsze to nie ma nad czym płakać. Zresztą nie wróże świetlanej przyszłości C2 na konsolach. Demo jest naszpikowane błędami i są straszne problemy z pingami (na pełne składy może 3 osoby na mecz mają zielone wskaźniki). Jeśli konkretnie się za to nie wezmą będzie kiepsko. Pragnę przypomnieć też, że Crytek pracuje nad exem dla X360, więc siedzą trochę więcej z devkitem M$.

Odnośnik do komentarza

Zapewne w praktyce wyszło tak, że pisząc ten silnik zespół skupił się bardziej na zasobach X360 ale jednocześnie tworząc wspólny engine dla obu platform. Domyślam się, że z powodu bardziej egzotycznej architektury PS3 engine zaczął się dziwnie zachowywać i tak wyszło. może to tylko moje puste wnioski ale nie wiem jak to można inaczej wyjaśnić w naszym języku (nie koderskim). Z drugiej strony w firmie powinny być powołane oba zespoły, jeden na X360, drugi na PS3. W czym problem?

 

Przecież Sony z każdym nowym FW wprowadza ponoć jakieś użyteczne poprawki dla developerów.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...